Dodajanje "dvotaktola" dizlu?

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
Lastim si renojev 1.5 dci 55kw dizel.

Kolega mi je priporočil dolitje cca. 0,5 do 1 dcl dvotaktola ali podobnega olja na tank goriva, češ da blagodejno vpliva na življenjsko dobo motorja ipd. Btw, on je z njegovim sicer močnejšim 1.5 dci-jem napravil čez 250.000km brez problemov v zadnjih 4 letih kolikor je star njegov voz z taktiko dolivanja tega olja.

Moj dci je kolikor vem euro 5 standard z dpf filtrom (nisem siguren, je pa avto sredina 2014 letnik-a).

Torej pameten ali "glup" nasvet?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.626
113
še v SLO - ampak komaj
Odgovori si kaj naj bi to olje na svoji poti mazalo. Upoštevaj tudi "koncentracijo".

BTW - na moji Mazdi sem prejšnji teden slavil 300.000 - in ker nisem nič olja dodajal v gorivo se sedaj bojim, da mi bo zdaj-zdaj zropotala.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Za vse nejeverne Tomaže... Berite BMW forum, nemški, tam so pritrogali priporočilo fabrike za to dejanje... Drugače pa vsakemu svoje, je pa kar obsežna tema na to temo na Renault Klub forumu.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Škodi prav dosti verjetno ne v dovolj nizkih koncentracijah. Neke koristi pa tudi verjetno ni.
Se pa lahko lastnik dobro počuti.
wink-1.gif
 

helltom

Pripravnik
17. maj 2013
67
1
8
Mislim, da to ni več najbolj pametno, sploh pa ne z motorji DPF filtrom. Naj me popravijo, če se motim.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Lastim si renojev 1.5 dci 55kw dizel.

Kolega mi je priporočil dolitje cca. 0,5 do 1 dcl dvotaktola ali podobnega olja na tank goriva, češ da blagodejno vpliva na življenjsko dobo motorja ipd. Btw, on je z njegovim sicer močnejšim 1.5 dci-jem napravil čez 250.000km brez problemov v zadnjih 4 letih kolikor je star njegov voz z taktiko dolivanja tega olja.

Moj dci je kolikor vem euro 5 standard z dpf filtrom (nisem siguren, je pa avto sredina 2014 letnik-a).

Torej pameten ali "glup" nasvet?

"glup" nasvet sploh zato, ker novi renojevi motorji brezhibno delujejo brez vsakršnih dodatkov. Dvotaktol naj bi bil aktualenpri generaciji motrojev do 2008. Po tem letu so dizelski motorji pri renaultu prva liga najboljše na trgu. Vsi VW, Audiji, BMW nimajo za "burek" glede kvalitete motorjev.
 

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
a mislš, da je renolda za vzet? da so se cajti spremenil, da je švaba "škart"?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.286
4.112
113
Samo ta pride v poštev

41598_135851479762571_7394_n.jpg



Drugače pa je za dizle ok da ne prazniš rezervarja v nulo in se voziš z čim več goriva , ker več goriva gre manjkrat čez črpalko in tudi z ohlajanjem ne tvori toliko kondenza kar pripomore k življenski dobi črpalke
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik helltom pravi:
Mislim, da to ni več najbolj pametno, sploh pa ne z motorji DPF filtrom. Naj me popravijo, če se motim.

Kar se DPFja tice....API TC standard 2t olj ima zelo malo pepela...moderna 2t olja ze vsa zgorevajo "brezdimno" tko da kle ne bo problema...TC3W standard za izvenkrmne motorje kjer gre izpuh v vodo mislim da je se strozji glede tega...

Drugo kar mi je zanimivo in nelogicno v enacbi....kaj bo 2dcl olja na 50-60l nafte mazalo
sprasujem se.gif
To je tolk mejhen % da je bv...

1l mineralnega (v postev ne pride sinteticno ker se ne mesa z nafto...kao) API TC olja pride tm 6-9 eur...v 300kkm si vrgu kolk € stran za preventivo ki ne ves ce sploh deluje...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Lastim si renojev 1.5 dci 55kw dizel.

Kolega mi je priporočil dolitje cca. 0,5 do 1 dcl dvotaktola ali podobnega olja na tank goriva, češ da blagodejno vpliva na življenjsko dobo motorja ipd. Btw, on je z njegovim sicer močnejšim 1.5 dci-jem napravil čez 250.000km brez problemov v zadnjih 4 letih kolikor je star njegov voz z taktiko dolivanja tega olja.

