Pozdravljeni!
Lep čas že spremljam ta forum in že dolgo odlašam s prijavo, danes pa sem se odločil da se registriram in vas povprašam za nasvet.
Stvar je takšna: mobitel htc sensation se je na začetku leta kar naenkrat začel samodejno ugaševati ob dohodnem klicu. Za delček sekunde je zazvonil, nato pa se ugasnil. Ob ponovne zagonu ni bilo zabeleženega prejetega ali neodgovorjenega klica, prav tako nisem dobil sms-a o nedosegljivosti.V začetku se je to dogajalo ob prazni bateriji (oranžen indikator, baterije cca. 20%), nato pa vedno bolj pogosto. Najbolj me je jezilo ravno to, da nisem vedel kdo me je klical.
Telefon je v garanciji, zato sem ga nesel na mobitel, kjer so ga poslali na servis v Emonagram. V roku 5 dni dobim telefon nazaj - ponovno naložen software in nova baterija. Telefon kakšna 2 tedna deluje, nato se ponovi ista napaka - ga nesem nazaj na servis.
Čez par dni ga dobim nazaj, naložen sofware, s telefonom vse ok, za napako so krive naložene aplikacije (!!).
Zopet 14 dni vse ok, nato se napaka ponovi
. Grem na tržno inšpekcijo, se malo pogovorjam z tisto gospo, ki tako ali tako nima pojma, nato ga nesem nazaj na servis in zahtevam uveljavljanje stvarne napake in nov aparat.
V zakonskem roku dobim odgovor servisa, da telefon na njihovih testiranjih deluje normalno, zato stavarna napaki ni utemeljena, mi pa podarjajo rezervno baterijo ( že drugič
).
Zgodba se ponovi še četrtič, telefon 14 dni deluje, sedaj pa kar naenkrat ne deluje več wireless ( je omogočen a ne najde nobenega omrežja), in pa ob pritisku na gumb za vžig ekrana se telefon občasno sploh ne prižge, v polovici primerov pa se prižge po nekaj sekundah ali pa parkrat zabliska in se ugasne.
Kakšen nasvet? komu naj "zatežim"? Na Mobitelu se jim j***, to ni njihova stvar. Kam naj pošljem telefon na "drugo mnenje"?
Lep čas že spremljam ta forum in že dolgo odlašam s prijavo, danes pa sem se odločil da se registriram in vas povprašam za nasvet.
Stvar je takšna: mobitel htc sensation se je na začetku leta kar naenkrat začel samodejno ugaševati ob dohodnem klicu. Za delček sekunde je zazvonil, nato pa se ugasnil. Ob ponovne zagonu ni bilo zabeleženega prejetega ali neodgovorjenega klica, prav tako nisem dobil sms-a o nedosegljivosti.V začetku se je to dogajalo ob prazni bateriji (oranžen indikator, baterije cca. 20%), nato pa vedno bolj pogosto. Najbolj me je jezilo ravno to, da nisem vedel kdo me je klical.
Telefon je v garanciji, zato sem ga nesel na mobitel, kjer so ga poslali na servis v Emonagram. V roku 5 dni dobim telefon nazaj - ponovno naložen software in nova baterija. Telefon kakšna 2 tedna deluje, nato se ponovi ista napaka - ga nesem nazaj na servis.
Čez par dni ga dobim nazaj, naložen sofware, s telefonom vse ok, za napako so krive naložene aplikacije (!!).
Zopet 14 dni vse ok, nato se napaka ponovi
V zakonskem roku dobim odgovor servisa, da telefon na njihovih testiranjih deluje normalno, zato stavarna napaki ni utemeljena, mi pa podarjajo rezervno baterijo ( že drugič
Zgodba se ponovi še četrtič, telefon 14 dni deluje, sedaj pa kar naenkrat ne deluje več wireless ( je omogočen a ne najde nobenega omrežja), in pa ob pritisku na gumb za vžig ekrana se telefon občasno sploh ne prižge, v polovici primerov pa se prižge po nekaj sekundah ali pa parkrat zabliska in se ugasne.
Kakšen nasvet? komu naj "zatežim"? Na Mobitelu se jim j***, to ni njihova stvar. Kam naj pošljem telefon na "drugo mnenje"?