Pozdravljeni,
Necakinja bo kmalu naredila vozniski izpit. Za prvi avto sem nasel od ene pokojne babice navedeni avto ki je prakricno kot nov, brez praskice. To pa iz servisnega vidika ni ravno najboljse, saj je avto stal 14 mesecev v grazi.
Kupil sem nov akumolator, in je vzgal, sicer malce s tezavo.
Servisna zgodovina je sledeca:
Leta 2003 in 2004 narejena servisa (takrat je imel avto 9200 km)
In pa potem servisini listek na 42.000 leta 2011
Jermena niso bila menjana, ko odpres pokrovcek olja, je pod njem smetana (baje da je to normalno za te letnike in te motorje). Je pa te smetane kar nekaj.
Imam mehanika, ki bi mi naredil vse delo, prinesem mu material in pripeljem avto.
Ker zelimo da bo avto delal se dolgo casa in bo zanesljiv na cesti, bi zamenjali:
- garnitura jermenov (z napenjalci in lezaji)
- vodna crpalka
- bruenje glave motorja (zamenjava tesnila)
- zamenjava tesnila pokrova ventilov
- tesnilo oljnega korita
- vsi kabli in svecke
- zamenjava hladilne tekocine
- zamenjava zavorne tekocine
- novi diski in ploscice
- kontrola ali zamenjava zavornih oblog zadaj
- nove gume (trenutne so dot 3403)
Zanima me, katere dele vgradit v tak avto, oz vsak nasvet dobrodosel. Damo pa kvaliteto pred ceno, vendar imamo tudi nek proracun ki ga ne bi radi prekoracili (300-400 eur brez dela)
Hvala na odgovoru
Necakinja bo kmalu naredila vozniski izpit. Za prvi avto sem nasel od ene pokojne babice navedeni avto ki je prakricno kot nov, brez praskice. To pa iz servisnega vidika ni ravno najboljse, saj je avto stal 14 mesecev v grazi.
Kupil sem nov akumolator, in je vzgal, sicer malce s tezavo.
Servisna zgodovina je sledeca:
Leta 2003 in 2004 narejena servisa (takrat je imel avto 9200 km)
In pa potem servisini listek na 42.000 leta 2011
Jermena niso bila menjana, ko odpres pokrovcek olja, je pod njem smetana (baje da je to normalno za te letnike in te motorje). Je pa te smetane kar nekaj.
Imam mehanika, ki bi mi naredil vse delo, prinesem mu material in pripeljem avto.
Ker zelimo da bo avto delal se dolgo casa in bo zanesljiv na cesti, bi zamenjali:
- garnitura jermenov (z napenjalci in lezaji)
- vodna crpalka
- bruenje glave motorja (zamenjava tesnila)
- zamenjava tesnila pokrova ventilov
- tesnilo oljnega korita
- vsi kabli in svecke
- zamenjava hladilne tekocine
- zamenjava zavorne tekocine
- novi diski in ploscice
- kontrola ali zamenjava zavornih oblog zadaj
- nove gume (trenutne so dot 3403)
Zanima me, katere dele vgradit v tak avto, oz vsak nasvet dobrodosel. Damo pa kvaliteto pred ceno, vendar imamo tudi nek proracun ki ga ne bi radi prekoracili (300-400 eur brez dela)
Hvala na odgovoru