EGR? Opel vectra C

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Evo, dons je mašina izgubila na moči. Če je prej butnilo pri ca. 1500 obratov to naredi pri 2500, prej je zelo podhranjen. Kasneje se je prižgala še lučka za izpušne pline. Motorj je Z19DT, 120KM. Je najverjetneje EGR, kak drug senzor? Sicer načeloma peljem jutri na enega uradnega, ampak vseeno razmišljam, da sam to porihtam, ker se mi zdi, da bo ventil še enkrat dražji. Če je ventil.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Kako misliš, da ga preko OBDja izklopiš?
confused-1.gif


Blindirati se ga da (brez problemov z DPFom), je pa seveda potreben tudi programski poseg.

Pa tale, ki si mu ga dal, je za 16V 150 konjsko verzijo, on pa potrebuje za 8V motor.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Bom jutri videl kaj bojo pogruntal! A je panika se vozit tko par dni, da ne bi slo se kaj po gobe? Mi gre na jetra, da ga moram na obrate navijat ampak za solidno razliko v ceni pa tud zdrzim!
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.916
116
63
mb+ -20km
Sem imel na enakem motorju iste probleme. Diagnoza: DPF zabasan. Serviser mi je predlagal najcenejšo varianto:
Idi na avtocesto, daj v 4 ali 5 brzino, odvisno od gužve na cesti pa ga drži na ene 3000+ obratov par kilometrov ( jaz sem ga držal na 3500 skoz).
Če ti lučka vgasne, si zmagal. Meni se je vgasnila po cca. 15 kilometrih.
Če ne uspe, pa na servis.
 

napaka

Pripravnik
5. maj 2009
63
5
8
Lahko je tudi cevka, ki gre od DPF do filtra pretoka zraka (in zabasan AGR). Šlampasto napravljena in na pooblaščenem servisu svinjsko draga. Se pa da zakrpat.
DPF se da baje z VAP-om očistit.