Distribucija brošur v otroških ambulantah

balon

Zelenc'
24. feb 2011
8
0
1
Pozdravljeni,

v okviru trženjskega spleta proizvoda namenjenega otrokom( gre za sanitarni proizvod, katerega se da kipiti v lekarni-izdelek je razpoložljiv brez recepta ), bi radi distribuirali brošure v otroških dispanzerjih.

Brošura je namenjena širši javnosti in sicer laičnim skupinam in posameznikom, ne pa strokovni javnosti ( osebe pooblaščene za predpisovanje in izdajanje zdravil). Šlo bi za take brošure kot jih je možno dobiti v lekarnah za npr. kreme kot so Vichy ali Somatoline.

Brošure, bi morali biti dostavljene v ambulato samo (torej ne preko kakšne pošte) in pokrili bi celotno ozemlje Slovenije (oz. vse oz. večino otroških dispanzerjev).
Dostavljalec bi brošure odložil v ambulanti, kjer se nahajajo drugi letaki/brošure.


Če povzamem je vprašanje sledeče:

Komu(kdo konkretno opravlja tak tip storitve...če poznate npr. ime kakšnega podjetja oz. vsaj naziv dejavnosti), bi vi "prepustili" distribucijo brošur po ambulantah (npr. v lekarnah, to delajo grosisti , ko prinesejo naročila) in koliko po vašem mnenju, bi znašali stroški takšnega načina distribucije?

Hvala za odgovor in lep pozdrav
 

balon

Zelenc'
24. feb 2011
8
0
1
Glede te toče se moremo še pozanimat. Trenutno, pripravljamo grobo oceno stroškov distribucije.


Po naših izkušnjah v lakarnah poteka to po dogovoru oz. je to odvisno od posamezne verige lekarn oz. lekarne. Na primer, Ljubljanske lekarne računajo določen znesek za katerokoli reklamiranje izdelka(npt. da je reklama v izložbi , pri pultu) in seveda tudi pozicijoniranje proizvoda na policah npr. da je proizvod. na višini očeh ciljenga kupca oz. če se hočemo izražaz po -tženjskih vlogah- na višini "odločevalaca" ( če povzamem isti sistem, kot ga ima Mercator, Spar, Tuš, Obi in vsi ostali).
V Gorenjskih lekarnah pa so se odločli, da tega načeloma ne bodo počeli(plačljivo oglaševanje in pozicijoniranje proizvodov), saj tako naj bi zavajali kupca , da izbere proizvod, ki je najbolj reklamiziran in ne najprimernejši proizvod (ker naj bi dejansko bilo v nasprotju z etičnemi načeli lekarniške stroke) .

Ponavljam, da gre za sanitarni proizvod, katerega je možno oglaševati saj gre za proizvod "brez recepta"(pravilnik o oglaševanju zdravil).