Excell - from multiple to one

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
Imam več excell datotek, ki skupaj tvorijo celoto. Dokumenti so med seboj povezani recimo, da si sledijo v zaporedju od 1 do 8. Želim pa vseh 8 spraviti k tistemu 1.-mu. Preden mi kdo reče copy/paste naj povem, da to ne deluje ker so celice različno velike, združene, itd.. Na googlu najdem marsikaj na temo združevanja od podatkov, tabel itd... mene zanima kako datoteko spraviti na sheet oz dodati kot sheet, tako da ko odprem 1 datoteko imam notri 8 listov. Zelo nerodno je če hočem pogledati list št. 4 moram na disk, odpreti mapo in nato šele datoteko. Upam, da sem razumljivo povedal.
uf-1.gif
 

Leska

Pripravnik
8. sep 2007
268
0
16
Celoten list lahko iz ene datoteke v drugo premakneš ali kopiraš tako, da najprej odpreš obe datoteki nato pa desno klikneš na jeziček lista in:
764370-q.gif
 

Priponke

  • 764370-q.gif
    764370-q.gif
    12 KB · Ogledi: 219

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
JAAAA ! Hvala !! Včasih nemogoče probleme rešuje malenkost. Saj to sem že premikal v isti datoteki, seveda pa nisem pogledal opcije kjer vpraša - V kateri delovni zvezek?? super!

Hvala še enkrat !
 

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
No, bom kar tukaj nadaljeval... tisto zgoraj mi je uspelo... no sedaj pa takole prvi list je krovni list / osnovni ali kakorkoli -- na vseh osmih listih imam 5 celic v katerih je isti text... da mi ni potrebno 8-krat vpisovati 5 istih podatkov -- bi se rad skliceval na krovni / osnovni list npr.. vpisem v celico in avtomatsko se napise se na vseh 7-ih. Na nobenem listu celice niso na isti lokaciji / položaju... npr. na krovnem listu vpišem tekst v združene celice od D5 do G5 in se želim potem na listu dva sklicevati na (krovni list) D5-G5 da mi vpiše avtomatsko ta tekst... ima kdo rešitev? (imam obrazec, ki se sklicuje a je le ena celica, ki se sklicuje na osnovno, niso združene, ima to kaj veze?)
 

Leska

Pripravnik
8. sep 2007
268
0
16
Če imaš več celic združenih, je vsebina dejansko v levi zgornji celici.
Za tvoj primer: če bi rad enako besedilo v celici neki na Listu2, kot je v "celici" D5-G5 na Listu1, potem v celico na listu2 dva vstaviš formulo
=List1!D5
(lahko seveda tudi napišeš samo enačaj, nato pa z miško klikneš na list in celico, ki jo želiš "kopirat").
 

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
ja sem probal, pa mi najprej ni delalo... trik je v tem, da morajo celice biti označene - General oz. splošno, jaz sem jih najprej označil kot Text - Besedilo... ker potem se v celici izpiše samo ukaz
smile-1.gif


Leska hvala
 

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
Sem pregledal vse teme glede Excela ampak nisem nasel podobne zadeve, tudi nisem zelel odpirati nove teme... :D

Takole je, imam tabelo, z 9 podatki, ki se dnevno vpisujejo. Podatki so npr. št. delovnega naloga, količina, datum, stroj, kupec, material, koda izdelka.....

Sprasujem ali je mogoce
- da npr. ko kliknem v polje za kupca - mi ponudi vse kupce (cca 17)
- da npr. ko kliknem v polje koda - mi ponudi vse kode (cca 80 razl. izdekov)
- da npr. ko kliknem v polje naziv - mi ponudi vse nazive (nekaj različnih, večinoma ohišja in pokrovi)
- da npr. ko kliknem v polje stroj - mi ponudi vse stroje (7)

itd... you get the idea :D

No, vem, da mora biti nekje baza podatkov, npr na sheet 2, samo kako to zdaj izpeljati?
 

