Koncem 80-ih je šlo tako daleč, da so motorji komaj še šli na bencin. Uporabljeno je bilo toliko raznih dodatkov, da je Senna javno izjavil, da se v boksih praktično ne da več dihat, liter goriva pa je dosegal 100$ (tale cifra je iz glave in ni nujno pravilna). V motorjih so se uporabljali berilij in še neke redke/drage zadeve, imeli so posebej motorje za dirko in posebej za kvalifikacije - skratka, šlo je čez vse vzdržne meje. Zato je začelo prihajati do omejitev.
Strinjam pa se, da je butasto, da zamrznejo razvoj motorjev, hkrati pa pustijo proste roke aerodinamiki. S tem niso ničesar privarčevali, le strokovnjaki za motorje so izgubili službe, dobili pa so jih strokovnjaki za aerodinamiko. Ampak kot sem povedal že prej. F1 je že skoraj bolj podobna letalu kot avtu - in po moje to ni namen motošporta.
Sam bi raje omejil samo osnovne parametre: gorivo, vzdržljivost (to se mi zdi pametno) in predvsem bi omejil količino goriva na dirko - potem pa naj zaradi mene vozijo s 4 ali s 16 valjniki