CRM program ali pa od MS Business contact maneger

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Torej v manjšem podjetju (do 10 uporabnikov) iščemo CRM program bolj osnovni za odnose z strankami.

Pregledal sem že nekaj naših, nekaj tujih, nekako mi je v oči padel MS Business contact manager za Outlook.

Kot razumem, morda napačno je ta program brezplačen za kupce Office paketov, ali se motim? Ni mi povsem jasno ali je to kot dodatek k Outlooku ali je to sam za sebe program, potem pa še free dodatek za Outllok integracijo ??

V firmi uporabljamo Office 2010 in 2013 jasno z Outlooki. Ni jasno ali je potem ta program isti za obe verzije ali ne, je vse tako dvoumno napisano na MS straneh. Skratka če kdo ve .......

Kaj pa rabimo .... rabimo točne kontakte po podjetjih, se pravi v posameznem podjetju, komerciala, vsi tel, maili, imena, morda RD kakih važnih uslužbencev, zabeležke kakih ponudb, razgovorov, izterjave ..., po možnosti pa, da bi se program dopolnjeval , polnil od vseh 10 uporabnikov skupaj, potem pa še morda, da bi bile posamezne stranke npr. od nabave skrite ljudem iz prodaje, ker ni dobro, da vsi vse vidijo .....

Zadeva je lahko dokaj osnovna , lahko tudi plačljiva vendar ne bi dajali gore denarja za nekaj, kar se dobi tudi for free ali za male denarje.
 

baldrick

Fizikalc
27. mar 2012
951
24
28
Ni lepšega kot imeti spisan CRM za svoje potrebe, da ne zgubljaš časa z prednastavljenimi pa tudi modifikacije imaš vedno možnost dodajat po potrebi zakaj ne rezmišljate raje v to smer. Kot se jebat z neko free varianto ko ni vredna pol p vode ko pride do problemov jao ta slovenska miselnost ne gre iz človeka vse bi mel zastonj al pa za 30 Eur pa še bunli bi se povrh.....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
zmaga.gif
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Žal fantje ne gre za to, smo pripravljeni plačati, kateri od vaju mi naredi ?
wink-1.gif


Neumno je plačevati nekaj več tisoč eur za nekaj , kar ne veš kaj boš dobil rabimo pa sila malo in ja ni problem plačati torej konkretne želje:

- da imamo za vsako stranko detaljne podatke ( strank do 300 ) telefoni, osebe odgovorne za x y ..... navadno do ene max 15 oseb na firmo, po možnosti zrdužljivo ali možen uvoz z Outlooka , win live ipd .........
-da imamo možnost tudi vpisa poslovnih dogodkov po zgodovini, npr ponudba x y ni nujna implementacija naprej v naš IT torej lahko AD HOC opisno
- da zadeva teče na našem strežniku, torej nič licenciranja in mesečnih stroškov po uporabnikih
- da je možno določiti vsaj 3 tipe uporabnikov, npr enega , ki vidi vse, drugega ki vidi samo dobavitelje in tretjega, ki vidi samo kupce....

To je v osnovi vse, kar rabimo, za začetek in verjetno za naslednjih 5 let , ni pa potrebna implementacija ne z ostalimi programi ne z telefonijo, katero sicer imamo vso digitalno ...... torej sila OSNOVNA ZADEVA in ker je taka, ne bi plačeval 20.000 in več EUR, kot sanja MS za program Dynamics, ker bi morda bil že njihov brezplačni Contact Manager , ki je v ukinjanju povsem dovolj, ali pa kak drug brezplačni ali pa tudi plačni program.

Iz izkušenj sem se pa naučil, da je daleč najdražje nekaj svojega razvijati, zato čakam na nasvete lahko tudi plačljivih ugodnih enostavnih rešitev, ki bodo stale največ nekaj tisočakov, ker na vprašanja, kot jih pri MS u postavijo, kak buđžet imamo za to ne mislim odgovarjati, smo sila majhno podjetje in se pač gleda optimalno, če bi bili pa slovenska slaba banka, ki jo plačujemo davkoplačevalci pa itak pod milion eur za tak program ne bi dali
wink-1.gif
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
pri nas, tudi podjetje z 11 zaposlenimi, uporabljamo CRM podjetja miring, dejansko ima vse kar si opisal in še več....prav tako povezavo z outlookom in telefonijo.....po moje najbolje da se obrneš na njih....imajo veliko izkušenj in se znajo prilagajati, prav tako program.....za ceno pa boš moral povprašati pri njih, ker to ni moje področje žal
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Boskosi sem pregledal Miring je nekaj je pa nezdružljivo z našimi ostalimi programi ni idealno.............

Nekako se nagibamo kar za MS Contact Maneger, ki lahko teče na lokalnem strežniku ( čeprav vem, da ga MS opušča in stranke usmerja na zelo obsežen Dynamics) .

Torej iščem poznavalca tega sistema, da nam absolutno proti plačilu svetuje vezano na ta sistem in morda pomaga pri namestitvi postavitvi.

Prosim, da me kontaktirate na ZS, za začetek je to več, kot rabimo.... in je free, do neke mere jasno .
 
Nazadnje urejeno:

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Zakaj bi kdo rinil v težave s polovično rešitvijo, ki ni bila resno podprta niti v času, ko je bila še aktualen produkt? Resno. V enem od naših podjetij so to imeli kake pol leta potem so pa kupili MS CRM + prilagoditve.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Hvala vsem za namige, posebej titovu, ker njegov predlog se zdi res odličen, moram pa jasno vse krepko stestirati, preden gremo v kar koli. smo pa Contact manager kar pregledali in ima že ta preveč, glede na to, kar mi iščemo, jasno pa jem da to niso neki resni CRM programi ............ Tale EWay CRM pa ima veliko prednost, da je združljiv z Outlookom, kar je svojevrstna prednost.

Mi v bistvu rabimo najbolj od vsega vse kontakte po firmah in pa neko osnovno spremljavo, kaj se z kupci dogaja novi projekti ... ( realizacijo in plane spremljamo drugače) in pa enako z dobavitelji .... in potem nam je važno, da to vidijo ljudje pri nas v Sloveniji in omejeno samo del z kupci tudi v eni vzhodni državi, kjer pretežno poslujemo in imamo predstavništvo, recimo Moskva....