Furgon z veliko nosilnostjo

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ima kdo izkusnje z novejsimi furgoni kot so trafic, jumpy, ford transit custom....
Iscem nekaj majhnega z veliko nosilnostjo. Vidim da pri citroenu in Fordu labko dobis 1, 4t nosilnosti .
Traffic ima samo 1,2 al nekaj takega.

Ima kdo kaj izkusenj?
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Jumpy ni v istem rangu kot Trafic in Transit Custom. Ima manj volumna (nižji, ožji) in tudi vozniška kabina je bolj utesnjena kot pri ostalih dveh.

Sam imam Trafica L1H1 140 in se mi zdi v redu p/p. Fajn je tudi, ker je tovorni prostor čista škatla, se ne oži proti vrhu. Po skoraj 1 letu uporabe me je zmotilo edino, da je bolj 'nežen' kot prejšnja generacija Trafica. Bolj občutljivi materiali v notranjosti in tudi zunaj, celo pleh se mi zdi tanjši. Več kot 300-400kg nikoli ne vozim v njem (imam lahke, a volumensko velike predmete), tako da glede obnašanja pri polni obremenitvi ne morem nič reči.

Če boš vzel novega, naj bo vsaj dci 120, ker dci 115 ima eno turbino, 120, 125, 140 pa imajo dve. Se fajn pozna razlika. Sploh če boš vozil polno naloženega, bi odsvetoval 115 z eno turbino ... je le 1.6 mlinček.

Transit Custom ... sem naredil cca. 10k km v njem (sicer potniška verzija) s 125KM motorjem in me ni prepričal. Deloval mi je len, sploh, ko je bilo notri 8 ljudi in tudi občutek za volanom mi ni 'potegnil'. Da ne omenjam gumbov za ventilacijo, cel se moraš stegniti, da jih dosežeš, ker se je neki brihti zdelo pametno, da so spodaj desno od prestavne ročice. In gravž od modre osvetlitve armaturke ... slabo pregledna grafika števcev, predpotopni infotainment ... Ampak to sem jaz, verjamem, da komu drugemu tale Ford čisto ugaja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Sedaj imamo desetletje starega trafica z 90 konji in z okoli 900kg nosilnosti , ki pa je zaradi spremembe tovora postal presvoh in premalo nosilen. Z 90 konji in tremi tonami s tezavo prehitis ze kak traktor. V ostalih primerih nedeljskih voznikov lahko kar pozabis na prehitevanje. Saj prazen (1,8t) se kar gre, ampak poln pa...
Z njim sicer ni nekih tezav cez katere bi jambral, smo pa ze nekajkrat racunali tezo, ker ce bi ga hotel bi ga z lahkoto nalozil 2x vec kot lahko pelje po homologaciji. Smo pa tudi ze slisli da so se lomili za zadnjo steno. Predvsem tisti ki so stalno nalozeni (potujoca delavnica) nas je "pol" vozenj prazen, ostalo polovico pa nalozen. In zadnje case smo ze nekajkrat delal dve voznji namesto ene ( zaradi teze). Tuhtal sem ze o prikolici kamor bi lahko nalozil se skoraj 2t tovora..... vem da potem rabimo dodatni izpit ampak..... za nek kamion pa se ni posla.

Najbolj nam res spet disi trafic, osebno bi sel probat master, vendar so sefi proti zaradi velikosti . Predvsem visina.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Saj potem si si že sam odgovoril
smile-1.gif
V tem velikostnem in cenovnem rangu v bistvu nimaš prav veliko izbire. Trafic (in njegov brat Vivaro, zdaj prihaja še tretji brat, Fiat Talento) in Transit Custom. VW pretirava s ceno T6, pa tudi nosilnost mislim, da ima manjšo, 1090 kg, IIRC.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Jaz sem najboljšo ponudbo dobil v Remont Kranj. Tudi dobavni rok je bil tam najkrajši, 2 meseca in pol.

Poglej še pri Oplu, če so kaj cenejši kot Renault. Ko sem zbiral ponudbe, je bil Vivaro dobrih 100€ cenejši, ampak je prevagalo to, da imam z Renault poprodajnimi storitvami boljše izkušnje kot z Oplovimi in sprednji del Trafica mi je bolj všeč kot tisti od Vivara.
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.809
129
63
Jaz iman pol leta Transita Custom, 2,0 Euro6, 130HP motor. Zaenkrat zelo zadovoljen.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
kakšno nosilnost pa potrebuješ oz. pričakuješ?
Naj te ne zavedejo deklarirane nosilnosti v katalogih, saj so ponavadi "marketinško naravnani"-to pomeni najlažja možna različica vozila (brez voznika, najslabša oprema itd.) z največjo možno nosilnostjo.
potem pa pridejo ven na homologaciji neka skropucala, ki z dejanskim vozilom nimajo nič skupnega-notri ti bo pisalo da imaš 1200 kg nosilnosti, v resnici bo pa dejanski avto imel veliko opreme in bo 100 kg težji od podatka na homologaciji-posledično boš imel preveč naloženo in na koncu bodo policaji tebe j.ebali.

če boš vozil na meji dovoljenega, potem nujno avto na vago da boš imel dejansko maso vozila....

Sicer je pa tako-Expert in Jumpy sta edina v segmentu na katera lahko pogojno nalimaš vinjeto 2A-cenejšo varianto, vendar samo v normalni verziji-če ima povečano nosilnost pa to ne velja-motor 2.0 BlueHDI 120 KM ima serijsko povečano nosilnost (1.6. BlueHDi 115 pa ne). ostali motorji imaš na voljo obe možnosti.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
mi smo fiat ducata vzeli, ima nosilnost 1.5-1.65t v izvedbi do 3.5t bruto. ce velikokrat tovoris, nima smisla gledati 1.6 masine. z izpitom C gre v maxi verziji do 2.2tone (4.25t). renault master je tudi dobra izbira, zelo zanesljivi razen podvozja, ce skos vozis polno obremenjen.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Vinjeta nima veze
Ajd 100 evrov letno ampak....
Master and company so previsoki za vecino AH. Tudi ce najnizjega vzamemo. Sicer nismo pogosto tam, ampak... ne rabim volumna, rabim nosilnost.
PA B kategorijo
Mogoce bi gledal se podatkom o tezi prikolice ki jo lahko vlecem.(mogoce nekoc nekdaj...)
 
Nazadnje urejeno:

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
kaj pa pick up-i? imas pod 1t in nad 1t nosilnosti, razlikuje se potem zavarovanje. ce ne rabis veliko prostora. pa se vlecejo ponavadi tezje prikolice (+3t) bolj komot, ker so pripete na sasijo in razpolagajo s precej mocnejsimi motorji kot kombiji.