Dunajska cesta le še z enim voznim pasom za avte

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
http://dnevnik.si/novice/slovenija/1042416793
si je za cilj občina zastavila povečati delež uporabe javnega potniškega prometa s 13 na 30 odstotkov in povečati delež nemotoriziranega prometa za 20 odstotkov (kolesarji skupaj 10 odstotkov, pešci 19 odstotkov

hysterical-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
to si je ena baba zmislila, 100%, ker take mimosunjene logike si moški tudi če je retardiran ne more spomnit.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Nope. Stali bodo le tisti v avtomobilih, rumeni pas za buse in taxije bo tekoče prevozen. Ampak verjetno šele po nekaj tednih, ko bodo po 5. kazni za vožnjo po rumenem pasu tudi največji balkanci spoznali, da se ne splača.
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Men se to sploh ne zdi butast, ceprou deluje drasticno. V mesto skoraj nikoli ne grem z avtom ampak s kolesom/busom/motorjem. Takoalitako nimam kje parkirat oz. mi je neumno placevati. Imam pa pac to sreco da sem iz predmestja.

Ima pa ta plan z rezerviranim voznim pasom za buse eno napako. Pred uvedbo bi moralo obvezno biti en kup P+R parkirisc ob vpadnicah ter malo bolse zorganiziran mestni promet (npr. se kaksna krozna linija in podobno).
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Nope. Stali bodo le tisti v avtomobilih, rumeni pas za buse in taxije bo tekoče prevozen.

Stali bodo tudi busi - zaradi avtomobilov, ki bodo zabasali križišča.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Glede na to, da se bo število pasov zmanjšalo za 50%, bi se moral za 50% zmanjšati tudi promet, če bi hoteli imeti pretočnost kot je zdaj (ajde, poenostavljeno). Grem stavit, da toliko ne bo prešaltalo na bus.

Dunajsko bi morali razširiti na 3 pasove in enega nameniti busom. Vse ostalo je fail.

Saj res, dodajmo zraven še zaporo Slovenske in bo lahko Zoki med 15. in 17. uro poslal na ceste redarje, da delijo kazni za parkiranje na cesti.
aplauz.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
zmaga.gif



Odlično! Zraven še zaprtje Slovenske za osebni promet... Upam, da čimprej podobno tudi na Tržaški in Celovški.

Seveda bi bilo fino, da bi se LPP malo moderniziral v smislu, da je možno vstopat pri vseh vratih in ne le spredaj (sedaj, ko je Urbana, je to še posebej idiotsko).

Sicer je za pričakovat ogromno tarnarja, ampak v končni fazi bo enako kot z vsemi podobnimi stvarmi, ki jih kopiramo z zahoda (protikadilski zakon npr.) - izkažejo se kot velik korak naprej.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
to je pa tako mimo, da že dolgo nisem kaj takega slišal

namesto, da bi povečali število pasov kjer se le da ga bodo zmanjšali
bonk.gif


to je tako kot tisti veleum, ki je gosposvetsko "redesignal"
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Edino pravilno.... sej zato se pa noben ne vozi z avtobusom, ker ima take zamude. Ožji center bi moral popolnoma zapreti za promet, razen za avtobuse.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Mnja. Odlično bi bilo, če bi bil to zadnji v vrsti ukrepov. Torej najprej razširiti vpadnice, urediti P+R parkirišča na vseh vpadnicah, povečati število busov, spremeniti nekatere proge busov, uskladiti primestni in mestni promet.

Takole se pa spet dela nekaj parcialno oziroma se rešuje en problem in ustvari par novih.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Fino je, če mesto gradiš "na novo". Potem lahko narediš petpasovne vpadnice.

Projekt širitve glavnih vpadnic v Ljubljani pa je nekaj, kar je po mojem še najmanj desetletje stran, saj bo potrebno podreti tudi nekaj stavb (sploh na Zaloški in Celovški).

Strinjam se, da je to rešitev "na pol" in da bi bilo odlično, če bi bil zadaj tudi učinkovit mestni promet. Ampak po drugi strani sem mnenja, da tudi to še pride. Tako kot so stvari sedaj, je povsem nesmiselno vpeljevat nove avtobuse, saj je že sedaj ob konicah izrazit efekt, ko se začnejo avtobusi iste linije "zasledovat" in že nekje pri Bavarskem dvoru vozijo praktično skupaj. Ko bodo imeli svoje dedicated linije, bo tega precej manj.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.516
1.109
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
zmaga.gif



Odlično! Zraven še zaprtje Slovenske za osebni promet... Upam, da čimprej podobno tudi na Tržaški in Celovški.


Si resen? Jaz sem pa totalno proti temu. Zakaj so potem naredili trnovsko vpadnico v mesto, če bodo sedaj zaprli slovensko?
wink-1.gif


Tega prometa ne bodo požrle nobene stranske ceste.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.306
821
113
men se zdi to itak čist nerealno, da zaprejo en cel pas na mestni vpadnici. pa kako si oni to sedaj razlagajo, da bo zaradui tega pa 50%manj ljudi z avtom hodil, pa vsi bodo šli na ta bus.

lp
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Čisto realno... koliko prometa je pa danes na Slovenski. Zaradi Kongresnega trga povsod nekaj razkopavajo, skozi vozi najmanj 6 linij LPP.

Potem boš iz smeri Trnovega imel opcijo zaviti levo ali desno na notranji ljubljanski obroč (ko bo zgrajen most pri Cukrarni).
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Odlično.
cheer.gif
Že kadar je nesreča na Dunajski, stoji pol Ljubljane.

od sedaj naprej bo pa cela
cheer.gif

Ne bo, ker se že zdaj skozi center 30% ljudi mirno vozi po rumenem pasu. Zakaj bi bilo na Dunajski kaj drugače?
 

PinoLavatrice

Pripravnik
21. okt 2010
175
0
16
Za zdaj še butale
nič ni zastonj!

mar ste pričakovali da je opankar altruist?
hysterical-1.gif


evo potencialnega odgovora:
Največjo taksi službo v Ljubljani Metro naj bi kupil sin župana Zorana Jankoviæa Jure ali podjetje županovih sinov Electa
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Jaz pa tole zelo podpiram. Pri nas hoče vsak kura* z avtom na šiht. Jaz bi se prez pardona vozil na šiht z busom, če bi imeli normalno povezavo Šiška-Bežigrad.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Anzee pravi:
Men se to sploh ne zdi butast, ceprou deluje drasticno. V mesto skoraj nikoli ne grem z avtom ampak s kolesom/busom/motorjem. Takoalitako nimam kje parkirat oz. mi je neumno placevati. Imam pa pac to sreco da sem iz predmestja.

Najbrz si premlad, da bi se spomnil kako je bilo to urejeno na Celovski (takrat ni bilo obvoznice, kot je danes, se manj pa priklopa na obvoznico ze od Vizmarij/Sentvida). No, to brihtno zadevo so ukinili.

Ti imas pac sreco, kot si napisal, in ti tudi ne bi padla krona z glave, ce bi sel na 25ko (oziroma ustrezen drug avtobus, odvisno od kje pac si). Marsikdo pa ni doma tako blizu in mu javni tarnsport pobere od uro in cetrt do dve uri v eno smer. Da se bo nekdo vozil 3-5 ure na dan, vsak dan, v 8-urno sluzbo, vmes pa se zmrzoval po postajah, se namakal na dezju, kuhal na soncu in cakal JP, ki zamuja, je iluziorno pricakovati.