Golf 1.4 16v težko vžiga topel+zvišanje vrtljajev

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
hladen pali ko mina, vožen na relacijo pa rabi ob ponovnem zagonu daljši vergl nakar se obrati pri štandgasu povečajo.

Ker delam relacije in avto vžgem 3x na dan ni tako moteče, vseeno bi rad poštimal če ni preveč zakomplicirana rešitev
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Na tem motorju jaz 1x letno spucam loputo pa vedno vžge in dela brez problema.
Lahko je kriv kak senzor recimo temperature.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Senzor temperature hladilne tekočine? To sem tudi sam razmišljal.

Drugače mi normalno kaže temperaturo naarmaturki.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Senzor cagarja in senzor za motorni računalnik sta običajno ločena
zmaga.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Senzor cagarja in senzor za motorni računalnik sta običajno ločena
zmaga.gif

v bistvu sta oba zdruzena. 4 pinski senzor. precej pokvarljiva zadeva pri vw. kupi original in vzami se tesnilo in sponko. ce ti jo ne bo prodajalec ze sam ponudil ...

ce je res sel ta senzor preveri obrate segretega motorja v leru. ce so visji (ne vem koliko je to pri 1.4 bencin), je senzor fuc.

sicer ne vem zakaj potem segret motor ne bi vzigal ...
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Pa mora biti original? Na ahv shop je original vw 26 €. Neoriginal je že od 8€.


Kako pa veš zagotovo da je crknil? Kakšni so simptomi?


Ogret motor dela normalno tudi na štandgasu- obrati so normalni. Zjebe ga ugasnitev in ponovni zagon.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
to je loputa za spucat, nahaj se pod pokrovom zračnega filtra, pritrjena s 4 vijaki, to vzameš dol in spucaš s sprejem, ne brišeš...po potrebi naknadno daš na tester kalibrirat, če sm prov napisal.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kaj pa če mrzel vžge, se zapodi v obrate, takoj umiri, klenka, smrdi po bencinu.

potem pa občasno med vožnjo pri naglem zaviranju s sklopko crkne. al pa recimo zaviranje in šaltanje na dol in on crkne.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Softi, to govoriš o VAG 1.4 motorju?

Če ja, je treba očistiti dušilno loputo za plin, kot je navedel alpine
zmaga.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Tem motorjem so se lopute pogosto pacale, sploh, če je avto kuru olje in niso bli delani redni servisi. Obročki so pri tem motorju že v osnovi slabi, mim gre kompresija, čez oddušek pa nazaj čez loputo v motor, če še zračni ni menjan pa smeti potegne in se vse skupaj nalima na loputo. Sčasoma začne avto crkovat in se čudno obnaša, neenakomerno lanfa na mestu.
A sm prov napisal.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
ni mi jasno kako bi zapacana loputa imela vpliv na topel motor na hladnega pa ne , bom pa ob priložnosti vseeno spucal to loputo... kateri sprej uporabit?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Wd40....brakecleaner....vse kar topi mascobo in po uporabi izhlapi...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Gibljiva gumjasta cev iz skatle z zracnim filtrom gre direktno nanjo...popustis sravf na objemki in snames cev dol in zagledas loputo...
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
To je najcenejša rešitev, če se ne motim bi lahko bil vzrok tud še en senzor, ki je na bloku motorja, temperaturni namreč, sta dva, mah nisem mehanik....sam imam isto 1.4 16v
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
sedaj ko vidim sliko te lopute. ... tole loputo sem jeseni demontiral in opral z ščetko in bencinom
 
Nazadnje urejeno:

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
pa kalibrirat jo je tud treba, jaz bi rekel, da ti se*je temperaturni senzor pa ni tist na hladilnem sistemu.
Ta se nahaja na motorju, spredaj bi moral bit poleg EGR ventila.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
A se ne skalibrira loputa z vklopom kontakta.

Senzor.... samo praviš da ne senzor temperature hladilnr tekočine?
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Ta problem imam jest že pri drugem avtu, ampak se ne sekiram.
Pač če grem tiste parkrat na leto samo na pošto za 5min, potem še enkrat vžgem z gasom, pa je.
 
Nazadnje urejeno: