Gilera Runner 180 ali 200ccm registrirana kot 50cc

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Mi lahko kdo, magari privat, pove kako narediti tole, ker vidim, da ni redka zadeva na avtonetu... Vem, da se je v tem primeru mimo radarske kontrole dobro peljati 45kmh ampak tam kjer se vozim jih ni, s 50ccm mlinckom sem pa na cesti polni sleperjev samomorilec.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Pa brez pametovanj prosim, drugace si bom eno RSVjko 1000 (Aprilia) kupil in se vozil z neregistrirano. Itak me noben ne bo utegnil ustaviti in bom se en cefur na cesti.

Pripravljen sem na en normalen dialog, ker baba, ki si je izmislila zakon 50ccm z B izpitom se kolesa ni nikoli vozila kaj sele motor.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

staro pa si kolko?
smile-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Vse lepo in prav ampak enkrat nabašeš na zagretega miličnika (ki se mu pač ne ljubi preganjat kritičnih udeležencev v prometu ampak raje kasira na Celovški, kjer se peljejo stare mame 5km\h prehitro) , ki te da malo j.ebat in si mogoče že zabil denar za izpit A kategorije.
cheer.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Pa je to sploh možno? Za močnejše motorje obstajajo kiti, ki stvar zadušijo na tretjino moči in jih lahko voziš s kategorijo, ki je omejena z močjo.

Ampak B kategorija je pri mopedih omejena glede moči in prostornine. Kako boš zbil slednjo?

Pred leti so motokrosisti sicer prebijali tablice in popravljali cifre, ampak to verjetno danes ne gre skozi.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Vse lepo in prav ampak enkrat nabašeš na zagretega miličnika (ki se mu pač ne ljubi preganjat kritičnih udeležencev v prometu ampak raje kasira na Celovški, kjer se peljejo stare mame 5km\h prehitro) , ki te da malo j.ebat in si mogoče že zabil denar za izpit A kategorije.
cheer.gif

imam pametnejse stvari za poceti v prostem casu kot poslusati kolericne pijance, navelicane zivljenja, ki kao poucujejo voznjo A kategorije. pa se denarja nimam in po pravici povedano vec kot toliko kubikov/konjev niti ne rabim, bi se sprijaznil s 125ccm toliko, da ne predstavljam ovire sleparjem, ker jaz sem skuteriste v obratni situaciji zelo sovrazil. kdor ni vozil kamiona se mu ne sanja koliko mrtvih kotov je spredaj in desno in velikokrat spregledas osebni avto pod seboj kaj sele skuter..

za sproscat adrenalin imam sluzbo
smile-1.gif


ok izbrisite temo, sem vedel, da ne bo nic pametnega. da se! marsikaj samo kaksno elegantno resitev sem hotel slisati od koga...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Verjetno je "sprememba" papirjev in ostalega tudi kaznivo dejanje.
Razmisli še v tej smeri
smile-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Serijske številke menjaš iz 50 na 200. Lahko pa si sam papirje in tablico od 50ke zraven nosiš. V vsakem primeru boš imel probleme, ker ni težko ugotovit, če je na skuterju močnejši motor (že avspuh ga izda). Legalno pa se to ne da naredit.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Če ti ga bo uspelo registrirati pod 50ccm se dobi elektroniko, katera ti zmanjša max. hitrost na 45km/h, oziroma kolikor nastaviš.
Seveda je zadeva preprosto z gumbom izklopljiva. Kako bi pa ugotovili da ne štima prostornina, mi pa ni jasno.
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Jaz ti svetujem raje v obratni smeri....kupi 50ccm pa daj kit 70ccm gor.....pa še kak 17,5mm carb....avspuh oiriđinal.....bo lažje kot da boš 125cm++ "kamufliral
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Aia......pa potem glej raje za "starimi" varjantami motorjev......na frgazar.....ker razne Di-Tech novotarije je težje predelovat....oz jih morš peljat na čipanje na servis.....na frgazar pa lahko sam v garaži friziraš
wink-1.gif
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
@ggg:
1) 180cc 2t / 200cc 4t z zelo malo ali nic predelave pase na "gestel" od 50cc.
2) kupis razbitega, premeces indetifikacijske ploscice, novih cifr pa ni tezko vbiti.
3) Zaradi ohlapnega zakona tisti cas ko je potekala splosna "registracija" koles z motorjem, vcasih ni bilo moc dokazat izvor in moc motorja. Na ta nacin se je pogledalo skozi prste in originalen 180 2t runner se je registriral uradno pod 50cc.

Ampak hec ni v runnerju, ko te picipoki Zip Sp z 180cc pelje scat, tako da je ze brezveze, takrat se zamislis. Seveda pase motor od Runnerja z malce prelave. Aja btw. Zip je najmanjsi od Piaggio programa(ki se mu se lahko rece skuter) in z njimi tudi dirkajo.