Fiat Doblo - jezni lastnik

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Tale je pa fejst jezen
grin1.gif

img_0351.jpg
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Odlično se je razpizdil. Negativna reklama. Če ga ne jebejo na servisu 5%, bo pa on jebal njih z negativno reklamo.
smile-1.gif


Ogo
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Sem imel v službi "čast" voziti takšen avto kar nekaj časa in moram povedati, da takšnih jajc nisem vozil še svoj živi dan. Avto je imel 1.2 motor s 60 konji in je bil nepremičnina. Marsikdaj ti je v rokah ostala kakšna kljuka, stikalo,... Med vožnjo se je večkrat zgodilo, da je pri dvigu stekla na voznikovih vratih (npr. pri plačilu cestnine) le-to padlo iz vodil in med vožnjo si moral držati šipo, če ne bi jo izgubil. Tudi po menjavi vodila se stanje ni izboljšalo. Žarnice v žarometih so pregorevale na vsakih 2-3 mesece in direktor me je že sumil, da žarnice kradem in jih prodajam. Poraba motornega olja je bila enormna, 2 litra Selenie je zadostovalo za cca. 5-6 tisoč kilometrov. Vozne lastnosti so bile na suhi cesti obupne, čim pa si pripeljal na mokro cesto, si se v križišču pri hitrosti 30 kmh samo peljal naprej, pa čeprav si želel zaviti. Podvozje je bilo tako, da je bil avto totalno podkrmarjen, če si ga hotel podriftati, si bočno drsel z vsemi kolesi zelooooo daleč. Poraba je bila pri normalni vožnji vedno vsaj 12 litrov, pri malo bolj dinamični pa je zlahka presegla 15 litrov. Na servisu so povedali, da motor deluje normalno. Za izboljšanje voznih lastnosti bi morali po besedah serviserja vsako leto kupiti nove gume. Rja je sekala ven na vseh koncih in krajih, žice prestavne ročice so blokirale, nekoč je odpadla prestavna ročica,... in še bi lahko našteval. Naj poudarim ,da se mi takšne stvari niso dogajale še na nobenem avtu, saj z njimi ravnam precej lepo in skrbno, ampak tale kanta je bila poden od podna.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Žal je vse res.
frown-1.gif

Me je nekajkrat imelo, da bi ga pritisnil nekam ob kakšen zid, ampak bi se verjetno še sam ubil.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
jaz sem pa s svojim prevozil v dveh letih 70k km in sem samo enkrat desno zarnico zamenjal in dva kompleta gum, ker je avto pac precej podkrmarjen in tezak za svojo dimenzijo gum. drugace pa 1.9jtd optimiran na 150KM in je 80-120kmh zaradi kratkih prestav letel hitreje od serijskega bmw 330d, stevec je na AC zabilo do konca, ali 189kmh po gpsu. nisem pa nikoli odpravil problemov z dvomasnim vztrajnikom in drseco sklopko saj mocnejsih, serijskih, ni bilo na voljo, predelovati na custom mi pa tudi ni bilo...

fajn avtocek, ne recem pa da ni problemov drugje. zelo verjetno so saj jih prvic izdelujejo v turciji in drugic avto se kupuje ponavadi kot sluzbeno vozilo in ce ga vozijo soferji cez lezece policaje 100kmh je to druga zgodba, jaz sem bil v svojem casu prvi in edini lastnik.

evil.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
jah se zgodi, tako kot je to mozno z vsako znamko in modelom. sploh po tistem, ko mi je kolega pripovedoval kako njihovi soferji vozijo sluzbenega dobla 70-80kmh po lezecih policajih mimo spara v lj-vic. tega niti toyota hilux ne bi dolgo prenasala. meni je sluzil odlicno in ga lahko samo pohvalim, sploh pa s ceno, ki je na ravni fiat punta in ga clovek s povprecno placo odplaca komplet v dveh letih brez pologa.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Res je, bil je bolj iz začetka proizvodnje. Kasneje so se lastniki z dizli kar pohvalili, saj so odpadle težave s porabo olja, premajhno močjo, previsoko porabo, najbrž so se tudi popravili pri kvaliteti končne izdelave. Kot praviš pa podvozja niso spreminjali, kajne?
Konkretno tistega avta ne bi imel niti zastonj, saj mi je požrl toliko živcev, da bi ga raje polil z bencinom in zažgal. Prekleta gajba.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Podobno idejo kot ta lastnik Fiata sem imel tud jst, samo se mi zdi škoda keša za nalepke, pa itak moj mlinček napol zastonj šraufa fušar. Na novm avtu zna bit pa res kritično, če te jebe pa da te obirajo na uradnih servisih.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ja verjamem, vem kako je ko zasovrazis znamko ali model avtomobila. in nisem privrzenec nobene znamke tako, da me slika ne gane
grin1.gif


ne podvozja niso spreminjali. po eni strani dobro, ker so zadaj ohranili listnate vzmeti, kar pomeni, da lahko avto brez skrbi preobremenis (moj je imel povisano nosilnost na dobrih 800kg, jaz sem pa takrat prenavljal stanovanje in redno tovoril preko 1 tone..) pa tudi poceni in relativno enostavno podvozje je. le ustrasiti se ne smes ovinkov, drzi se presneto dobro, nagiba pa se kot kartca ampak z volanom z dobrima 2 vrtljajema od ene do druge strani ne preprijemas niti na vrsic.. skoda, ker niso predvideli sirse gume.

koncna izdelava je bila morda za odtenek boljsa po faceliftu, moj je imel naprimeru tudi vso kovino v kabini obleceno v plastiko. ce potegnem pod crto.. pricakoval sem bolj predimenzionirano vozilo pa se ne loci dosti od osebnih vozil, pogresal sem 6. prestavo, ker je v peti pri 120kmh vozil s 3000rpm. nazalost. je pa poceni vzdrzevanje in z nizko nakupno ceno nikoli skoda za offroad izlete. se nekaj... ce sem bil tisti mesec na tesnem z denarjem sem malce pazil na nogo in prevozil s tankom za gorivo vec kot 1100km (60l tank, min. 5.2 porabe). to pa tudi odtehta sploh ce je konjenice veliko in si komot privoscis prehitevanja v skarjice.
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Na firmi smo imeli Doblota z 1.6 bencinskim motorjem. Nekih posebno hudih okvar ni bilo. Le pil je ko krava, npr. na AC pri 130km/h v peti prestavi 13 litrov.
crazy1.gif