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
mm, dela, hvala... uporabljam google ampak ce bi vedel, da je kljucna beseda "dropdown list" potem bi tudi vedel za kaj se gre in verjetno ne bi potreboval pomoci :D hvala !
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.648
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
ksz

se splača uporabiti tudi vgrajeno pomoč v Excelu (ozr. vseh Office programih) - za tvoj primer bi npr. vpisal "seznam" - pa z mal brskanja prišel do "navodil"
wink-1.gif


pa ne bo kdo mislil, da ni treba na forumih spraševati
cool-1.gif
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.616
88
48
Combo box ali dropdown list sta vendarle osnovna izraza pri 'programiranju' v Excelu ali Accessu.

Sicer pa, le sprašuj, tako se boš vsekakor precej naučil.

Pa googlaj tudi, tam so prav uporabne stvari.

LP
 

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
Takole je, izdelal sem tabelo za ocenjevanje dobaviteljev in
=IF(OR(H10>=0)*H10<=40;"C";IF(OR(H10>=42)*H10<=82;"B";IF(OR(H10>=83)*H10<=100;"A"))) takole zgleda funkcija vse fajn dela...

Problem se pojavi tu: v npr. stolpcu H polje 8 (itn) bi vpisal 20%, zelim pa, da mi v polju I8 znak n (pisava webdings - zogica) obarva rdece, rumeno oz zeleno, odvisno pac od vpisane vrednosti polju H8.. Ta webdings znak (zogica) se nahaja npr v polju F24 je rdec, F25 je rumen in F26 je zelen. Poizkusal sem takole:

=IF(H8=0);"F24";IF(OR(H8>=1)*H8<=99;"F25";IF(H8=100);"F26"

in takole

=IF(OR(H8>=0)*H8<=0;"F24";IF(OR(H8>=1)*H8<=99;"F25";IF(H8>=100)*H8<=100;"F26")))

no, ker je bilo to brez uspeha, sem potem tisto prvo zgoraj, ki deluje malo sfriziral in deluje:
=IF(OR(H10>=0)*H10<=0;"C";IF(OR(H10>=1)*H10<=99;"B";IF(OR(H10>=100)*H10<=100;"A")))

ampak edini problem je sedaj, da jaz namesto C, B, A zelim imeti tisto barvno zogico...
namesto "C" sem vpisal "F24" tako za B in A npr... in ne deluje...

ce bi bilo 50 vrstic bi pac kopiral itd... ampak tega imam res ogromno in to bedasto delo mi vzame
veliko casa, se vec pa zivcev... grrr
bonk.gif


me zanima ali je to sploh mogoce, da si ne razbijam se en vikend glave s tem...
 
Nazadnje urejeno:

zmukec

Zelenc'
30. sep 2009
26
0
1
slo
mislis Conditional Formatting? Ker sem probal pa tud ne gre
RDEČA - je vrednost 0
ORANŽNA - je od 1 do 25
RUMENA - je od 26 do 94
ZELENA - je od 95 do 100

ima pa na voljo samo 3... sej ce to kar bi zelel ni mogoce, potem bom pac izlocil oranzno in bo rumena od 1 do 99... kar ni ravno najbolje ampak ce ni druge moznosti, potem pade kompromis, samo, da mi ni potrebno rocno vnasat vseh podatkov....
Sem probal s tremi in mi deluje samo 0 - rdeča - equal to pri rumeni dam between 1 - 99 in pri zeleni equal to 100 pa ne dela, samo 0 uposteva...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.648
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Daj pokni datoteko gor, da vidim kaj te matra, ker tule že imaš spet druge "meje".

Pa še povej v kateri Excel maš - od 2007 naprej bi se mogoče celo dali s 4 barvami priti skozi.

Pa tule vrži uč - če je to vsaj približno to kar češ met.
 

Priponke

  • 1140799-Pogojno.xls
    16,5 KB · Ogledi: 210