"boskosi" - kar se tiče obtočne črpalke preveri:
- nepovratni ventil nad črpalko
- ročne ventile pod in nad črpalko ter ventil povratnega voda. Ventil gravitačnega (vzgonskega / termosifonskega) delovanja mora biti zaprt in je ponavadi na direktni cevi, cev za črpalko pa se odcepi in potem spet vrača v toplotni vod.
- tlak v sistemu 1,5 bar-a pri vroči peči cca 60 - 65 st.
- da je sistem dobro odzračen.
Obstaja verjetnost, da je "preminul" nepovratno zapiralo namesto nepovratnega ventila, ki je bilo vstavljeno v holandcu nad črpalko. Večkrat pade kak košček v črpalko in se tam notri vrti, ropota, piska, praska..... Po določenem času pa odpove tudi črpalka.
"shit" - nekaj ti je napisal že vincent.
Po mojih izkušnjah imamo pri teh toplotnih črpalkah opraviti s trojimi strokovnjaki, S klimatizarjem, ki naredi plinsko povezavo, z instalaterjem CK ali strojnih instalacij in potem še z električarjem. Ponavadi za vse odgovarja električar, ki naredi zagon. Ta pa naj bi ugotavljal tudi hidravlične zahteve varovanja, pretočnost sistema in seveda tudi izmenično delovanje med bojlerjem in ogrevanjem.
Večinoma so TČ dograjene v nek obstoječi sistem, ki ga nihče dodobra ne pregleda. Prodajalec važno, da proda, montažerji važno, da imajo delo. Stranke pa nimajo ne načrtov, ne navodil in niso poučene kako z napravo upravljati.
Problem pa je večinoma,ker to stane. Resetiranje ni rešitev, rešitev je v tem, da je potrebno zagotoviti pretok.
Mogoče bi rabili vedeti, če je dograjen kak izmenjevalec, mogoče tudi zalogovnik z dodatno vgrajenim preklopnim ventilom.
Sicer pa bi v navodilih moralo pisati kako se TČ resetira, če je to potrebno. Rabim točen tip ne samo proizvajalca pa bi malo pobrskal....
V navodilih za uporabo pri mojem avtu točno piše kaj storiti, če zmanjka kuriva in kako postopati, če avto ne vžge, ko smo ga nalili. Ne piše: pokličite serviserja, ali odpeljite avto na najbližji pooblaščen servis.
Lepe in tople praznike. LP