Francozi kupili preširoke vlake

Group_Therapy

Dvojček št. 2
18. jul 2007
7.339
1
38
Kdor ima premajhno garažo bo razumel
grin1.gif



Francoske železnice so kupile/naročile za 15 miljard vlakov, ki pa so preširoki za starejše železniške postaje.

http://www.bbc.com/news/world-europe-27497727
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Je že bilo v Novicah danes.
Ampak - to je vendar oživljanje gospodarstva!
smile-1.gif
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
ja in predelovali bi jih 10 let... sicer pa se pri nas kar precej rihta. divača je eno veliko gradbišče že več kot eno leto. proga sežana - ljubljana tudi... vsaj potniški vlaki ne vozijo in ne bodo še kako leto, pa tudi sicer nekaj rihtajo... stalno nekaj popravljajo proge - samo problem je ker jih popravljajo tako počasi zato je stalno nekaj v gradnji.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Še en dokaz, da zahodnjaki krepko capljajo za Slovenci.
evil.gif

Na SŽ so leta 2000 kupili Siemsove el.motorne garniture in kar nekaj peronov je bilo treba potem popravljati. Primer; en dan pred uradnim pričetkom vožnje tega novega vlaka, je bilo treba preko noči in nedelje ponižati peron v Radovljici.
crazy1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.736
6.505
113
Vlake dobavlja Alstom. Tisti, ki nam gradi TEŠ 6. Očitno imajo tudi drugje težave s številkami.
grims-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
No ja, bolj je zanimivo kaj se dogaja v ozadju in zakaj je res do tega prislo. Novinarska trditev da so poslali napacne mere postaj je malo lovska, in zelo dvomim da se to lahko zgodi pri poslu vrednemu 15mrd evrov.

Mogoce je res ozivljanje gospodarstva zadaj. Na koncu bo itak vse drzava placala, folk bo pa vsaj nekaj pocel cez poletje...
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Še en dokaz, da zahodnjaki krepko capljajo za Slovenci.
evil.gif

Na SŽ so leta 2000 kupili Siemsove el.motorne garniture in kar nekaj peronov je bilo treba potem popravljati. Primer; en dan pred uradnim pričetkom vožnje tega novega vlaka, je bilo treba preko noči in nedelje ponižati peron v Radovljici.
crazy1.gif

O vem vem je bla kr panika ja.
wink-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.557
5.120
113
Gre verjetno zato, da so tudi francoske železnice bolj ali manj javno podjetje. In kot povsod po svetu državna lastnina funkcionira bolj slabo, kar se tiče odgovornosti in racionalnosti.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
Tudi SŽ je pred ca10 leti kupil Tauruse (siemens lokomotive) z osno obremenitvijo 22,5t/os, kjub temu, da proga Zidani Most - Maribor (še vedno) dovoljuje le 20,0t/os...
pač nek način izsilitve vlaganj v infrastrukturo...
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.211
9.842
113
The error seems to have happened because the national rail operator RFF gave the wrong dimensions to train company SNCF.
Obvladajo pa žabarji enak način pranja odgovornosti kot slovenska javna uprava. Nekdo zaj..., pa kar naenkrat ni noben nič kriv.
grin1.gif
Verjetno so ustanovili komisijo, ki bo ugotovila krivca, čez poleta bo pa itak šlo vse v pozabo.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Bodo francozi že pospucali nesnago, prej kot mi, ko se je za trojanski predor izbralo ...
smile-1.gif
pač najcenejšega, pa se ni nikoli raziskovalo po osebnih odgovornostih za tako močno odločitev in posledice.

Drugače je pa zame tale francoska farsa še vedno ajnšpric v gospodarstvo. Direkt v žilo!
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
ksz
Jaz menim, da katerikoli proizvajalec ne dela vlakov po naročilu, ampak so mere več ali manj standardne. Verzija 1: široki peroni. Verzija 2: ožji. Verjetno je šel en uradnik na spletno stran postaje v Parizu, kjer je mogoče dobil podatek o širini perona in naročil take vlake. Da bi šel na teren vprašat in gledat, (mogoče celo osebno izmerit z metrom), ali so vse širine peronov enake/podobne, jasno ne.
Tudi pri nas noben uradnik, ki izdaja GD, ne gre osebno na teren, pol maš pa svašta v reali.
crazy1.gif