Clio problem...

Emaster

Guru
Izključen uporabnik
1. sep 2007
1.070
528
113
...v senci...
...vozim se čez teden v službo in nazaj cca 10 km na dan, čez vikend avto stoji, v ponedeljek akumulator prazen. Avtoelektrikarji merijo in pravijo da alternator polni ok, da nek porabnik prazni akumulator. Tokrat sem s polnilcem napolnil akumulator in avto je stal teden dni, ter potem startal normalno. Moje laično mnenje je, da le ne polni kot bi bilo potrebno. Je tu kak maister, ki bi mi svetoval, kako naprej???


Hvala.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.512
5.806
113
kaj pa če je preprosto akku hin.
drugače pa pomeri napetost pri zalaufanem avtu.
 

Emaster

Guru
Izključen uporabnik
1. sep 2007
1.070
528
113
...v senci...
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kaj pa če je preprosto akku hin.
drugače pa pomeri napetost pri zalaufanem avtu.

Aku je nov, so mi prvo to rekli mojstri
frown-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.751
1.537
113
Lej, če alternator dela ali ne, je zelo enostavno izmeriti - pomeriš z voltmetrom na sponkah akumulatorja med delovanjem motorja (od oka: 13,8-14,4V) in z ugasnjenim (mora biti vrednost pri brezhibnem napolnjenem akumulatorju okrog 12,5V).

Potem pa pridemo do problema, ki je pri tebi precej bolj verjeten: nek porabnik ti žre štrom, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Običajna poraba avta v mirovanju je tja do max. 50mA toka, pri tebi pa je lahko tudi 10x višja.

Hec pa je, da se to lahko dogaja samo občasno - npr. pri mokrem vremenu. Tak primer je imel kolega na Xsari, ko mu je to počela ključavnica voznikovih vrat po ličarskem posegu. Najti moraš čas, ko bo ta porabnik papcal tok, takrat pa odpreti škatlo varovalk, in puliš eno za drugo ven. In ko tok pade skoraj na nulo, boš vedel, da je kriva zadnja varovalka (oz. porabnik, ki ga ta varuje).
zmaga.gif