Čudno pihanje pri mašini po menjavi motornega olja

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Torej včeraj sem se odločo, da menjam olje na audi A4 b5, 1.8 20v.Vse lepo in prav, razen z montažo filtra sem se namatral, kljub domačemu globokemu kanalu
smile-1.gif


http://www.speedyshare.com/r8E3u/17012013043.mp4 pojačaj glasnost

Takoj po vžigu auspuh sope, obrati nihajo med 900 in 1600, mašina "diha", kot da nima lufta in spredaj pri ekspanzijski posodi in sesalnem kolektorju je bilo slišat pihanje v intervalu.Preverim z obd skenerjem, nobene napake, na armaturki nobene lučke...Po 2 vžigu včeraj je bilo še slabše, mašina vibrirala levo/desno in sopla.Po 3 vžigu se je po 2 sekundah sam izklopo motor
uf-1.gif


Pustim jaz avto stat do danes in ko sem ga dans vžal, je bila napaka še vedno prisotna, se pa ni več sam izklopo.Kolega posname, pogledama cevke, če slušajno včeraj nisem sam uspel videt, če sem kaj snel pri montaži filtra. Nič ni videt oz. vse zgleda ok... Pustim jaz avto še kako uro stat. To je blo zaj že 25 ur po menjavi olja. Se odločim, da ga spet dam na kanal in še odspodaj preverim cevke in ostalo. Vžgem avto in se spravim na kanal in obrati normalno skočijo na 1200, ker je bil še mrzel motor in avto začne delat kot mora??!?!? Obrati so padli na caa 900 po 3 minutah, auspuh normalno diha, nobene lučke....Poskeniram še z obd2 in nobene napake.



Moja ugotovitev
evil.gif



Čakam na komentarje in prosim brez ugibanj. To znam sam
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
A v filter si natočil olje ali samo nataknil na suho?

Edit: sem še enkrat prebral. Olja si dal preveč in ga je nametalo čez oddušek (nastal podtlak) pa potem dalje skozi auspuh (ropotanje). Recimo sam v 1.8T še nikoli nisem spravil več kot 3.5l olja.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Ni kaj, zato se pa Audi kupuje, ker se sam popravi.


PS: moral sem
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.259
5.644
113
4 ventile prevec mas pa delajo stalo
smile-1.gif


Vsi normalni motorji majo 16v
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
No jaz sam ugotovil po cca. 50 km. Olja mi ni ven zmetalo, so pa obrati nihali v prostem teku. Mehanik mi ni namestil čepa po opravljenem srevisu.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.021
394
83
tam ko se terc po tori rola
Nimam Audija, ampak.. tiste dobre štiri litre... to si gledal po knjigi, da gre toliko pri menjavi s filtrom vred? No, saj so ti že tako napisali... jaz pri svojem dolijem tri litre, pogledam na šipko, pa dolijem do sredine med črticama. Zastartaš za par sekund, da lučka ugasne in ponovno dolijem do sredine med zarezama. Nikoli ne gre notri toliko olja, kot piše v navodilih (nikoli ga ne izpustiš ven čisto vsega -nekaj ostane v mašini).
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Resno, si namestil čep nazaj po dolivanju olja?

Jasno da.Tudi preveril sem količino olja in je v mejah normale, tak da ga nisem preveč nalil.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
A v filter si natočil olje ali samo nataknil na suho?

Edit: sem še enkrat prebral. Olja si dal preveč in ga je nametalo čez oddušek (nastal podtlak) pa potem dalje skozi auspuh (ropotanje). Recimo sam v 1.8T še nikoli nisem spravil več kot 3.5l olja.

Odvil pokrovček, izlil olje, odmontiral filter, dal novi filter gor,spodaj vse zatesnil, dolil olje in zaprl s pokrovčkom.

Pa najprej sem dolil ene 3,5 l olja, pa sem šel preverit na palčki, pa je bla na minimumu, zato sem ga še poleg dolil do zgornje meje.
 
Nazadnje urejeno:

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ni kaj, zato se pa Audi kupuje, ker se sam popravi.


