eCarTec sejem

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Evo, te dni se odvija sejem evozil oz bolje receno pripadajoce infrastrukture eCarTec - Muenich. Najvec razstavljalcev in inovacij je iz podrocja polnjenja / polnilnih postaj ter pogonskih sklopov. Npr razstavljenih je vsaj 50 polnilnic razlicnih moci in dizajnov, med drugim tudi wireless charging (zanka oz plosca na tleh), nekaj e-vozil (Hyundai Ionix oz nekaj takega, BYD z 400km dosega, avtobus, kamioni itd) ter nekaj in-wheel motorjev. ce ima kdo pot tu mimo in ga stvar zanima, vredno ogleda. Prilepim zvecer se par slik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Edino, kar je bilo res zanimivo je število razstavljalcev polnilnih postaj in ene par dobrih domačih postaj (po dizajnu/lastnostih), Vse ostala pa bolj tako/tako. Pri Mennenkesu so bili recimo precej nezadovoljni nad danšnjim obiskom, včeraj je bilo bolje.

No ja, nam se je splačalo, par dobrih novih kontaktov se je pa zgodilo, pa za test BYDja smo se načeloma zmenili.

Pri kom si bil pa ti?
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Hja, včeraj npr je bilo zelo veliko obiskovalcev iz azijskih držav, danes pa bolj evropejci. Je pa zanimivo, da je "rush hour" med 10 in 12 uro, potem se zadeva umiri. Meni npr je precej zanimivo, saj veliko zadev do sedaj še nisem videl v živo. Sem se pa pogovarjal z ostalimi, ki pravijo, da je sejem vsako leto manjši. Ampak vseeno.
Elaphejev in-wheel pogon


wireless charging

Potopni polnilni priklop


BYD e6 z 400km dosega


Etrel-ovapolnilna postaja
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Mislim da jim pise na havbi 1500nm navora. Vec zal ne vem iz glave. Najdes jih pa na in wheel

zVp3Zyxh.jpg
 
Nazadnje urejeno:

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Weight 29.2 kg
Peak torque 1500 Nm
Top speed 1500 rpm
Peak power 131 kW
Continuous power 77 kW (liquid cooling)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
30 kil nevzmetene mase. Smeh
Sem v Parizu goroil s par šefi razvoja (porsche, toyota pa še ne par). Ko jim omeniš vklesne motorje za avto, samo odkimajo. Dokler tega ne spravijo s 30 na ene 3 kile, lahko pozabijo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Morda bi bila edino opcija v kombinaciji z 48V sistemi, kjer se rabi skupno samo 10 kW, ampak bo spet predrago delat 4x po 3kW motorje v vsakem kolesu, če pa lahko direktno na jermen na mašino dajo nekaj cenenega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
V prvem koraku bodo 48V elektrio motorje/generatorje montirali kar na mesto, kjer je zdaj alternator. Saj tako sem razumel Autoline debato na to temo.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
V prvem koraku bodo 48V elektrio motorje/generatorje montirali kar na mesto, kjer je zdaj alternator. Saj tako sem razumel Autoline debato na to temo.

Take rešitve že dolgo obstajajo in to pri 12V sistemu ... Mercedes A klasa W169 (start stop sistem).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dokler tega ne spravijo s 30 na ene 3 kile, lahko pozabijo.

Nikoli, ker zakoni fizike tega ne omogočajo.

Itak. Sem samo bolj prijazno zapisal, da je stvar, kar se avtomobilov tiče, slepa ulica. Škoda denarja za razvoj.
Mogoče bi motor, zavore in platišče lahko bilo vse skupaj?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Misliš ohiške motorja kot platišče in podobno. Možno. AMpak ne verjammem, da z nekimi normalnimi konji spraviš znortraj sprejemljvih meja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
30 kil nevzmetene mase. Smeh
Sem v Parizu goroil s par šefi razvoja (porsche, toyota pa še ne par). Ko jim omeniš vklesne motorje za avto, samo odkimajo. Dokler tega ne spravijo s 30 na ene 3 kile, lahko pozabijo.

WORD!
Ampak nekaj jih pa živi v tem SLO podjetju na račun razvoja
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
30 kil nevzmetene mase. Smeh
Sem v Parizu goroil s par šefi razvoja (porsche, toyota pa še ne par). Ko jim omeniš vklesne motorje za avto, samo odkimajo. Dokler tega ne spravijo s 30 na ene 3 kile, lahko pozabijo.

WORD!
Ampak nekaj jih pa živi v tem SLO podjetju na račun evropskih sredstev.

Fixed.