Fucus 1.6 tdci underboost - kateri servis?

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Občasno se pri pospeševanju pojavi ta napaka in avto gre v limp mode. Turbina in neki ventili so že bili menjani. Kateri servis na štajerskem priporočate? Hvala
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
Pri nas se je pojavljala overboost napaka, ko je bila zunanja temperatura 30+. Razlog je bil, da je nek temperaturni senzor pri taki temperaturi vračal višjo temperaturo kot je v resnici bila. Mislim, da je vračal 75 stopinj, kar je verjetno maksimum. To se je dalo videti na testerju med vožnjo.
Napako je našel Ford servis Kavčič v Slovenskih Konjicah. Ampak ne ravno prav zlahka. 1.6 tdci je v osnovi bil motor iz PSA koncerna. Mogoče bi bil kak mehanik, ki dela večinoma s PSA avtomobili, to celo bolje obvladal.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.220
3.370
113
Imaš kakšen ČIP Tuning ???

Lahko da je program v riti , imel isti problem na G7 2,0 Tdi , po posodobitvi na Diselgate software problem izginil.
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Torej avto je bil na pooblaščenem Ford servisu, kjer pa pravijo, da je napaka v PCM in da to ni več delo za njih, ampak naj se obrnem na kakšnega specialista za avtodiagnostiko. Moram reči, da sem bil nad odgovorom kar presenečen. Občutek sem imel, kot da se jim ne da s tem ukvarjat oziroma si pač lahko izbirajo delo. Priporočili so enega iz Mozirja (da ne delam direktne reklame), ki pa je polno zaseden. Ali morda ve kdo za koga na Štajerskem?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Oni so ti svetovali tebi bolj ugosno rešitev. Na pooblaščenem bo šel po knjigi in menjali z novimi deli.
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Imel avto pri njih, tudi oni niso odpravili napake. Ne vem več, kaj naj naredim. Še kaka ideja?
 

B81

22. jul 2007
34.264
8.814
113
Tu sva se vozila 20 minut z avtom, da je testiral, po povedanem ima veliko pojma:

Tule pravijo, da lahko čipajo, odčipajo, delajo karkoli, priklopil računalnik, našel okvarjen inkjektor, računat ni hotel nič, dal kontakt, kam naj grem na menjavo...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
819
269
63
Če so se tipicne stvari ze izkjucle; razni senzorji; sploh map in temparaturni pa turbina (in regulacija le te) pa da vse cevi tesnijo kot je treba, je naslednji krivec lahko ali zadelan izpusni sistem (dpf itd) ali pa znucana odmicna gred (pobrani vrhovi, ne odpira dovolj ventilov in v dolocenih pogojih ne ustvarja dovolj tlaka).
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Na koncu sem se razp* in sem se ob pomoči angleškega ford foruma odločil sam razdreti in pregledati vse cevi. In ko sem vzel dol plastični pokrov motorja, sem zagledal lužo goriva tam kjer so injektorji. Torej so zanič j*bena tesnila injektorjev, kar je znan problem tega motorja in bi to morali na servisu preveriti, oziroma vsaj opaziti, da pušča gorivo. Injektorje sem zaenkrat zategnil z moment ključem na predpisan navor. Od takrat se mi napaka ni več pojavila in tudi po občutku ima avto malo več moči. Vem, da je to samo začasni fix in bo treba tesnila zamenjati, kar načeloma ne bi smel bit nek hud problem. V glavnem, čisto možno, da je bilo krivo to. Moram se še malo vozit. Ampak tule so me pa servisi res razočarali, predvsem pooblaščeni. Točno se vidi, da se jim ni dalo s to starino jajcat ker imajo dosti drugega dela in da niso niti pokrova dol vzeli. Drugega žal ne morem rečt.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Kaj si zategno? bodi bolj natančn.
Keri del injektorja. Tam ko pride gorivo gor? Glavo injektorja?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.523
1.177
113
Čudno da pride zaradi tega do underboost (turbina) napake. Kaj pa pisejo na forumu? Zaradi premalo tlaka goriva da racunalnik premalo tlaka turbine??
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.220
3.370
113
Pa pubeci, to je Ford.
On preveri enkrat na dan, če je vse OK.
Tak to je.