Sem imel v službi "čast" voziti takšen avto kar nekaj časa in moram povedati, da takšnih jajc nisem vozil še svoj živi dan. Avto je imel 1.2 motor s 60 konji in je bil nepremičnina. Marsikdaj ti je v rokah ostala kakšna kljuka, stikalo,... Med vožnjo se je večkrat zgodilo, da je pri dvigu stekla na voznikovih vratih (npr. pri plačilu cestnine) le-to padlo iz vodil in med vožnjo si moral držati šipo, če ne bi jo izgubil. Tudi po menjavi vodila se stanje ni izboljšalo. Žarnice v žarometih so pregorevale na vsakih 2-3 mesece in direktor me je že sumil, da žarnice kradem in jih prodajam. Poraba motornega olja je bila enormna, 2 litra Selenie je zadostovalo za cca. 5-6 tisoč kilometrov. Vozne lastnosti so bile na suhi cesti obupne, čim pa si pripeljal na mokro cesto, si se v križišču pri hitrosti 30 kmh samo peljal naprej, pa čeprav si želel zaviti. Podvozje je bilo tako, da je bil avto totalno podkrmarjen, če si ga hotel podriftati, si bočno drsel z vsemi kolesi zelooooo daleč. Poraba je bila pri normalni vožnji vedno vsaj 12 litrov, pri malo bolj dinamični pa je zlahka presegla 15 litrov. Na servisu so povedali, da motor deluje normalno. Za izboljšanje voznih lastnosti bi morali po besedah serviserja vsako leto kupiti nove gume. Rja je sekala ven na vseh koncih in krajih, žice prestavne ročice so blokirale, nekoč je odpadla prestavna ročica,... in še bi lahko našteval. Naj poudarim ,da se mi takšne stvari niso dogajale še na nobenem avtu, saj z njimi ravnam precej lepo in skrbno, ampak tale kanta je bila poden od podna.