Garancija in zamenjava izdelka

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Pozdravljeni

Pred 2 letoma sem kupil pomivalni stroj za katerega sem odštel precejšen kup denarja. V teh dveh letih, sem imel že 4x serviserja za popravilo iste napake. Menjali so že vse živo, vendar po kakšnem mesecu od popravila, stroj spet neha prati.
Ali lahko zahtevam zamenjavo izdelka? Pod kakšnimi pogoji, lahko prisilim prodajalca/servis za zamenjavo?

lp
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
ponavadi zamenjajo če ne morejo popraviti ali popravilo traja precej časa. ti vrjetno vse piše v garanciji.
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Pozdravljeni

Pred 2 letoma sem kupil pomivalni stroj za katerega sem odštel precejšen kup denarja. V teh dveh letih, sem imel že 4x serviserja za popravilo iste napake. Menjali so že vse živo, vendar po kakšnem mesecu od popravila, stroj spet neha prati.
Ali lahko zahtevam zamenjavo izdelka? Pod kakšnimi pogoji, lahko prisilim prodajalca/servis za zamenjavo?

lp

V 2 letih lahko poizkusiš uveljavljati stvarno napako a jo moraš dokazati, kar lahko v skrajnem primeru pomeni sodni izvedenec in sodišče in s tem povezani veliki stroški. Če je minilo več kot 2 leti tudi tega ne moreš.

V garanciji sicer lahko zahtevaš novega, če se 3x pojavila ista napaka, a mora biti resnično ista in ne 1x nekaj, drugič pa nekaj drugega. Če je izven garancije in je minilo od nakupa več kot 2 leti potem imaš kar imaš, prodaj in kupi novega.
 
Nazadnje urejeno:

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Citat:
V garanciji sicer lahko zahtevaš novega, če se 3x pojavila ista napaka, a mora biti resnično ista in ne 1x nekaj, drugič pa nekaj drugega.
Je to res? Ali ima kdo kakšen link do tega? Kateri člen, kateri zakon?

Hvala
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
to je res. malo po googli.
Če bi našel, ne bi tukaj spraševal
bonk.gif
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Citat:
V garanciji sicer lahko zahtevaš novega, če se 3x pojavila ista napaka, a mora biti resnično ista in ne 1x nekaj, drugič pa nekaj drugega.
Je to res? Ali ima kdo kakšen link do tega? Kateri člen, kateri zakon?

Hvala
Ve mogoče kdo??? Zelo bi mi pomagalo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:

21.b člen

(1) Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

(2) Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

(3) Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

(4) Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

21.c člen

(1) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

(2) Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

(3) Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Zgodbe o treh napakah ne boš našel
smile-1.gif
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Citat:

21.b člen

(1) Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

(2) Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

(3) Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

(4) Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

21.c člen

(1) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

(2) Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

(3) Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
"Kaj pomeni "v skupnem roku 45 dni"? Kako si to razlagat??
Jst sm dal telefon na servis, bil v popravilu 21 dni, ko sm ga dobil nazaj je deloval samo en dan, nato se je napaka ponovila, in spet roma na servis, ..... a pomeni da če mi ga zdaj ne popravijo v 24 dnevih lahko zahtevam novega??
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ja. Zaradi ene in iste napake je lahko max 45 dni na servisu.
Pa ko spet, zaradi iste napake uveljavljaš garancijo, moraš reči, da zahtevaš reklamacijo na popravilo (ker zadeve dejansko niso popravili.. Če bi jo, se nebi ponovila).

Ko imaš papirje, da je potekel seštet čas 45 dni zaradi iste napake, lahko rečeš za novega.. Ali pa probaj s temi servisnimi nalogi, ki jih imaš... Mogoče rata..

Na omenjeni način se je tudi že menjavalo telefone, vredne 600€+ ...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.590
2.634
113
še v SLO - ampak komaj
Hmm - čisto slovnično gledano piše o "napakah" in če ne more odpraviti "napak"v skupnem roku 45 dni se moram izdelek zamenjati z novim - zakon nikjer ne omnja, da velja 45 dni samo v primeru ISTE napake.

Od kod torej, da velja samo 45 skupnih dni samo za isto napako?

(Ni provokacija - res me zanima ali je s kakšnim pravilnikom določeno (ali kako drugače)).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Mene pa zanima če ima kdo točno informacijo, kako je s temi 45 dnevi za uveljavitev novega izdelka? Torej trgovec je poslal po pokvarjeno zadevo svojega kurirja, zdaj pa me zanima a začne 45 dnevni rok šteti od takrat ko je bila pošiljka dana na pošto ali takrat ko so paket dobili/sprejeli? Namreč v kolikor to pomeni od vročitve paketa je to lahko sporno namreč če 10 dni ne dvignejo paketa se ti roki kar raztegnejo? Hvala
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.958
2.255
113
Kaj je je tvojem primeru si dal na posto ali je prisel iskat kurir? Ce so oni poslali kurirja potem od trenutka, ko je kurir prevzel, ce si dal na posto od trenutka ko prejmejo
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.737
100
63
Pozdravljeni

Pred 2 letoma sem kupil pomivalni stroj za katerega sem odštel precejšen kup denarja. V teh dveh letih, sem imel že 4x serviserja za popravilo iste napake. Menjali so že vse živo, vendar po kakšnem mesecu od popravila, stroj spet neha prati.
Ali lahko zahtevam zamenjavo izdelka? Pod kakšnimi pogoji, lahko prisilim prodajalca/servis za zamenjavo?

lp

Daj povej, kateri stroj si kupil, da potencialni kupci razmislijo o tem modelu..