Debelina sloja nanosa nove barve na vozilu?

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Vsi skupaj lepo pozdravljeni,

zanima me ali je možno izmeriti, kakšna je debelina sloja barve na delu vozila, ki je na novo prelakiran?

Namreč, po dobrem letu, je sprednji odbijač kar malce preveč "pikast" od raznoraznih kamenčkov ter smeti!
Sem voznik, ki ima rajši večjo varnostno razdaljo kot vožnjo tik za vozilom pred seboj (ravno zaradi taistega razloga!)

Ko je bila avtomobilu še prva barva po dobrih 5 letih ni bil niti približno tako pikast...
redface-1.gif


Je možno, da je ličar malce preveč "šparal" na barvi in me po domače povedano prinesel okoli?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Samo ena neustrezna varnostna razdalja pozimi, pa imaš lepo oguljen odbijač. Kaj češ potem to primerjati na dobo 5 let?
Sicer pa zagotovo noben ličar ne more tak natanko pobarvati kot pobarvajo v tovarni. Bi rekel, da je ličar vsaj 5x bolj na debelo naredil nanos kot tovarna, sicer pa vtipkaj merilec debeline laka za plastiko (hehe).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
moj avto je po 2,5 letih v nos čisto pikast

pa kaj na zdaj? saj sem veliko na cesti
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Je možno izmerit, ampak ne na odbijaču, ker je plastičen.
grin1.gif

V kolikor je bilo gor nanešenega še malce več kita, je logično, da prej prihaja do vidnih poškodb zaradi kamenčkov, ker se kit prej deformira kot plastika, ki je bila prej pod barvo.
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Tudi barva okoli plastičnih črnih delov je začela pokati oz. odstopati - predel meglenk ter rež za zrak.
Hkrati pa so na plastiki tudi sledi barve, ki je bila nanešena.
rolleyes-1.gif
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Kakšen je natančen postopek barvanja odbijačev - predvidevam, da se najprej odstranijo vsi plastični deli, ki niso v barvi vozila.
Tu izgleda, kakor da so barvali vsepovprek, brez odstranitve črnih plastičnih letvic...
confused-1.gif
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
Licar je uporabil barvo, ki je mehkejsa kot original. To ne pomeni, da ti je dal slabo, samo v tovarni to naredijo drugace. Ce se pa lusci, je pac slabo narejeno. Samo mislim, da vec kot 1 leto garancije ni na novo strihanje.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik rollingstones pravi:
Kakšen je natančen postopek barvanja odbijačev - predvidevam, da se najprej odstranijo vsi plastični deli, ki niso v barvi vozila.
Tu izgleda, kakor da so barvali vsepovprek, brez odstranitve črnih plastičnih letvic...
confused-1.gif
Daj slike, da ti bom verjel.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik rollingstones pravi:
Kakšen je natančen postopek barvanja odbijačev - predvidevam, da se najprej odstranijo vsi plastični deli, ki niso v barvi vozila.
Tu izgleda, kakor da so barvali vsepovprek, brez odstranitve črnih plastičnih letvic...
confused-1.gif
Daj slike, da ti bom verjel.
Je žal čisto možno. Sem že parkrat videl. Se jim pač ne da ubadat s snemanjem letvic, itd. (roko na srce, nekateri avtomobili imajo to nenormalno zaj... narejeno) in potem zaščiti z maskirnim trakom in pobarva počež.
Sploh je ta postopek pogost pri avtomobilih iz Mediterana...
grin1.gif


Reklamacija ostane in to je to.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Eh... je nekako 100 stvari bolj pomembnih kot odstranitev letvic. Odvisno od avta seveda, nekatere se da brezhibno oblepit in noben ne bo ugotovil.

Bolj je problem, če se že na 50m vidi, da je avto bil slabo pobarvan ali pa kot avtor, ki ga je** kamenčki.

PS. Tudi barvo na odbijaču se da zmerit sam ne ravno z napravicam za domačo uporabo. Ličar lahko bolje pobarva vsak kos, kot je v fabrki, bolj odporno na kamenčke, boljši finish, boljša odpornost...vse, samo plačal tega ne bi noben.
smirk-1.gif
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Če se barva lušči potem reklamiraj. Vsak ličar, ki da kaj na svoje ime bo to še enkrat pobarval. Pri meni je bilo tako, da se je prednji odbijač v roku pol leta začel dobesedno luščit, odpeljal nazaj, dobil nadomestni avto in naslednji dan mojega porihtanega nazaj. Bil pa je privat ličar ne avtohiša. Barva oz. lak naj bi bila načeloma debelejša zaradi same razlike v procesu barvanja tovarna/ličar. Če je kvalititno narejeno tudi pri ponovnem barvanju ne bi smelo biti problemov z vzdržlivostjo barve/laka.

LP