dpf regeneracija pociva

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Je normalno, da se mi zadnje case DPF filter "vklaplja" samo na vsakih 3000-4000km? Imam fiat, 1.9 multijet motor s 120KM in realnih 122.000km. Masina ne pije olja, poraba goriva je normalna in nizka, problemov s kaksnim cukanjem ni. Po tehnicnih podatkih naj bi se zadeva izvrsevala po potrebi ampak v praksi je to na 800-1200km. Tudi po odzivih tujih forumih sodec.

Zatisje pred nevihto ali zgolj posledica daljsih relacij? Okoli 700km je tedenska kilometrina, avto manj kot 30km v kosu sploh ne prevozi. Mestne voznje nic.
confused-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Trenutna poraba gre v visave, smrdi okoli avtomobila po skurjeni plastiki, obrati motorja malce poskocijo v prostem teku in spremeni se zvok, ce si dovolj pozoren. Bedno, ker sistem v novejsih avtomobilih nima vec lucke, ki se vklopi ob regeneraciji.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
jaz sem naredil že 100.000 km pa nikoli do sedaj čutil kdaj se filter čisti. Bi me moralo skrbeti se mi še ni nikoli čistil? Nikoli še nisem kaj vohal okoli avta ali pa slišal da bi avto kaj več pil in podobne zadeve
bonk.gif
 

lordinho

Pripravnik
3. avg 2007
155
0
16
MB
meni se je pri istem motorju (sicer v alfi 147) regeneracija delala na cca 700 km. Pa sem vedno vedel kdaj se izvaja, saj se vidi na trenutni porabi, pa če si spustil gas je bil zvok mnogo globlji (kot da bi imel športni izpuh). Smrdi pa samo če stojiš na mestu, drugače ne.
Pri sedanjem avtu se regeneracije delajo bolj pogostom kar je verjetno posledica več mestne vožnje, sicer pa se je 'ne sliši' kot pri prejšnjem motorju, edina pokazatelja sta trenutna poraba ter merilec pritiska turbine (ko se izvaja regeneracija in spustiš gas, pade v trenutku na 0).
Je pa očitno pri vsakem avtomobilu drugače.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
eni vozijo tak da filter zašopajo takoj, eni pa vozijo tak, da z vožnjo filter "pomagajo" čistit
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.130
12
38
Meni se je prej na "relacijah" vklapljalo 1x na tank. Sedaj pri mestnih pa občasno celo 2x, predvidevam, da je odvisno tudi od režima vožnje. Sicer se pa jaz ne bi preveč obremenjeval s tem.
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Jaz tudi ne, ce bi filter stal manj kot 1500eur.
smile-1.gif
Izklop pa na dolgi rok za masino ni dober.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Verjetno se zadeva vklpi med vožnjo, pa niti ne opaziš. V kolikor pa si kje na mestu pa zaznaš te povišane vrtlajje oz. vonj, kot omenjaš.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.114
16.327
113
ksz...

od katerega leta naprej pa so te filtre vgrajevali v avte oz. kako bi izvedel ali avto to ima ali ne?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.050
11.159
113
če dosti voziš po AC višji vrtljaji, tega skoraj ne ugotoviš, če pa je kak daljši izlet ko voziš po lokalnih, nižji vrtljaji, potovalna hitrost itd (ne dirkanje),,potem pa čez nekaj časa to opaziš, ko kje stojiš smrdi po plastiki kotda se nekaj žge, dobesedno
wink-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Verjetno se zadeva vklpi med vožnjo, pa niti ne opaziš. V kolikor pa si kje na mestu pa zaznaš te povišane vrtlajje oz. vonj, kot omenjaš.

Opazim, opazim. Nisem 80let star nono, ki ne vidi dlje od prestavne rocice. Danes se je vklopila regeneracija, po dobrih 4000km. Ocitno vse ok zaenkrat.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Poznam to, sam bi ga sicer peljal k Tunercu v NM. Obstaja varianta, ki obide dpf filter tudi na dolgi rok ampak je treba spisati komplet racunalnik na novo kar se pa ne splaca. Genericne mape ne naredijo na dolgi rok nic dobrega, ker je, ce spet napisem po domace, komplet masina zgrajena okoli tega. Isto kot bi si delal obvod s traheostomo in rekel, da na dolgi rok ni nic hudega. Ja, ce prebavni trakt speljes popolnoma drugace.

Ce crkne in imas sreco, da ima avto prevozenih ze 200, 300 tisoc km ga seveda ostranis. Ce delas tavelko generalko, pa kupis novega.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Generične mape seveda naredijo več škode kot koristi, profesionalno odstranjevanje pač ne. Sam sem odstranil že kar nekaj DPF/FAPov - programsko+fizično, zaenkrat brez nobenih težav, ker je prav narejeno. Pacienti večinoma PSAjevi HDiji s FAP filtri prvih generacij, ki pač ne delajo ravno spodobno.

Tudi to, da bi bilo potrebno spisat program na novo je navaden bullshit. Kot prvo - tega ne zna noben tuner (niti izven SLO), kot drugo sam software piše množica izkušenih inženirjev, ki dobro poznajo delovanje motorja, za katerega pišejo software in imajo na voljo ogromno diagnostičnih orodij. Tunerji ne posegajo v strojno kodo (kot prvo je niti nimajo na voljo), ampak prirejajo parametre. S pravilno prireditvijo parametrov pa se da izključit tako DPF/FAP, kot tudi EGR in še marsikateri senzor.