Garancija

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
250
24
18
Najprej bi rad pojamral čez "sposoben" servis, potrebujem pa tudi kakšen nasvet za naprej.

Torej - MBT star 2 meseca je sedaj že 6 tednov na servisu, in sicer v 2. korakih.
Prvič 3 tedne, po enem tednu delovanja spet 3 tedne (ni še vrnjen).
Se lahko pri zahtevi za zamenjavo mobitela ta dva servisa seštejeta? Vsaj včasih je veljalo, da po 45 dneh
lahko zahtevaš no aparat. Ne vem pa, če kratek rok delovanja prekine ta rok.

Vsekakor pa se bom servisu na koncu "lepo" zahvalil
jezen.gif


lp
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
če se je napaka ponovila, se rok sešteje. če je pa napaka neka druga, se pa ne sešteje.

lp
 

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
250
24
18
Ponovila se je ista napaka, verjetno mi ga bojo pa vrnili 44. dan.

lp
 

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
250
24
18
Ni bilo 44, je bilo pa 42 dan
stupid-1.gif


Imajo res zelo lep "odnos" do strank.

Sicer pa vidim, da jih "hvalite" tudi v sosednji temi.

lp
 

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
250
24
18
Priznali so isto napako, le da so sedaj za nadgradnjo SW potrebovali 3 tedne.

lp
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Hja, saj se lahko zgovarjajo, imajo pač 45 dni časa. Ampak ti imaš pravico do povrnitve stroškov, ki ti nastanejo v tem času, kar v praksi pomeni, da ti dajo vsaj tako dober nadomestni telefon. Valda ti ga ne dajo kar tako, ga pa lahko iztržiš.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
A maš to kje zapisan v kakem zakonu, kakor vem ne... če neseš pralni stroj na servis ti tud ne dajo nadomestnega - kajne... nadomestni telefon je le dobra volja prodajalca/operaterja/serviserja....
 

Podobne teme