Dodatna zvočna izolacija

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
S podobnim materialom sem izoliral računalnik. Se pozna.

Vendar moraš vedeti, da za dobro dušitev zvoka potrebuješ material, ki ima maso, v nasprotju s toplotno izolacijo, kjer to ni potrebno.
Kako je pri avtomobilu zaželjena dodatna teža, se pa ve, vsaj kar se tiče serijske proizvodnje.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.779
180
63
Sem. Izoliral sem vrata - zunanji pleh, notranji pleh, tapete. Koloteke in zadnje bočne panele.
Težko maso sem nalepil na sredino pleha, na to maso sem nalepil še peno - vse samolepilno.
Pred lepljenjem sem pleh in tele panele še pogrel s toplotno pištolo.
Kako urico dela za 1 vrata.
Poanta je znižat resonančno frekvenco večjih plehnatih površin. Recimo streha še čaka na obdelavo in pričakujem velike razlike (karavan).

lp
 

MarkB

Pripravnik
3. jan 2008
108
1
18
Obišči stran
Potrebno je tudi povedati, da so materiali iz obeh linkov popolnoma neprimerljivi. Bitumenske plošče so se uporabljale pred leti v, današnjih časih ne več. Glavna funkcija bitumna je dejansko dodatna obtežitev. Medtem, ko imajo izolacije iz butyla 4x boljše absorbcijo resonanc. Ko je bila narejene primerjava je bil potreben 4x debelejši sloj bitumna, da je imel enak učinek kot butyl. Kaj pa pomeni 4x večja obtežitev je pa tudi jasno.
Najboljše izolacije so vedno kombinacija večih materialov; npr butyl + aluminij. Butyl absorbira kinetično energijo resoniranja, jo pretvori v toploto katero nato aluminij odvaja. Taka je teorija
 
Nazadnje urejeno:

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Če pravilno štekam so te folije za zaščito hrupa, ki prihaja s ceste.
Kolikšen delež tega hrupa z okolice pride preko stekel ?
Ali se da na kakšen način izolirat tudi bučanje dizelskega motorja. Mi gre zelo na živce pri vožnji po mestu.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.779
180
63
Motor boš težko izoliral, ker ne prideš zraven. Poleg tega je že sam izdatno izoliran tako, da bi moral uporabit res veliko materiala, da bi zaznal razliko.
Sem zadnjič testiral hrup v kabini in nameril 60dB pri okoli 120km/h. Frekvence pod 200Hz oddajajo okoli 56dB. Frekvence nad 200Hz pa okoli 47dB.
Uporabil sem Androidovo aplikacijo Noise Meter.

Za primerjavo, v pisarni namerim 30dB.

lp
 

MarkB

Pripravnik
3. jan 2008
108
1
18
Obišči stran
Izolacije se delijo na tri podskupine; 1-protivibracijski materiali (butyl + aluminij), 2-zvočno dušljivi materiali (polyetilenske pene) in 3-zvočno vpojni materiali (polyuretanske pene). Vsaka ima svoj namen.

Za izoliranje motornega dela je potrebno izolirati pokrov motorja (material 2) in požarno steno (material 1 + 2)

Za izoliranje hrupa s ceste se izolirajo koloteki in tla (material 1 + 2) in plastični deli (material 3)

Drugače pa za merjenje hrupa obstajajo resni inštrumenti in ne telefonske aplikacije z nekalibriranimi mikrofoni. Zgolj v informacijo 60dB je nivo glasnosti v knjižnicah. Lahko dam tudi moj inštrument na test
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.779
180
63
Živjo,

Kakšna je razlika med 2-zvočno dušljivi materiali (polyetilenske pene) in 3-zvočno vpojni materiali (polyuretanske pene)?
Kakšna bi bila pravilna izolacija kolotekov? Tukaj sem pričakoval veliko, pridobil pa zelo malo. Obdelal sem tako, da sem na pleh nalepil butyl/bitumen sloj, prek pa še peno. Na plastični del koloteka sem nalepil samo peno.

lp