Golf IV dizel problemi

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
1,9 TDI, 74kW, l.01, ATD

In sicer:
-občasno (1x na teden) v prostem teku narastejo obrati iz običajnih 950 na 1050min-1;
-redkeje (1x na mesec) ob vžigu nabije obrate na 1600-1700 min-1;
-občasno (1x na teden) ne ugasne spirala za grelne svečke;
-včasih(1x na mesec), ni nujno, da je hladen, vrže v safety mode ali kaj, da ne gre čez 120km/h. Tudi pospeškov ni nobenih. Ko ugasnem in ponovno vžgem je O.K.

Glede zadnjega mi je mehanik rekel, da je kriv moj način vožnje, ker ga skoraj nikoli ne tiščim.
 

ghost

Pripravnik
6. sep 2007
76
0
6
to zadnje se je meni dogajalo na audiju z podobnim motorjem (96KW) in je bil kriv LMM.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.111
113
Citat:
Uporabnik ghost pravi:
to zadnje se je meni dogajalo na audiju z podobnim motorjem (96KW) in je bil kriv LMM.

Tudi prva dva simptoma kažeta na LMM/MAF senzor, s tem da dizel ne more met 950 rpm v idlu?! Še mrzel bencinar ima manj obratov.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.228
5.658
113
Druže ti si ko moj kolega......oba spadata v ligo mazohistov....ni ga čez švaba....
evil.gif


Pa če te še tok prejebe.......eeee da bi te tvoj stari vidu da se pustiš tkole švabi *ebat
hysterical-1.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
Jebomater da sem vedel, da boš ti uletel z neumestnim komentarjem.
bonk.gif


Ma si hujš ko podrepna muha.
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.228
5.658
113
A ni lepo ko si skos v pričakovanju....očem...nečem
wink-1.gif


pozdrav.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik ghost pravi:
to zadnje se je meni dogajalo na audiju z podobnim motorjem (96KW) in je bil kriv LMM.

Tudi prva dva simptoma kažeta na LMM/MAF senzor, s tem da dizel ne more met 950 rpm v idlu?! Še mrzel bencinar ima manj obratov.

Žal temu ni tako....JTD ji imajo idle na cca 900 obratov...mrzli bencinarji pa vsi delujejo na vsaj 1100 obratov....določeni "naviti" mlinčki še celo na slabih 2000 obratov.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.228
5.658
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
...določeni "naviti" mlinčki še celo na slabih 2000 obratov.

Zezaš
bonk.gif
Pa to je ko Yugo na ročnem zaugu
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
1,9 TDI, 74kW, l.01, ATD

In sicer:
-občasno (1x na teden) v prostem teku narastejo obrati iz običajnih 950 na 1050min-1;
-redkeje (1x na mesec) ob vžigu nabije obrate na 1600-1700 min-1;
-občasno (1x na teden) ne ugasne spirala za grelne svečke;
-včasih(1x na mesec), ni nujno, da je hladen, vrže v safety mode ali kaj, da ne gre čez 120km/h. Tudi pospeškov ni nobenih. Ko ugasnem in ponovno vžgem je O.K.

Glede zadnjega mi je mehanik rekel, da je kriv moj način vožnje, ker ga skoraj nikoli ne tiščim.

Zna biti res krivec LMM. Priklop na računalnik bo kaj več povedal. Mora pa biti zadeva vredna (tester) okrog 10k€, drugače ne boš pravilno in točno izvedel vir tvojih tegob
tongue-1.gif

Izjava mehanika je pa
hysterical-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Citat:
Žal temu ni tako....JTD ji imajo idle na cca 900 obratov...mrzli bencinarji pa vsi delujejo na vsaj 1100 obratov....določeni "naviti" mlinčki še celo na slabih 2000 obratov
Prvo me zanima kaj pomeni izraz "idle"? Težko je pa določit na koliko obratih dela mrzel avto, ker se obrati takoj po zagonu vidno zmanjšujejo. Najprej skočijo na 1500 po nekaj sekundah padejo na 1200 potem pa počasi (kakšni 2-3 minute, nisem nikoli gledal, ker prej speljem) zlezejo na 700.
Pa kolikor sem razbral iz posta on govori o obratih pri ogretem motorju.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Idle oz. "štandgas" je pri dizlih načeloma drugačen, kot pri bencinarjih. Dizli imajo razpon od cca 750-900 obratov, dočimer bencinarji od 750-1500(+) obratov.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
Idle start pri mašinah od lokomotive je 500rpm.
grin1.gif


Se mi je pa danes zgodilo, ko sem čakal v križišču, da so vrtljaji nekontrolirano nihali od 950-1050 rpm.
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.957
6.847
113
pri taščici
Idle se mi zdi previsok. Pa tisti ki je pisal o idlu pri jurja petsto mu lahko odgovorim da je max moc ladijskega dizel motorja pri cca 100 rpm motorja, modelarski motorcek pa na???
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
Za lokomotivo je 500 čist OK, verjemi.

Žena na audiju ima cca. 930, sestra na identični mašini kot je moja 950, foter na sorodni isto.


Ne vem kaj vi gledate. Grem jutri še k sosedom da naredim še več primerjav.