Garancijska doba telefonov v Outlet prodajalnah?

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Kako je sedaj s temi garancijami, namreč gledam telefone v Ena A Outletu in imajo vsi samo eno leto garancije, sicer so označeni "kao" Originalno obnovljen izdelek, hkrati pa piše v nadaljevanju, da:

Oznako “Originalno obnovljen izdelek” uporabljamo za izdelke, katere so proizvajalci temeljito pregledali, obnovili, osvežili, popravili ter ponovno dali v prodajo “kot nove”po nižjih prodajnih cenah, pri čemer imajo iste lastnosti, garancije in jamstva kot novi izdelki. To so predvsem izdelki, ki so proizvajalcu ostali kot višek, mu bili kot neprodana zaloga vrnjeni ali pa je bila pri celi seriji odkrita napaka, ki je bila v ponovnem proizvodnem postopku odpravljena.

Tole je pa odgovor Ena A:
Do tega pride zato, ker je dolžina garancije vedno odvisna od izdajatelja garancije. Program mobilne telefonije pa ni edini, kjer pride do različnih garancij pri istih znamkah.

Sem pa skoraj prepričan, da so imeli vsi telefoni v štartu dve letno garancijo.
 
Nazadnje urejeno:

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.543
297
83
Od Appla majo tudi novi samo 1 leto garancije.. Ostali pa 2 leti..
wink-1.gif
 

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
873
63
28
A si ziher, EU direktiva je namreč takšna:
Obvezna garancija zavezuje trgovca in velja dve leti za izdelke, kupljene v EU.
 

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Pa se jim (Ena A) lahko s kakšnim papirjem pomaha pod nosom in zahtevaš dvo letno garancijo?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Evropski potrošniški center Slovenija :

Citat:
Po pravilih EU velja za nakupe v trgovini, na spletu ali prek kataloške prodaje najmanj dveletni brezplačni garancijski rok.

Dveletna garancija je minimalna pravica potrošnikov. Nacionalni predpisi lahko dajejo še dodatno varstvo, toda vsak odmik od pravil EU mora biti vedno v korist potrošnika.

Sem jim poslal mail (dejansko zaradi firbca) in jih povprašal kako je s tem. Ko odgovorijo, sporočim.
Ampak bo zelo verjetno, da kljub napisanemu, da ima samo enoletno garancijo, bo garancija morala biti po EU direktivi - 2 leti
smile-1.gif
 

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
2 leti velja za NOVE izdelke - kar "obnovljeni" pač ni.

Jabuk pa je itak polizdelek.
tongue-1.gif


Napisano iz dve leti stare šestice.

Saj tole si v prve mojem postu prebral, ne?

Oznako “Originalno obnovljen izdelek” uporabljamo za izdelke, katere so proizvajalci temeljito pregledali, obnovili, osvežili, popravili ter ponovno dali v prodajo “kot nove”po nižjih prodajnih cenah, pri čemer imajo iste lastnosti, garancije in jamstva kot novi izdelki. To so predvsem izdelki, ki so proizvajalcu ostali kot višek, mu bili kot neprodana zaloga vrnjeni ali pa je bila pri celi seriji odkrita napaka, ki je bila v ponovnem proizvodnem postopku odpravljena.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik onlyme pravi:
A si ziher, EU direktiva je namreč takšna:
Obvezna garancija zavezuje trgovca in velja dve leti za izdelke, kupljene v EU.

To ne drzi... oz. to, cemur oni pravijo garancija, pri nas pravimo stvarna napaka ... In za to je tudi pri nas rok 24 mesecev ... Obvezna garancija pri nas pa je 12 mesecev.. Kar je vec, je dobra volja proizvajalca oz. uvoznika ...
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ksz

Odgovor :

Citat:
Glede vašega vprašanja vam pojasnjujemo, da je potrebno ločiti med dvema institutoma, in sicer garancijo in stvarno napako. Poimenovanja obeh institutov žal niso poenotena, zato tudi velikokrat pride do zmede.

Stvarna napaka: Če ima kupljen izdelek napako, ima potrošnik v vseh državah EU pravico pri prodajalcu uveljavljati, da ta izdelek brezplačno popravi oziroma zamenja v razumnem času. V primerih, ko to ni mogoče ali ni sorazmerno pa lahko potrošnik zahteva znižanje cene ali odstop od pogodbe (vračilo kupnine) – t.i. hierarhija zahtevkov. V Sloveniji so te pravice za potrošnika urejene ugodnejše, ne velja namreč hierarhija zahtevkov, temveč lahko potrošnik izbira med posameznimi zahtevki. Rok za uveljavljanje pravic je 2 leti od nakupa izdelka, vendar po 6 mesecih velja obrnjeno dokazno breme, kar pomeni, da mora potrošnik (če je že minilo več kot 6 mesecev od nakupa) dokazati obstoj napake ob nakupu.

Pri enoletni garanciji, ki jo nudi Apple pa gre za garancijo proizvajalca in velja pod pogoji, ki so navedeni v garancijski izjavi. Navedeno ima Apple zapisano tudi na svoji spletni strani: http://www.apple.com/si/legal/statutory-warranty/

Lep pozdrav,

Svetovanje EPC