Moj dci je kolikor vem euro 5 standard z dpf filtrom (nisem siguren, je pa avto sredina 2014 letnik-a).

Torej pameten ali "glup" nasvet?

"glup" nasvet sploh zato, ker novi renojevi motorji brezhibno delujejo brez vsakršnih dodatkov. Dvotaktol naj bi bil aktualenpri generaciji motrojev do 2008. Po tem letu so dizelski motorji pri renaultu prva liga najboljše na trgu. Vsi VW, Audiji, BMW nimajo za "burek" glede kvalitete motorjev.

hysterical-1.gif
Uredu je ja...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Za to da so ravno najboljši ravno ne bi dajal roke v ogenj, so pa definitivno v zgornji polovici. Z 1,5 nimajo več ne vem kakih problemov, 2.0 je pa zakon, verjetno res najmanj kvarljiv motor zadnjih nekaj let.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Poznal sem enega modela, ki je v novo MB C200, leta okoli 1996 kupeno, tankal eno flasko na tank. Avto je pri dobrih 300 jurčkov predel k muca. Dec je bil tut neki mehanika v življenju. Sam to je bil mercedes. Prejšnja njegova 190 D je mela pa krepko čez milijon. Nace, ki je učil na poklicni gradbeni, morda je še živ.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Drugo kar mi je zanimivo in nelogicno v enacbi....kaj bo 2dcl olja na 50-60l nafte mazalo
sprasujem se.gif
To je tolk mejhen % da je bv...
Cca. 0,5% Nekaj je. Če pomisiš, da pri dvotaktnem motroju vliješ nekje 2%
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Pumpa je tako narejena, da jo maže gorivo.
Stric je imel šleparje, pa nisva nikoli nalivala nobenega olja v gorivo, kvečjemu v motorje. Pa so šli naprej v prodajo po 500.000km (ali več) prevoženih.
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Kaj pa tole 1x na servisni interval klik ?
Moj prejšnji avto je bil dizel, kupil sem 2 leti starega z dobrih 60kkm, imel skoraj 10 let in je ob prodaji imel 330kkm, prav nič ni kadil oziroma papal olje. Sicer ne bi dal roko v ogenj če zaradi tega dodatka, ob sevisnem intervalu sem to nalil, če je bilo med zimo je pa opazno bolj tekoče predel
cool-1.gif


Lp.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Teh cleanerjev in dodatkov (aditivov) je malo morje na trgu. Saj ne rečem, da nič ne pripomore, čudežev pa prav gotovo ne dela noben. Če je mašina zjahana je zjahana. Se spomnim v 90", ko so vlivali v svoje korete en teflonski dodatek..vsi so navdušeno pripovedovali, kako jim sedaj motorji neslišno tečejo na raznih ostarelih golfih, stoenkah, BMW in Oplih. Prav dolgo jih ni bilo za videvat na cesti, ker so jih zamenjali razni Hyundaji ipd, ki so se takrat pojavili pri nas.
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Teh cleanerjev in dodatkov (aditivov) je malo morje na trgu. Saj ne rečem, da nič ne pripomore, čudežev pa prav gotovo ne dela noben. Če je mašina zjahana je zjahana. Se spomnim v 90", ko so vlivali v svoje korete en teflonski dodatek..vsi so navdušeno pripovedovali, kako jim sedaj motorji neslišno tečejo na raznih ostarelih golfih, stoenkah, BMW in Oplih. Prav dolgo jih ni bilo za videvat na cesti, ker so jih zamenjali razni Hyundaji ipd, ki so se takrat pojavili pri nas.

Ma ja, sej tudi sam sem mnogokrat pomislil da sem enostavno imel...srečo
cool-1.gif

Aja pa v moji napisani zgodbi je šlo za golfa 4 let 2002, 1,9 sdi. Imam še danes "nočne more" ker sem prodal popolnoma neproblematičen avto
tongue-1.gif


Lp.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Pumpa je tako narejena, da jo maže gorivo.
Stric je imel šleparje, pa nisva nikoli nalivala nobenega olja v gorivo, kvečjemu v motorje. Pa so šli naprej v prodajo po 500.000km (ali več) prevoženih.

hysterical-1.gif
kamione ne mores ravno primerjati z osebnimi avtomobili. masina tam deluje v popolnoma drugacnem rezimu in pogojih. tudi materiali so drugacni, da o inzeniringu ne govorim. pol mio je za kamion manj kot 100.000km za avto.