Gre Saab končno po gobe?

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če ne more preživet brez subvencij, naj gre po gobe. Pametna odločitev države.
Ne vem zakaj bi morali drugi plačevati, da bi neka fabrika delala. Subvencije so namreč zgrešen princip, saj gre za legalizirano krajo. Nekdo mora v obliki davkov plačat nekaj, da bi drugi to trošili. Po domače: Jemlje se sposobnim, da bi se dajalo nesposobnim. Avtoindustrija je pa itak vreča brez dna.

Ogo
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Čestitam.
smile-1.gif


Ogo
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Citat:
Uporabnik Joshua pravi:
Nekje sem prebral, da je GM za vsak prodani Saab zgubil 5000$ v zadnjih osmih letih.

torej bi bilo bolje da jih nebi prodajal
evil.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če firma ni rentabilna, naj gre pod rušo. Ne pa jim dajat finančne injekcije, ki je kratkotrajna rešitev. Tudi v sloveniji je ene par podjetij, ki bi mogle it, na njihovih tleh bi pa zrasla nova, bolj konkurenčna zunanjem trgu podjetja.
 

unfuckable

Pripravnik
18. avg 2007
127
0
16
Uff..ajde pa začnimo debato. To celotno sago spremljam že en lep čas...
Nad Saabom je vseskozi bedel GM, to pa je za sabo pustilo več posledic. Dejstvo je, da je v 90ih letih kupil Saab in ga držal nad vodo, ampak obenem je pa naredil tudi mnogo slabih stvari. Leta 1994 je Saab (že pod vodstvom GMa) izdal katastrofalen Saab 900, ki je bil glede na predhodnika velik korak nazaj, ampak dobro, to so nekako odpravili z modelom 9-3 leta 1998. Saab 9-5, ki se je proizvajal od 1998 (1997) je bil za tiste čase super avto, vendar si je zaslužil naslednika že nekaj let nazaj. Pri Saabu so menda imeli pripravljene že vse ideje, načrte, vendar mati GM ni pustila izvedbe. Tudi v zadnjih nekaj letih so iz strani GMa prihajali udarci pod pas, pripravljenih je bilo že veliko obetajočih modelov (9-1, 9-x air,...), vendar ni nobeden prišel na plano. Sedaj je novi 9-5 pripravljen na proizvodnjo, 9-3 bo kmalu potreboval prenovitev, 9-4 je tudi v zaključni fazi... Po mojem mnenju bi vsi ti modeli morali priti ven v letih 2005 (9-5), 2007 (9-3, 9-4)...

Kaj pa sledi sedaj? Pomoje je ime nekaj vredno, ter tudi to, da je 9-5 že pripravljen na proizvodnjo (vsi roboti v tovarni so že pripravljeni, kajti izdelan je bil že prvi 9-5), samo podjetje pa ima tudi izjemno "hvaležne kupce" oz. entuziaste. Jaz osebno stavim na nakup Saaba s strani podjetja Merbanco. Christopher Johnston iz Merbanca je v intervjujih že večkrat dokazal, da je oseba, ki ji nakup takega podjetja ne bi predstavljal samo goli zaslužek, temveč je pripravljen iz znamke narediti nekaj več.

Odločitev v švedski vladi pa komentiram kot izjemno čudno za državo kot je Švedska. Pripravljeni niso bili pomagati Volvu, sedaj pa tudi Saabu ne. Vedno sem bil prepričan, da je Švedska bolj socialna država, ampak očitno se ne splača pomagati podjetju in ogromnemu številu delavcev. Si predstavljate kaj bi se zgodilo v Sloveniji (na področju regije, pa tudi celotne države), če bi se zaprl Revoz?
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.306
820
113
si predstavljam. dejansko edino pravilno. zaprli bi tovarno, ki nima prihodnosti in prihranili miljone. bolš, da gre tisoč, dva tisoč ali več ljudi na cesto in najdejo nove zaposlitve, kot da "gnijejo" w propradajočo firmo vred. kaj se je oa v pomurju zgodil? racionalizacija poslovanja in možnost za nastanek kupa novih podjetij. državna pomoča ja, če gre kratkoročne rešitve v primeru recesije in zmanjššanja naročil, na dolgi rok pa boljš reorganizacija. pa kaj bomo cel lajf plačeval dolgove nesposobnih managerjev, ki našim staršem niso znali zagotovit profitabilne zaposlitve.

lp
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Morda kvalitetni avti, a grdi da bolj ne morejo biti, nekje v rangu Škode.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik unfuckable pravi:
Odločitev v švedski vladi pa komentiram kot izjemno čudno za državo kot je Švedska. Pripravljeni niso bili pomagati Volvu, sedaj pa tudi Saabu ne. Vedno sem bil prepričan, da je Švedska bolj socialna država, ampak očitno se ne splača pomagati podjetju in ogromnemu številu delavcev.

Socialna država ne pomeni, da na silo nad vodo vzdržuješ izgubaše, ampak da imaš izdelan zaposlitveni sitsem, ki zmore odpuščenim ponuditi dovolj visoka nadomestila, izobraževanje in nove zaposlitve.
V socialni Skandinaviji so delavci veliko manj zaščiteni kot pri nas in jih je lažje odpustit ... Mnogo lažje pa je tudi najti novo zaposlitev in preživeti čas iskanja.
Pa še mentaliteto imajo malo drugačno (in predpise), tako da jim na kraj pameti ne pade eskivirat novo službo in se švercat na nadomestilu, ket je to pri nas.
 

B81

22. jul 2007
37.613
10.904
113
Kako je kaj s temi motorji od Saaba?
Ne poznam nikogar, ki bi ga imel.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
ksz...

odkar so saabi prepakirani opli niso več kar so bili.kdo bo pa kupil opla za 50k € na katerem bo pisalo saab
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.469
448
83
Citat:
Uporabnik x5x pravi:
men je imel nekaatere modele hude...npr. Saab 93 aero
srce-1.gif

Dokler ga gledaš od daleč -
zmaga.gif


Ko ga gledaš izza volana -
smirk-1.gif


Z vidika lastnika / uporabnika pa -
cry12bpy.gif


No ja, ni tako hudo, ampak famo "nekaj več" upraviči hudimano težko, ker dizajn tudi ni vse. Turbo motorje ima že vsak drugi proizvajalec, igrače v notranjosti tudi - in to precej uporabnejše in smiselnejše, "metuljček" za pijačo je vsaj pri določenih modelih Aera (vseh?) izginil neznano kam, kakovost žal boljšo najdeš marsikje, ceneno plastiko in povprečen menjalnik tudi...

je pa res črn 9-3 Aero, sploh s platneno streho, enostavno
srce-1.gif
Vsemu navkljub...

In isto velja za vse njegove predhodnike.

Zlobni jeziki pa bodo itak rekli, da je najboljši Aero - Vectra OPC
evil.gif