Galaxy S7 uveljavljanje garancije / stvarne napake

krneky

Pripravnik
10. jan 2008
149
1
18
Samsung Galaxy S7 je pred kratkim začel nenadoma javljati napako "moisture detected error", ki se sicer praviloma pojavi, kadar zazna tekočino v USB portu in s tem prepreči polnjenje za 2 uri. Problem pa je, da ta telefon sploh nikoli ni bil izpostavljen tekočini, niti vlagi. Stanje gre čedalje na slabše, saj moram sedaj tudi do 20x odklopiti/priklopiti USB kabel, da mi ga uspe prepričati v polnjenje, pa še potem stalno prekinja iz fast charginga na slow charging, vklaplja se Gear VR, potem spet neha polniti vmes itd. Z ostalimi polnilci in USB kabli je povsem enako oz. celo še slabše. Poskusil sem ga še dodatno osušiti s fenom, ampak ne pomaga dosti. Mislim, da je edina rešitev servis.

Zanima me, ali bi lahko v tem primeru uveljavljal stvarno napako? Res me skrbi, da bi ga poslal na servis, kjer bi ga mogoče popravili, ker s tem telefon najverjetneje ne bo več vodoodporen, zato bi najraje imel novega.

Drugi problem pa je RAM2 servis z dodobra znanim renomejem. Kaj bi mi priporočali v tem primeru iz izkušenj? Indikator vlage pri SIM kartici je seveda kot nov, za ostale sicer nimam dokazov, ampak sem 100 % prepričan, da so nepobarvani.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Glede na to, da oglašujejo IP68 certified 1,5m globoko vsaj 30 minut se bodo na servisu težko zgovarjali, da ti je v vodo padel.
smile-1.gif

Mislim pa, da mora telefon tudi po srevisu biti vodoodporen, ker je to pomembna funkcija in tudi zelo oglaševana.
Ti bo pa več povedal kdo, ki ve kaj več o tem.
smile-1.gif
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik krneky pravi:
Samsung Galaxy S7 je pred kratkim začel nenadoma javljati napako "moisture detected error", ki se sicer praviloma pojavi, kadar zazna tekočino v USB portu in s tem prepreči polnjenje za 2 uri. Problem pa je, da ta telefon sploh nikoli ni bil izpostavljen tekočini, niti vlagi. Stanje gre čedalje na slabše, saj moram sedaj tudi do 20x odklopiti/priklopiti USB kabel, da mi ga uspe prepričati v polnjenje, pa še potem stalno prekinja iz fast charginga na slow charging, vklaplja se Gear VR, potem spet neha polniti vmes itd. Z ostalimi polnilci in USB kabli je povsem enako oz. celo še slabše. Poskusil sem ga še dodatno osušiti s fenom, ampak ne pomaga dosti. Mislim, da je edina rešitev servis.

Zanima me, ali bi lahko v tem primeru uveljavljal stvarno napako? Res me skrbi, da bi ga poslal na servis, kjer bi ga mogoče popravili, ker s tem telefon najverjetneje ne bo več vodoodporen, zato bi najraje imel novega.

Drugi problem pa je RAM2 servis z dodobra znanim renomejem. Kaj bi mi priporočali v tem primeru iz izkušenj? Indikator vlage pri SIM kartici je seveda kot nov, za ostale sicer nimam dokazov, ampak sem 100 % prepričan, da so nepobarvani.


Jaz te razumem, zakaj nočeš dat na ram2...

Preveri tu http://www.samsung.com/de/info/contactus.html#_

Povej, kak nezanesljiv servis imamo tu, da želiš sposobne serviserje in ti ga mogoče vzamejo in porihtajo.


E-MAIL AN CEO
Sie haben ein Anliegen an unseren CEO.
Nutzen Sie unser Kontaktformular.

aplauz.gif
nuf said
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Telefona ti na RAM2 ne bodo odpiral. V kolikor je etiketa takšna, kot praviš in se zadeve ne da rešiti programsko boš dobil nov telefon.

Obstajajo namreč "razredi" servisov, kaj kdo popravlja - do katerega levela.

@rawr, a ti to iz izkušenj, da je nemški servis bolšji? Morda je potem vseeno, če ga v Turčijo pošlješ glede na to, kdo vse dela v teh servisih v Nemčiji.