Ford Mondeo pregrevanje

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
Danes se mi je zgodilo, da je temparatura narasla čez 90 stopinj in mi posledično vrglo v safe mode (vsaj tako predvidevam). Zgodilo se je pri cca. 160 kmh v višnjegorski klanec. Avto sem ustavil tik predno je temparatura prišla v rdeče območje. Ko sem ustavil, avta nisem ugasnil, saj sem predvideval, da ugašanje tako vročega motorja ni dobro. Temparatura se je prej kot v minuti stabilizirala, vendar je utripala spirala (pomoje znak za safe mode). No po parih minutah, ko je avto obratoval na normalni temparaturi sem ga vgasnil in ponovo prižgal, s čimer je tudi utripajoča spirala izginila. Do doma ni bilo nobenega pregrevanja več. Aja mondeo je 2.0 tdci 96kw letnik 2002. Any idea????
uf-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Pripravi 800-900 EUR (70 vodna črpalka, 700 servo črpalka volana)

Zaradi blesave zasnove je vodna črpalka prek utorne gredi gnana prek servo-črpalke volana. Ker so slabo dimenzionirali, se votla utorna grd (na strani servo-črpalke) prek ko slej izrabi (ali pa če vodna črpalka zariba). Zamenjal boš oboje.

Domnevam, da imaš okoli 180.000 km.
 

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
Nočem bit pameten, ampak pri tej vročini pa 160 km/h v višnjegorski klanec, čist možno da se mu je malo stožlo
wink-1.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.932
6.005
113
Citat:
Uporabnik _robi_ pravi:
Nočem bit pameten, ampak pri tej vročini pa 160 km/h v višnjegorski klanec, čist možno da se mu je malo stožlo
wink-1.gif
Mogoče ima model za južni tečaj, tam je bolj mrzlo
hysterical-1.gif
, če že trolamo.
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Pripravi 800-900 EUR (70 vodna črpalka, 700 servo črpalka volana)

Zaradi blesave zasnove je vodna črpalka prek utorne gredi gnana prek servo-črpalke volana. Ker so slabo dimenzionirali, se votla utorna grd (na strani servo-črpalke) prek ko slej izrabi (ali pa če vodna črpalka zariba). Zamenjal boš oboje.

Domnevam, da imaš okoli 180.000 km.

Avto ima 227000 tisoč km in je bil do sedaj redno servisiran pri avtohiši klemenčič z izjemo mojega zadnjega servisa. Se mi pa dozdeva, da če bi bila vodna pumpa, bi se še vedno pregreval in se temparatura nebi stabilizirala. Ali ni tudi možno, da je le vodna pumpa proti koncu in je zatajila? Nekako mi ne gre v glavo, da bi moral menjati tudi servo pumpo....se strinjam ampak le če bi vodna pumpa zaribala, kar pa v tem primeru ni. Sem pa le laik na tem področju.
 

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
Servo pumpa je gnana preko jermenice in je pritjena na vodno pumpo - imata isto osovino in sta spojeni... in ponavadi obrne osovino na servo pumpi, ki jo posledično uniči. Drugače se da servo pumpo dobiti obnovljeno na Vrhovcih v LJ za 130€ - Tip jo kompletno obnovi, ostane samo ohišje...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Da boš za drugič vedel - če gre kazalec vode čez sredino, je treba motor takoj ugasniti (da le nisi v tunelu ali na prehitevalnem pasu avtoceste
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
..kaj pa pridobiš s tem da ti laufaventilator hladilnika če motor ne laufa?
Nič, motor se bo še bolj pregrel če ugasneš avto
 

palota

Zelenc'
11. dec 2011
1
0
1
Na Fordu Mondeu (mk3, 2007, 115.000km, dizel) se je danes začel pregrevati motor v rdeče polje in tudi gretje je odpovedalo. Ob pregrevanju je začela upadati moč motorja. Kazalec temperature vode zelo hitro naraste.
Kaj je odpovedalo in koliko znese z delom? Prebral sem, da je možna tudi obnovitev določenih delov. Kako je pri tem z garancijo?
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.189
9.817
113
Dannya vprašaj, on bo na daljavo ziher znal diagnosticirat zadevo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.107
6.942
113
pri taščici
Ne vem ce je mozno da je termostat ostal zaprt. Ce se je to zgodilo, in da z voznjo v rdecem polju nisi pretiraval, potem je skode drobiz-menjava termostata. Ce pa je prislo do cesa drugega potem pa lahko letijo tudi jurji. Znancu je pred kratkim traktor l 2006 zakuhal. Antifriz mu je usel preko pocene puse cilindra v olje. Material je stal jurja in pol(delo sami), kar znese dobrih 5% nove nabavne vrednostoi traktorja. Delo na pooblascenem bi zagotovo stalo se toliko.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Če ti je crknu termostat in nisi takoj ustavil, potem bo kar strošek.Bo treba brusit glavo, zamenjat tesnilo , nov termostat, olje , hladilno tekočino, potem je tudi še delo , bo kar drago.Vem iz lastnih izkušenj, mondeo l 97, 1,8 motor.Motor super, ampak občutljiv, vedno pravo olje, pa take.Mislim, da l 2003 sem plačal 180 000 SIT.Če so mi menjali še komplet jermenje in vodno pumpo, se pa ne spomnim.