Zgodba je takšna: lotil sem se remonta starejšega (5BS - 1980) Yamahinega 5 KM izvenkrmenga motorčka. Sem tik pred koncem misije in imam par vprašanj za tukajšnje eksperte.
Sornik in pripadajoč iglični ležaj (pravzaprav samo venček z valjčki) sta v slabem stanju. Dimenzija sornika je 12 x 40, pripadajoč ležaj je 12 x 15 x 16. Ti dve reči sta standardnih dimenzij tako, da ni potrebe po nabavljanju na Yamahinem servisu, ki je precej... hmmm, drag. Kje še prodajajo te zadeve?
Na krivini, ki povezuje vplinjač in cilinder je nastavek, kamor se natakne tanko cevko, ki gre do izpušne krivine. Ta priključek je popolnoma neprehoden, očistiti se tudi ni dal. Čemu služi ta povezava (ok, očitno gre del izpušnih plinov nazaj v cilinder) in ali jo lahko pustim zaprto? V nasprotnem primeru bom vse skupaj povrtal in nastružil nov konektor. Na sliki sem reč označil zeleno.
Motor ima 200 cm^3, kar zadostuje za več kot 5 KM (motorji podobnega letnika imajo tudi čez 10KM pri 200cm^3). Kaj je pri takem motorju omejujoč faktor? Vplinjač (je 18mm)? Kak dodaten konj mi namreč ne bi hodil v napoto...
Sornik in pripadajoč iglični ležaj (pravzaprav samo venček z valjčki) sta v slabem stanju. Dimenzija sornika je 12 x 40, pripadajoč ležaj je 12 x 15 x 16. Ti dve reči sta standardnih dimenzij tako, da ni potrebe po nabavljanju na Yamahinem servisu, ki je precej... hmmm, drag. Kje še prodajajo te zadeve?
Na krivini, ki povezuje vplinjač in cilinder je nastavek, kamor se natakne tanko cevko, ki gre do izpušne krivine. Ta priključek je popolnoma neprehoden, očistiti se tudi ni dal. Čemu služi ta povezava (ok, očitno gre del izpušnih plinov nazaj v cilinder) in ali jo lahko pustim zaprto? V nasprotnem primeru bom vse skupaj povrtal in nastružil nov konektor. Na sliki sem reč označil zeleno.
Motor ima 200 cm^3, kar zadostuje za več kot 5 KM (motorji podobnega letnika imajo tudi čez 10KM pri 200cm^3). Kaj je pri takem motorju omejujoč faktor? Vplinjač (je 18mm)? Kak dodaten konj mi namreč ne bi hodil v napoto...