Cross-ka

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Na poletje nameravam nabavit nekaj rabljenega za dušo, nebi registriral malo da se po rovtah zapeljem,
malo divjanja in skakanja... Kaj mi priporočate da bo čim manj šraufanja in kvarjenja? Sicer nebom z njim delal kot svinja
s kurbusom ampak na vsakih 5 ur divjanja nebi ravnoo delal pol generalke...

Torej kaj priporočate? KTM 4takt, husvarno?
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Mislim, da je Predan v Hočaš tvoj pravi naslov ...... !!!
wink-1.gif
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
250.....največ 3 leta staro .... pa do predana stopi, ker on pozna dost tega in ti lahko kje kaj zrihta, ker dost folka pri njem servisira in preko njega prodajajo. Res se tam oglasi!!!! nebo ti žal....

Jaz sn neke starega mel.......boš samo šraufal
crazy1.gif
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
@XXXL : Svetoval sem mu Cr (cross) hondo, kot je tovarniska oznaka za ta tip motorjev. Te je mogoce zmotilo, da se nisem posluzil koncnice >F<, ki je oznaka za 4T agregate?
Nisem ravno na "tekocem" , ampak vem le toliko, da ima honda komercialno oznako Cr za kros motorje.
Torej koncnica F za 4taktne, in R za 2taktne Hondine agregate.

Alles klar, herr extra dicke Komissar?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.342
764
113
Citat:
Uporabnik SmirastoNastrikanPulover pravi:
Torej koncnica F za 4taktne, in R za 2taktne Hondine agregate.
Ne bo ravno tako. CR je končnica za dvotaktne, CR-F pa za štiritaktne.
Sej mogoče razumeš, ampak maš prste hitrejše kot možgane...
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Def. 2 takt! Zakaj? Ker :
- če kaj crkne so delo dooosti cenejši
- daljši servisni interval
- da razdereš 4taktara moraš odpreti pol motorja. 2 taktar - 4 šraufi!
Pa ne poslušaj deco kaj klatijo - preberi si malo na internetu.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Sej mogoče razumeš, ampak maš prste hitrejše kot možgane...

Cisto mozno, se opravicujem, ker zajavam uporabnike..
smirk-1.gif


Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Def. 2 takt! Zakaj? Ker :
- če kaj crkne so delo dooosti cenejši
- daljši servisni interval
- da razdereš 4taktara moraš odpreti pol motorja. 2 taktar - 4 šraufi!
Pa ne poslušaj deco kaj klatijo - preberi si malo na internetu.

1. Res je ceneje
2. niti pod razno, delovna doba (recimo suzuki rm125) je cca 20ur
3. imas prav, ampak glej st. 2

Drugace pa je res, ata Google ve vse
smile-1.gif
Priporocam pa iskanje po portalu motosvet.com, kjer je dosti debat na to tematiko.

Lep pozdrav, Šmir.
 
Nazadnje urejeno:

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Ni res! Novejše kroske z ni-ca-sil nanosih na cilindrih je delovna doba daaaaljša od 4 taktnih. Za faktor 3-4!
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
My bad. Ne spremljam motocross scene ze nekaj casa. Ti nanosi so na cilidnru, ali je tudi bat prevelecen s to zadevo? Leta nazaj sem menjal na skuterju bat, in sem ga dobil s teflonsko prevleko, kateri potem ni potreboval "ulavfavanja"..
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.342
764
113
Drugače pa, delovna doba 20 ur ne pomeni malcomomih 20 ur po Pohorju, ampak 20 ur plin do konca na cross progi... takrat dirkači preventivno menjajo bat, na 2T in 4T zadevah. Drži pa za dirkaško uporabo tudi 50-80 ur, za nekega rekreativca na Pohorju pa par let uporabe. Ob redni menjavi olja, oljnega filtra, rednem čiščenju in mazanju zračnega filtra ter pogonske verige. Da ne bo kdo slučajno še diplomiral z raznimi teflonskimi nanosi...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.342
764
113
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Pa res
frown-1.gif
Ampak pri RM250 pa tip res napisane čudne podatke! Mislim da je to 2taktar!
Po čem na sliki pa sklepaš, da gre za 2T mašino? Po balanci?
bonk.gif
Si že kdaj videl koleno izpuha pri 4T in pa koleno (resonančni del) izpuha pri 2T? Se še vedno imaš za kvalificiranega glede nasvetov pri 2T/4T?