Grand Scenic 1.4 TCe cuka

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Nisem popolnoma prepričan, da o moji težavi še nisem pisal, ampak vseeno...

Že lani pozimi se je ob temperaturah pod ničlo pričelo nadležno cukanje zjutraj, ko avtomobil še deluje na benz. Gre za Renaulta Grand Scenica 1,4TCe z motiranim LPG sistemom. Na Avtotehniki v Celju so si oprali roke menjali šobe in svečke, ter rekli, da je kriv LPG in da ne morejo nič...u bistvu pa vzroka niso poznali. Moram reči, da se je stanje izboljšalo ni bilo pa čisto OK. Potem je prišlo toplo vreme, tudi nekaj daljših voženj, drugače imam večinoma mesto, in cukanje je meni na veselje čudežno izginilo.

No v teh mrzlih dneh pa se je zopet pojavilo in to mogoče še bolj nadležno kot lani....se mi zdi! To se dogaja samo prvih nekaj 100 metrov zjutraj...pomaga pa edino to, da avto poženeš v visoke vrtljaje in potem je bolj ali manj mir. Samo, meni se to ne zdi ravno rešitev problema.

Zmontirana pa je naprava G-1, s katero sem načeloma zelo zadovoljen, kajti avto na LPG dela b.p.

Kakšna ideja, kje bi lahko bila težava?
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Problema v bistvu ni, ker to se dogaja pri vseh TCe mašinah. Dokler se mašina ne ogreje cuka. Še pri 1.6v modelu se meni dogaja, da avto takoj na začetku cuka. Samo jaz imam navado, da avto užgem, spucam stekla in vmes skadim cigaret pa že imam v avtu toplo in tudi tistega cukanja ni.
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Problema v bistvu ni, ker to se dogaja pri vseh TCe mašinah. Dokler se mašina ne ogreje cuka. Še pri 1.6v modelu se meni dogaja, da avto takoj na začetku cuka. Samo jaz imam navado, da avto užgem, spucam stekla in vmes skadim cigaret pa že imam v avtu toplo in tudi tistega cukanja ni.

Ti to resno...pa sej niso normalni tile pri renoju?
confused-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Meni so dejali, da je normalno, da pade temp. motorju pod 50C (iz bufferja ko je kazalec na sredini gre v modro polje) ce vklopim gretje notranjosti pozimi. Pri dciju. Avto sem prodal, sedaj spet vozim jtdja, ker boljsih dizlov enostavno ni.
grin1.gif
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
To so pač malenkosti in se ne sekiram. Drugače pa ni sam pri Renaultu tako. Ker čisto logično je, da dokler ni mašina ogreta pač cuka, sploh v nizki obratih. Za 100 metrov se jaz ne sekiram. Drugače bi bilo, če bi skoz cukalo.
 

PrePro

Pripravnik
1. nov 2007
414
0
16
Ko sem imel bencinara megana 1.6, je pozimi mrzla mašina cukala. Torej še zdaleč nisi edini.
Zadnja tri leta imam dizelaša laguno 1,5, pa nič ne cuka.
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
OK...jaz pa ravno zaradi veliko kratkih relacij nisem hotel dizla...sedaj mi pa že skoraj žal postaja...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Ker čisto logično je, da dokler ni mašina ogreta pač cuka, sploh v nizki obratih.
Ne vem sicer kakšne avte ti voziš, ampak jaz sem jih imel ene 10 (dizlaži in bencinarji), pa noben ni niti malo cukal mrzel.
 

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Citat:
Uporabnik Neyko pravi:
OK...jaz pa ravno zaradi veliko kratkih relacij nisem hotel dizla...sedaj mi pa že skoraj žal postaja...

Ti kar lepo ostani na bencinarju. Pol bomo šele poslušal o težavah ...
wink-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Živ
cool-1.gif


Katere pa imaš vžigalne tuljave? Meni je moj cukal samo zaradi prebitih tuljav...
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Živ
cool-1.gif


Katere pa imaš vžigalne tuljave? Meni je moj cukal samo zaradi prebitih tuljav...

Ojla...tudi tukaj..upam da LED-ice delajo... Za tuljave pa pojma nimam, ker so še nove gor. A jih lahko sam kako preverim če so OK?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Heh, meni pa LEDice nečejo na stropni osvetlitvi delat. Se sploh ne prižgejo.
Dost off.

V bistvu vizuelno. Odstraniš in preveriš. Prebita ima spodnji del drugačne barve. Jozotom je na RK forumu tudi napisal zakaj do tega pride...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Jo ne. Pokaže napako npr. Zakasnjen ali zatajen vžig nad prvim cilindrom. Potem pa tuljavo dol, svečo ven in vizuelni pregled...
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Saj to sem mislil. Pokaže napako na vžigu, če je. Potem pa ni več tako veliko za gruntat
smile-1.gif

Ja, ampak računalnik ni pokazal baje nobene napake....nisem pa videl izpisa....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Za pokazat napako rabiš pa npr. Check emissions ali Check polution obvestilo na BC in prižig SERVICE lučke. zase vem, da mi je vsaj pol leta prebijala (avto včasih cuknil), pa je bil vmes dvakrat priklopljen na računalo pa ni bilo napake.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.406
2.474
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Neyko pravi:
OK...jaz pa ravno zaradi veliko kratkih relacij nisem hotel dizla...sedaj mi pa že skoraj žal postaja...
Veliko kratkih relacij in turbina ponavadi ne gredo skupaj. Če si že kupil turbino je vseeno, če je dizel ali bencin. Na kratke razdalje se motorno olje pozimi zelo težko ogreje na delovno temperaturo. Tako ti svetujem, da mrzlega motorja ne priganjaš.

To s cukanjem pa ni normalno. Ker je avto predelan na plin je verjetno tu potrebno iskati vzrok. Iz prakse vem vsaj tako na hitro enih 5 primerov ko so predelani avtomobili na plin z mrzlim motorjem cukali. Pri Audi-ju 1.6 je celo gorela lučka za motor, ki pa je ugasnila ko se je motor segrel.
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik Neyko pravi:
OK...jaz pa ravno zaradi veliko kratkih relacij nisem hotel dizla...sedaj mi pa že skoraj žal postaja...
Veliko kratkih relacij in turbina ponavadi ne gredo skupaj. Če si že kupil turbino je vseeno, če je dizel ali bencin. Na kratke razdalje se motorno olje pozimi zelo težko ogreje na delovno temperaturo.

...ampak še vedno se bencinec hitreje segreje kot dizel....tako se do službe pripeljem vsaj v toplem avtomobilu....kar za dizla skoaj nisem mogel rečt....