Excel kompleksen workbook (stat, stranke, racuni..

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ker pri nas obstaja samo en namenski programski paket, ki ga zadnje leto peglajo in ga ne speglajo, hkrati so se ga na pobudo ene stranke spremenili po njihovo, pozabili pa na kup zadev imajo, predvidevam, sedaj ogromno dela, da zadevo popravijo. Predvidevam, da verjetno se iscejo smisel. Trenutno imam nek workbook kamor vpisujem zadeve, ampak je zadeva slampasta, excela pa ne poznam v nulo, vem, so navodila na netu, sedaj sprasujem kako se pametno lotiti zadeve. Ne bi rad prisel na pol poti in ugotovil, da bi bilo pa bolj elegantno, ce zadevo cisto spremenim.

Ponujam recimo za 10 strank 30 razlicnih produktov po razlicnih cenah. Sedaj imam za vsakega svoj list, sedaj razmisljam, da bi liste v zvezku raje delil na mesece in stranke ter produkte izbiral iz drop down menijev, hkrati pa bi rad, da mi pobere cene iz cenika in mi zadevo se sesteva. Rad bi vsaj, da bi lahko nekako "poklical" doloceno stranko in mi zanjo izpise vse produkte in dolocene stolpce in kolicino od njih. Beri, rad bi, da se mi vsaj avtomatizira postopek pisanja mesecnega povzetka/specifikacije, ki ga prilozim h racunu.

In sedaj me zanima kje se lotiti zadeve? Vem, da ni enostavno, ampak rad bi se lotil pravilno zadevo. A je najbolje na en list vpisat vse stranke, cenike, produkte, zaposlene in od tam črpat podatke ali kako drugače?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
hu - fil špas
evil.gif


Jaz bi se lotil:

1. cenik na svojo stran

2. stranke na svojo stran

3. na "prvi" list tabelo (naslovna vrstica na vrhu - smiselna imena stolpce - vklopljen filter) - pa v vsako vrstico "nakup" posameznega artikla: datum/stranka/količina/artikel/cena/, s tem da polne podatke strank "vlečeš" s vlookup, enako ceno artikla. "Datum" lahko "prikažeš" v dodatnih stolpcih kot MESEC, LETO, TEDEN - od tu naprej pa še samo PIVOT tabelo in z njo potegneš vse podatke.

Se pa zavedaš, da je to zasilna rešitev in sam vnos ne bo ravno "user friendly" - pa "varnost" podatkov je tudi tako-tako.

Aja - vsota - s SUBTOTAL se dajo vsote v tabeli rešiti.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ma ce bi videl kako mutim sedaj z excelom je tole, ce mi uspe amerika proti sedanjemu sistemu. Rad bi imel porihtan pa da magar lahko na koncu leta se kaksno statistiko uzgem. Ampak to niti ni v prvem planu. Varnost mi tle ni pomembna, zadeva je zame, na mojem kompu, kar pa moram sprintat in dat dalje je pa tako kot povsod.
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Hmm, v sodednji temi nekdo sprasuje za crm, poglej malo tam, npr. Zoho crm, ki sem ga tam omenil, mogoče si lahko s kakšno takšno zadevo olajšaš delo.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ksz...

da ne odpiram nove teme...mal gledam za data validation funkcijo. Zadevo bi peljal z drop down meniji, me pa zanima, če se sploh da izvest sledeča zadeva.

Datum, stranka, izvajalec, vsak v svojem stolpcu, rad pa bi, da za posamezno izvedbo lahko v eno celico zapišem (in izračunam) "kompleksno" zadevo. Recimo, da sem danes Jožetu prodal 6 jabolk, 3 banane in 1 ananas. Lahko prodane artikle s količinami zapišem v eno samo celico, hkrati pa da mi zadevo nekam tudi izračuna, skupno vsoto? Ali ni druge opcije kot da količine dam v vsako v svoj stolpec in vsako vrsto artikla v svojega? Vem, da je to najlažja opcija, ampak pri zadostni količini postane sheet razvlečen in bi imel rad to v kompaktni obliki. Sprašujem, ker excela v drobtine ne poznam.
 

Avian

Pripravnik
7. sep 2007
359
0
16
Če ti dam en nasvet.

Sam se tega ne bi loteval v excelu delat ...

Naredil bi si kar v Filemakerju -> Klik Enostavn in hitr razvoj + še kaj hujšega se da naredit kot samo eno "bazico"
smile-1.gif


Lep pozdrav
Avi
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Vzemi Birokrata. Za tako malo strank in artiklov ti zadostuje že demo verzija - kasneje in če ti bi odgovarjalo, pač kupiš licenco.
Jaz sem bil na njem od samega začetka (kar obstaja) in moram reči, da za tisti denar dobiš kar veliko muzike. Za tvoj primer, ko je tako malo dogodkov, ti pa že testna verzija pokriva.

Imaš vse, od fakturiranja do izvozov v excel, kjer analiziraš.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Zal ne bo ok, ker potem raje kupim namenski program, ki pa še vedno ni tisto, kar bi si želel. Pač ozka tržna niša in ni konkurence.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Sem malo pogledal zvecer tole zadevo pa hum...zgleda ok, ampak se mi zdi za nekoga, ki se tega loteva prvic kar malo prevec. V bistvu nimam casa, se mi zdi, da bi rabil pol leta zezanja, da nekaj skup spravim. Se mi zdi, da bom na koncu iskal enega mojstra, ki mi bo to naredil.
tongue-1.gif
 

Avian

Pripravnik
7. sep 2007
359
0
16
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Sem malo pogledal zvecer tole zadevo pa hum...zgleda ok, ampak se mi zdi za nekoga, ki se tega loteva prvic kar malo prevec. V bistvu nimam casa, se mi zdi, da bi rabil pol leta zezanja, da nekaj skup spravim. Se mi zdi, da bom na koncu iskal enega mojstra, ki mi bo to naredil.
tongue-1.gif

Tile ti na FMju znajo hitro naredit
wink-1.gif
- klik

Lep pozdrav
Avi