Gigabyte telefoni?

netko

Guru
25. jul 2007
6.976
2.264
113
tudi maya je quad core... maya je v tem trenutku največ kar je možno dobiti pri nas od gigabyta oz gsmarta
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Oče je danes brez moje vednosti kupil GIGABYTE GSmart Roma RX. Si rečem ok, android 4.4.2, niti nisi tako zasral. Potem pa prižgem zadevo, polno ene njihove miklavževne, pol menija v slo, pol eng, baterija nikakva. Meni na Lg-ju Telemach dela po celi hiši, njemu kar preklaplja. Bom vprašal, če se zadevo lahko vrne, samo bo težka..
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
vrneš lahko, če je prodajalec dobre volje

zato pa se kupuje prek neta, kjer so malo drugačne pravice
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_odgovori/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00207/

VPRAŠANJE 00207
Vprašanje številka 00207, popravljeno 2. 10. 2014

Imam spletno trgovino. Ker prodajam tehnične zadeve, predvsem prenosne računalnike, me zanima vračilo blaga in pravice kupcev. Ali lahko kupec vrne blago in zahteva denar za izdelek, ki deluje brezhibno? Ali ima takšen kupec pravico odstopiti od pogodbe in vrniti blago?



Odgovor:

Določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) glede pogodb, sklenjenih na daljavo, veljajo za razmerja med podjetjem in potrošniki. Potrošnik po ZVPot je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil dokler ne prevzame blaga, vrnjenega s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.

Razlog za takšno posebno ureditev pri sklepanju pogodb na daljavo so posebne okoliščine: relativno enostavno sklepanje pogodb, zanašanje na prodajalčeve navedbe oziroma opis in nezmožnost preverjanja blaga.

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo z blagom samim karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Da zgleda, da je 14 dni, ne 8.
smile-1.gif


edit: Vidim, da je fizično kupil... si ne bi mislil, da kdo kaj takega prodaja.
 
Nazadnje urejeno: