Tri testna vozila BMW 330e XDrive, Peugeot 308 Plug-in Hybrid in Renault Megane E-Tech PHEV
Medtem ko uradni laboratorijski testi WLTP kažejo emisije CO2 v kombiniranem ciklu med 27 g/km in 37 g/km za testirane avtomobile, so testi v resničnem svetu kot celota zabeležili emisije med 85 g/km in 114 g/km, ko so vsi avtomobili začeli poti s popolnoma napolnjeno baterijo.
Tukaj pri Auto Expressu je naše lastno neznanstveno testiranje vozil PHEV v resničnem svetu redno pokazalo podobne rezultate, kot so bili ugotovljeni v teh testih, pri čemer so uradne vrednosti porabe goriva, emisij in dosega WLTP pogosto daleč od tistega, kar se zdi dosegljivo. v realnih razmerah. Natančno testiranje emisij vozil v resničnem svetu je polno težav, saj na rezultate vpliva toliko spremenljivk, vendar bi bili ukrepi za približevanje rezultatov laboratorijskih testov WLTP za PHEV tistim, ki jih imajo lastniki, zagotovo koristni za industrijo in potrošnike.
Torej praktično nobene dodane vrednosti razen višja cena vozila (+ višje zavarovanje), večja teža, večja obraba gum, in umazana proizvodnja baterij.
Medtem ko uradni laboratorijski testi WLTP kažejo emisije CO2 v kombiniranem ciklu med 27 g/km in 37 g/km za testirane avtomobile, so testi v resničnem svetu kot celota zabeležili emisije med 85 g/km in 114 g/km, ko so vsi avtomobili začeli poti s popolnoma napolnjeno baterijo.
Tukaj pri Auto Expressu je naše lastno neznanstveno testiranje vozil PHEV v resničnem svetu redno pokazalo podobne rezultate, kot so bili ugotovljeni v teh testih, pri čemer so uradne vrednosti porabe goriva, emisij in dosega WLTP pogosto daleč od tistega, kar se zdi dosegljivo. v realnih razmerah. Natančno testiranje emisij vozil v resničnem svetu je polno težav, saj na rezultate vpliva toliko spremenljivk, vendar bi bili ukrepi za približevanje rezultatov laboratorijskih testov WLTP za PHEV tistim, ki jih imajo lastniki, zagotovo koristni za industrijo in potrošnike.
Torej praktično nobene dodane vrednosti razen višja cena vozila (+ višje zavarovanje), večja teža, večja obraba gum, in umazana proizvodnja baterij.
Plug-in hybrid emissions are three times higher than official tests show | Auto Express
Real-world tests of plug-in hybrids suggest that official laboratory tests could be dramatically understating emissions...
www.autoexpress.co.uk