Jumpy ni v istem rangu kot Trafic in Transit Custom. Ima manj volumna (nižji, ožji) in tudi vozniška kabina je bolj utesnjena kot pri ostalih dveh.
Sam imam Trafica L1H1 140 in se mi zdi v redu p/p. Fajn je tudi, ker je tovorni prostor čista škatla, se ne oži proti vrhu. Po skoraj 1 letu uporabe me je zmotilo edino, da je bolj 'nežen' kot prejšnja generacija Trafica. Bolj občutljivi materiali v notranjosti in tudi zunaj, celo pleh se mi zdi tanjši. Več kot 300-400kg nikoli ne vozim v njem (imam lahke, a volumensko velike predmete), tako da glede obnašanja pri polni obremenitvi ne morem nič reči.
Če boš vzel novega, naj bo vsaj dci 120, ker dci 115 ima eno turbino, 120, 125, 140 pa imajo dve. Se fajn pozna razlika. Sploh če boš vozil polno naloženega, bi odsvetoval 115 z eno turbino ... je le 1.6 mlinček.
Transit Custom ... sem naredil cca. 10k km v njem (sicer potniška verzija) s 125KM motorjem in me ni prepričal. Deloval mi je len, sploh, ko je bilo notri 8 ljudi in tudi občutek za volanom mi ni 'potegnil'. Da ne omenjam gumbov za ventilacijo, cel se moraš stegniti, da jih dosežeš, ker se je neki brihti zdelo pametno, da so spodaj desno od prestavne ročice. In gravž od modre osvetlitve armaturke ... slabo pregledna grafika števcev, predpotopni infotainment ... Ampak to sem jaz, verjamem, da komu drugemu tale Ford čisto ugaja.