Imam excel tabelco z worksheeti za vsak mesec posebej. Sedaj bi rad zapisal na nov worksheet skupno vsoto vsakega izdelka posebej. V teoriji bi moralo iti skozi z sumif funkcijo pa mi vedno vrze #value ven. Ce delam ssestevanje samo za en worksheet potem deluje, ko pa grem oznacevat vec zavihkov hkrati pa zadeva pade v vodo in mi ni jasno zakaj. Worksheeti so med seboj kopije torej so vrednosti zapisane na vseh na istih mestih. Ima kdo resitev za ta hec?
Torej imam liste od recimo jul 2017-dec2017, vrednosti so zapisane na vseh listih od B7-B300, izdelki oz. imena so v celicah od C7-C300, kriterij pa je na zadnjem listu kjer se bodo zadeve sestevale, denimo zavihek "vsota" v celici C59.
Torej imam liste od recimo jul 2017-dec2017, vrednosti so zapisane na vseh listih od B7-B300, izdelki oz. imena so v celicah od C7-C300, kriterij pa je na zadnjem listu kjer se bodo zadeve sestevale, denimo zavihek "vsota" v celici C59.