Fucus 1.6 tdci underboost - kateri servis?

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.300
3.409
113
v bistvu ma francoskega HDi ja pod pokrovom.... optička varka je to da je to ford....., kt joški od pamele andreson..sej zgledajo super sam pol jih je plastik fantastik
Te še pa hujše.
Francoski motor se pogovarja z ameriškim avtom, ki je sestavljen v Nemčiji.

Pa to se enkrat na teden kaj zmeni med sabo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
če bi tolko teklo mimo, da bi zaradi tega bilo premalo nafte v cilindru se ti ne zdi, da bi javil nižji pritisk v railu od predvidenega?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.918
8.965
113
EU
Verjetno regulator pritiska v ceveh comon raila zvezno ponastavlja pritisk, dokler spuščanje ni preveč opazno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.469
113
pa ko je bla opcija tudi na Wa(h)re Liebe....

to je bolj iz časov kameleona, bo on kaj več povedal v tej smeri...kamela, saj si se kdaj pa kdaj po pomoti ustavil na prosieben in si pogledal omenjeni dokumentarc?
Švabski programi so me vedno odbijali zaradi nemščine....sem bolj angleške gledal....

Spomnim se edino, da ko je bil pa Baywatch na TV da je življenje na ulici zastalo....to pa res....nisi našel nobenega sovrstnika tisto uro....

Ampak že od nekdaj nisem maral "čoporativnega" folka.....tko da sem se tud brez družbe znajdu!

A po čike sem te že poslal? :p
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Verjetno regulator pritiska v ceveh comon raila zvezno ponastavlja pritisk, dokler spuščanje ni preveč opazno.
Torej če pritisk štima bo tudi dovolj nafte špricnilo v cilinder. Tak da kapljica ki odteče mimo ne vpliva na količino nafte.
Itak pa gre čez iberlauf na šobah konkretno več nafte kot samo kapljica, ki spušča. Tako, da to nebi smelo vplivat na vbrizgane kolilčine.
 
Švabski programi so me vedno odbijali zaradi nemščine....sem bolj angleške gledal....

Spomnim se edino, da ko je bil pa Baywatch na TV da je življenje na ulici zastalo....to pa res....nisi našel nobenega sovrstnika tisto uro....

Ampak že od nekdaj nisem maral "čoporativnega" folka.....tko da sem se tud brez družbe znajdu!

A po čike sem te že poslal?
:p
nope sam po birčko. Sva pa s hanzijem naštudirala, da če bi začel kaditi, bi v službi mel zihr mel kako pavzo več
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.469
113
Torej če pritisk štima bo tudi dovolj nafte špricnilo v cilinder. Tak da kapljica ki odteče mimo ne vpliva na količino nafte.
Itak pa gre čez iberlauf na šobah konkretno več nafte kot samo kapljica, ki spušča. Tako, da to nebi smelo vplivat na vbrizgane kolilčine.
Če nekje pušča potem usput vleče tud zrak v sistem....če je nekaj nekje kjer ne bi smelo bit pa sigurno eden od xyz senzorjev javi napako....
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.667
822
113
Na koncu sem se razp* in sem se ob pomoči angleškega ford foruma odločil sam razdreti in pregledati vse cevi. In ko sem vzel dol plastični pokrov motorja, sem zagledal lužo goriva tam kjer so injektorji. Torej so zanič j*bena tesnila injektorjev, kar je znan problem tega motorja in bi to morali na servisu preveriti, oziroma vsaj opaziti, da pušča gorivo. Injektorje sem zaenkrat zategnil z moment ključem na predpisan navor. Od takrat se mi napaka ni več pojavila in tudi po občutku ima avto malo več moči. Vem, da je to samo začasni fix in bo treba tesnila zamenjati, kar načeloma ne bi smel bit nek hud problem. V glavnem, čisto možno, da je bilo krivo to. Moram se še malo vozit. Ampak tule so me pa servisi res razočarali, predvsem pooblaščeni. Točno se vidi, da se jim ni dalo s to starino jajcat ker imajo dosti drugega dela in da niso niti pokrova dol vzeli. Drugega žal ne morem rečt.

Glede, na to, da ste večkrat gledali motor in si pod plastiko naletel ba lužico......ali res noben ni vonjal goriva?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.593
1.226
113
Nehajte ze srat s tem puscanjem. Tu je 2.000 barov pritiska..in mislite da bo vleklo notri zrak ali dalo premalo nafte v valj? Zaradi tega puscanja (ki je ocitno zanemarljivo - glede na to, da ni bilo odkrito) turbo pač ne daje manj tlaka.