$%#ER" Tus mobil in prenos stevilke

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Rad bi sklenil naročnino,pa jim ne dela kao aplikacija za prenos stevilke.

Bejbika na šaltarju je pa itak tam zato da se smeji in to je to
smile-1.gif
Znala mi je le strokovno razlozit da "generalna aplikacija ne dela" , ko sem jo povprasal cigava je oz. kdo je skrbnik, je bla pa tisina.

Skratka,upam da kaksen skrbnik te aplikacije za prenos mobilnih stevilke to bere,in da popravi
smile-1.gif


Za popiz...se mal pa se bom premislu in ostal na M@.
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Rad bi sklenil naročnino,pa jim ne dela kao aplikacija za prenos stevilke.

Bejbika na šaltarju je pa itak tam zato da se smeji in to je to
smile-1.gif
Znala mi je le strokovno razlozit da "generalna aplikacija ne dela" , ko sem jo povprasal cigava je oz. kdo je skrbnik, je bla pa tisina.

Skratka,upam da kaksen skrbnik te aplikacije za prenos mobilnih stevilke to bere,in da popravi
smile-1.gif


Za popiz...se mal pa se bom premislu in ostal na M@.

Imajo pač strokovnjake za Webservice zaposlene
smile-1.gif
 

gogy

Pripravnik
14. sep 2007
459
0
16
Ljubljana
www.mobisvet.net
Ne razumem zakaj bi "bejba za šalterjem" znala odgovarjat na vsa strokovna ali tehnična vprašanja... saj je tam da prodaja ne pa da razlaga tehnične zadeve madonca.

Za tako imenovano generalno aplikacijo pa sigurno ne skrbi ona ali njena prijateljica iz srednje šole.

Današnji uporabniki po mojem malo preveč pričakujejo od določenih ljudi.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Če sklepa te zadeve,pričakujem da vsaj osnove ve.
Vsaj pri konkurenci vedo.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
In na koncu še T2
grin1.gif


Kako je zdej s tem Tušom ker dela al ne?
Ker 50€ za 16.6ur pogovora mesečno je ugodno,vsaj zame, res pa da ni ugodno če nisi dosegljiv
grin1.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Vrjem, da una bejbika ne jebe tega, kar jo ti sprašuješ.

To je tko, kot da bi jz prsu za šank k teb, pa bi ti tečnaru, zakaj jz nemorm prenest registracije na drug avto.
Banaln primer,a princip je isti.


Lih učer sm biu na Telerayu, ko sem nesel svojo nokio na servis, pa zravn mene stoji ata, pa se na ubogo revo za šankom *****, ker je že 2x odpadla neka okrasna plastika ( ala aluminij), k je bla okrog ekrana. Pa ata jo je resno napizdeval.
koji [censored] se pizdite na une, k niso plačani za to, da bi ti govoril neki, o čemer nimajo pojma.

Pa Lost, če si ti naletu na primer, ko je nekdo pri konkurenci neki vedu, kar drugi ne-sm meu primer, ko referentka na S! ter referent na M@ nista imela pojma o čem jz govorim
stupid-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Sej baje uporabljajo bazne postaje od M@ ?? A ni tko?


@ovca: pa sej je ni noben napizdevu,sej je bla simpatična
grin1.gif

Na M@ so mi potrdili da je prenos uspešen,čakajo le potrditev od Tuškota
smile-1.gif


Ah ja...to bo še veselo čakanje da bo karkoli začelo delovati
grin1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Naredil bi si uslugo, ce bi ostal na m@! Vso sreco ti zelim pri uporabi storitev drugih operaterjev!
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Naredil bi si uslugo, ce bi ostal na m@! Vso sreco ti zelim pri uporabi storitev drugih operaterjev!

Brez skrbi, M@ naročnina vseeno ostane.
Diši mi le 50€ za 16.6 ur pogovorov, ker jih imam nekak toliko mesečno ( v 40 dneh, 18 ur odhodnih ) , in to pri mobitelu znese kar malce prevec,tukaj bo pa za večinoma službene potrebe prav super.

Aja, a tuš ima to da te preko sms obvesti o tvoji nedosegljivosti?
Al je to že višek tehnologije za njihove tehnike?
 
Nazadnje urejeno:

EuroDJ

500. registrirani uporabnik
18. avg 2007
349
0
16
44
Citat:
Uporabnik ArmanI pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Rad bi sklenil naročnino,pa jim ne dela kao aplikacija za prenos stevilke.

Bejbika na šaltarju je pa itak tam zato da se smeji in to je to
smile-1.gif
Znala mi je le strokovno razlozit da "generalna aplikacija ne dela" , ko sem jo povprasal cigava je oz. kdo je skrbnik, je bla pa tisina.

Skratka,upam da kaksen skrbnik te aplikacije za prenos mobilnih stevilke to bere,in da popravi
smile-1.gif


Za popiz...se mal pa se bom premislu in ostal na M@.

Imajo pač strokovnjake za Webservice zaposlene
smile-1.gif
v poslovalnicah so študenti al pa take k nimajo pojma velikokrat. sem bil prejšn petk v simobilovi poslovalnici pa ženska tud ni mela pojma k jo je frend neki vprašal. na koncu sem moral obema razložit kaj pa kako
hysterical-1.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Bi pa šel kam drugam. Pooblaščenih prodajalcev je kar nekaj
grims-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Vrjem, da una bejbika ne jebe tega, kar jo ti sprašuješ.

To je tko, kot da bi jz prsu za šank k teb, pa bi ti tečnaru, zakaj jz nemorm prenest registracije na drug avto.
Banaln primer,a princip je isti.


Lih učer sm biu na Telerayu, ko sem nesel svojo nokio na servis, pa zravn mene stoji ata, pa se na ubogo revo za šankom *****, ker je že 2x odpadla neka okrasna plastika ( ala aluminij), k je bla okrog ekrana. Pa ata jo je resno napizdeval.
koji [censored] se pizdite na une, k niso plačani za to, da bi ti govoril neki, o čemer nimajo pojma.

Pa Lost, če si ti naletu na primer, ko je nekdo pri konkurenci neki vedu, kar drugi ne-sm meu primer, ko referentka na S! ter referent na M@ nista imela pojma o čem jz govorim
stupid-1.gif

Potem si mel pa res čudna vprašanja, ki si jih sam ti razumel
wink-1.gif