Električni avtobusi

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Spet je nekdo izumil toplo vodo. Kdaj vam bo jasno, da elektricna vozila taksna kot so danes ne morejo ziveti in preziveti. Samo slepa veja v razvoju.

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja hudiča, avti pa se še vedno polnijo "celo noč" ?

Zato ker se avti, ponavadi, polnijo iz domače vtičnice z 10-16A, 230V.

Tale avtobus in električna avtomobila Nissan Leaf in Mitsubishi iMiev se pa polnijo preko hitrega polnilca CHADEMO, ki polni z 50kW. To je precej hitreje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Spet je nekdo izumil toplo vodo. Kdaj vam bo jasno, da elektricna vozila taksna kot so danes ne morejo ziveti in preziveti. Samo slepa veja v razvoju.

Kakšna pa je, po tvoje, prihodnost?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Aja, makes sense.

Ampak vseeno bi potem lahko imeli "mestne polnilnice" kjer bi lahko bilo tui 50kW in bi bili avti prec napolnjeni?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Te polnilnice lahko uporabljajo tudi električni avtomobili in polnilnic je vedno več. Ena je tudi v Sloveniji, v Mariboru. Zemljevid teh polnilnic je pa tukaj:

https://maps.google.com/maps/ms?msid=210740974077298891697.0004ac7e66a8121c75d8e&msa=0

Če naredim Copy-Paste izkušenj uporabnika edinega Nissan Leaf-a v Sloveniji:

Na željo članov še praktične izkušnje z Nissan Leaf-om:
a. 13.000 km v dobrih treh mesecih – padca kapacitete baterije ni
b. Doseg: avtocesta Celje – Ljubljana, vključc. ena klima, 120km/h (120km), 90km/h (170km), avtocesta Celje – Maribor, vključd. ena klima >150km/h (70km)
e. Zmogljivosti: 160km/h – blokada, 0-100km/h 10sekund
Čf. as polnjenja (avto prazen): domačg. a vtičh. nica (šuko) 11 ur, vtiči. nice s komunikacijo z avtomobilom (IEC 62196) 6 ur, chademo DC postaja (do 30 minut).
j. Želje (potrebe in seveda priložnosti): Chademo DC 50kW polnilnice na večk. krajih (trenutno samo ena in sicer v Mariboru - Elektro Maribor)
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
S tistim, kar dobiš pri avtu, ne. Z avtom dobiš 6, 10 oz. 12A polnjenje, odvisno od avtomobila. Potem si lahko monitraš polnilno postajo, ki vleče 16A in kar skrajša čas polnjenja.
CHADEMO hitre postaje pa so namenjene 50kW polnjenjem, kar ni za doma.

Renault bo imel ene svoje polnilce s svojim vtikači, ne vem pa, kako se bo to kaj prijelo. Vse je nestandardno.
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Lepo, lepo.
O kaj takem lahko v nasi banana republiki zaenkrat samo se sanjamo...
Namesto da bi v bivsi Elektrokovini izdelovali motorje v bivsem Tamu pa avtobuse in jih prodajali... pa povrhu imeli se nova delovna mesta...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kakor sem na sestanku DEVS-a slišal, so prišli s ponudbo, da bi LPP začel vpeljevati električne avtobuse, pa so se raje odločili za CNG avtobuse.
Kakor sem slišal z druge strani predvsem zaradi tega, ker bi zaradi baterij električni avobusi ne bili spustni za invalide, baterije pa ne morejo dati na streho, tako kot lahko CNG.
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Se dobro da lahko drugot resijo ta probem
wink-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Mislim, da bo sedaj električni avtobus peljal potnike iz letala do terminala, Mercedes bo.