Clio II Ph2 Letnik 2002 1.2 16v motor - Vžig težave

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Pozdravljeni!

Vprašanje se vrši na omenjeno vozilo, ima prevoženih 75.000 km. Začel je najprej zafrkavati vžiganje. Zjutraj ni vžga oz. je rabil kar nekaj časa da je vžgal. Smo zamenjali Senzor lege odmične gredi( metuljčka), potem sko zamnjali še en konektor in žice (mehanik predlagal). Potem je avto en mesec in pol delal popolnoma normalno. Zadnji teden pa je spet začel zafrkavati. In najprej zjutraj spet ni vžigal. Sedaj je pa tako da se je peljal in naenkrat začela uptripati lučka za motor, avto je začel trokirati. Ko se je ugasnil ni več vžal. Po 10 min se je probalo še 1x vžgati in sploh ni zaverglal. tudi klika ne. Po ponovnih 10 min je normalno vžgal in dela. Včeraj sem ta avto sam sporbaval, ponovni zagon čez noč
se plejal v službo, vse dela normalno.

Ali se komu sanja kaj bi lahko bilo?
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.572
4.492
113
49
Na sončni strani ALP
Imobilizator lučka gori ali hitro utripa?

Berem, da ste že nekaj štrikali okoli konektorjev in žic. Imamo dCi l. 2004 in mi lučka za imobilizator ne ugasne. Posledično motor ne zažene. Ne naredi niti "klik". Čez nekaj časa pa se odloči in lučka ugasne, potem ga lahko vžigaš brez problema.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
kdaj so bli nazadnje ventili nastavljeni?
Če nimaš odgovora najprej to šele potem pa vse ostalo.
Pa ne da ma kaj veze s sproblem, samo noben ne nastavla ventilov.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Imobilizator lučka gori ali hitro utripa?

Berem, da ste že nekaj štrikali okoli konektorjev in žic. Imamo dCi l. 2004 in mi lučka za imobilizator ne ugasne. Posledično motor ne zažene. Ne naredi niti "klik". Čez nekaj časa pa se odloči in lučka ugasne, potem ga lahko vžigaš brez problema.
To je ze serviser opozoril, ne ne utripa licka ni imobilizator.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
kdaj so bli nazadnje ventili nastavljeni?
Če nimaš odgovora najprej to šele potem pa vse ostalo.
Pa ne da ma kaj veze s sproblem, samo noben ne nastavla ventilov.
Ventili nastavljeni?
Dvomim da bi bil razlog fizicna nastavitev ventilov.
Dvomim pa zato ker ni dal znake zivljenja ko je bil obrnjen kljuc in ni bilo niti klika.
Ce bi bili ventili dvomim da bi bil problem z vziganjem. Kvecjemu bi cudno deloval ko bi bil v prostem teku ali na obratih.
Motor pa prede kot mucek.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Lahko je več napak sedaj skupaj stopilo in se jebe vse po spisku. Če je trokiralo in težko vžigalo, je lahk tuljava. Pri teh motorjih je rada šla. Sem zamenjal pri dveh avtih (Twingo 1.2 16v in Clio 1.2 16v in frend ravno tako). Pri obeh so bili simptomi taki, da ko se je segrel, je začel cukat oz. lahko je obratno, mrzel cuka, ko se segreje, pa je v redu) Če sploh ne kresne, je lahko zaganjač. Za začetek probaj, če sploh ne kresne, s kladivom parkrat udarit po njem (po zaganjaču mislim :) ) Lahko je spet senzor odmične oz. žice kaj jebejo ali pa sam senzor.
Sedaj pa še ena mimo....Renaulti so imeli pri teh letnikih tudi foro, da če si vrata odklenil s ključem in nisi pritisnil na daljincu tipke, avto ni vžgal, dokler ga nisi odklenil z daljincem. Če ti gre baterija v ključu, ni šans, da se odpelješ z avtom.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Ventili nastavljeni?
Dvomim da bi bil razlog fizicna nastavitev ventilov.
Dvomim pa zato ker ni dal znake zivljenja ko je bil obrnjen kljuc in ni bilo niti klika.
Ce bi bili ventili dvomim da bi bil problem z vziganjem. Kvecjemu bi cudno deloval ko bi bil v prostem teku ali na obratih.
Motor pa prede kot mucek.
Saj pravim da ni glih povezano z napako.
Ampak pri teh km bi jih že mogo nastavit. BBo lepše delal motor. Nastavi jih pa itak noben ne
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Moj ima 300 jurjev za sabo pa nikdar še ni slišal za kako nastavljanje ventilov ipd. bedarije. Prede pa ko bi lihkar nov prišel iz fabrike. So šle pa vžigalne do zdaj 3x.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Valda bedarije. Menjavanje olja je tudi bedarija ne?
Odpri pokrov in poglej zračnost pri 80k pa povej če je nastavitev potrebna al ne. Še enega nisem videl, da nebi bilo treba nastavit. Pri 300k je ni več, pa garant ne dela več vredu. Še noben ni.
Pa tak za foro si še poglej predvideno vzdrževanje in interval za nastavlat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Lej meni je vseeno kaj ti praviš in kakšno je predvideno vzdrževanje. V servisni ni nikjer omenjeno kako štelanje ventilov. Meni je avto slišat popolnoma enako kot je bil pred 13 leti, ko je prišel iz fabrike. Ja, olje tudi ni bilo zamenjano že kaka 3 leta, ko se je nazadnje menjalo jermene. So what? Kantica olja je vredna več kot avto. Očitno bo itak prej zgnil kot crknil. Če pa crkne gre pa v prešo.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ce enkrat dela super brez napak, enkrat pa trokira oz. sploh ne vzge je potem kaka slabo pritrjena zica.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Tester je pokazal napake v priponki
BC0599A6-CD59-4575-BAA2-116AF327E874.jpeg
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
V servisni ni nikjer omenjeno kako štelanje ventilov..

poglej še 1x potem pa nadaljujema

Vprasaj
Bo mogo mehanik malo mašino pobožat. marsikaj je lahko.
za začetek poglej kable če so ok, potem menjaj senzor.
Ko to odpraviš poglej zakaj je misfire na 4-ki. al vžigalna tuljava, ali svečke, al pa ventili ki jih ni treba nikoli nastavit.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
poglej še 1x potem pa nadaljujema

Ja ne vem, ti mi povej kam naj pogledam. Jaz nimam te dokumentacije. Potem pa pejdi to razložit na uradne servise, kjer je bil avto servisiran prvih 5 let in 200 jurjev in kjer se ventilov nihče ni dotaknil. Očitno ne vejo kakšno je predvideno vzdrževanje, avto pa ne ve, da ne sme normalno delat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ja, samo, da enkrat dela ko urca, drugič pa niti ne kresne, niso krivi ventili in je treba pač drugje iskat napako in seveda pa so napake že itak znane iz zgornjega izpiska.