PS: moral sem
smile-1.gif

aplauz.gif
Kolega, z laguno 2 je komentiral, da si bo audija nabavo, ker se sam popravi heheh.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
No jaz sam ugotovil po cca. 50 km. Olja mi ni ven zmetalo, so pa obrati nihali v prostem teku. Mehanik mi ni namestil čepa po opravljenem srevisu.

Mehanik
bonk.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Potem ni to. Kvečjemu še prazen filter, čeprav bi prvič slišal zato.
Sicer boš pa verjetno kmalu spet doživel, če ni bil prazen filter.

Ps: A se niso hvalil z nekim poceni oljem. To ti je ziher Audi hoto povedat, da se ne zajebavaj z njim...
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Poceni olje ja, samo kvalitetno pa tut.Ne leklerk no name varianta... Wolf powaahh
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
A v filter si natočil olje ali samo nataknil na suho?

Edit: sem še enkrat prebral. Olja si dal preveč in ga je nametalo čez oddušek (nastal podtlak) pa potem dalje skozi auspuh (ropotanje). Recimo sam v 1.8T še nikoli nisem spravil več kot 3.5l olja.

Odvil pokrovček, izlil olje, odmontiral filter, dal novi filter gor,spodaj vse zatesnil, dolil olje in zaprl s pokrovčkom.

Pa najprej sem dolil ene 3,5 l olja, pa sem šel preverit na palčki, pa je bla na minimumu, zato sem ga še poleg dolil do zgornje meje.

Se pravi v filter NISI nalil olja pa nalil si ga takoj na MAX?

Ko se olje iztoči je fino če je toplo (ogreto), če si na mrzlo sedaj pozimi v neogrevani garaži moraš čakat pol dneva da steče ven (karikirano, ampak teče slabše). Vsekakor je fino da počakaš kakšne pol urce da steče čimveč (vmes odmontiraš star filter). Jasno pokrov na vrhu odpreš. Potem sam vedno nalijem olje v nov filter, tesnilo filtra namastim in potem navijem filter na navoj. Na čepu daš novo podložko. Ko je vse to nareno naliješ olje glede na podatke tam do 3/4 (torej če piše 4l daš 3l), počakaš da olje steče po kanalih do karterja in preveri šipko. Mora biti več od min pa manj kot max. Potem zaženeš motor v prosti tek za cca. pol minutke ali še manj in spet počakaš da olje steče nazaj. Potem doliješ počasi do max. in spet zaženeš motor, tokrat malo na obrate. Sledi finalni pregled če kaj pušča, če je olje na max. in če je vse ok si končal. Po nekaj 10km je pametno še enkrat naredit kontrolo nivoja in pa morebitnega puščanja.

Sicer kaj je zate "dobre" 4l? To meni pomeni 4l pa še malo. Kolikor gledam so razlike v modelih teh motorjev, je pa kapaciteta olja med 3.7-4l. Vprašanje kaj to pomeni, verjetno suha kapaciteta, pri menjavi je vedno manj. Tako da če si dal več kot 4l olja je pomojem preveč, sicer je "tolerance" kar nekaj ampak če je max na 3.5l ti si ga dal pa 4.5l je že lahko kriza.

A koliko olja je ven šlo si "pomeril"?
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Olje sem pred menjavo zagrel, da je blo toplo in je odtekalo vsaj pol ure, ker sem se hecal z odmontažo filtra, ki je bil noro zategnjen...Sam sem novega zaregno z roko,recimo kolko je šlo.Nalil sem najprej majn kot 4litre, nato sem dolil.Ostalo je 9dcl olja v 5l kanistru.

Bom čez nekaj dni spet preveril nivo olja in upam, da se problem ne ponovi.Zakaj bi se, zaj ko se je rešil hehe
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.021
394
83
tam ko se terc po tori rola
Mogoče je kakšna malenkost, ki se bo ''sama popravila''... Jaz sem prejšnji motor na mestu (ampak res na mestu, lavfal v leru) položil, pa je ugasnil. Vžgem, pa gori rdeča lučka za temperaturo vode/pritisk olja gori ves čas... Drek, sem si mislil. Po nasvetu z Motosvet foruma, sem lučko ignoriral in šel na furo. Saj, kaj pa naj bo -olja je dovolj, vode pa tudi... Če deset kilometrov je ugasnila. Izgleda, da je nastal en zračni žepek prej.