Čipanje avta - priporočila

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.858
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Enkrat sem že pisal o čipanju, ampak nisem pa postavil tega vprašanja:
kam se najbolj splača peljat čipat avto, pa ne iz vidika stroškov, pač pa iz vidika kakovostno opravljenega dela. Pa da je res nek učinek.
Seveda lahko napišete tudi ceno dela.

Lepo prosim, če na to vprašanje lahko odgovorijo tisti, ki imajo dejansko čipan avto in imajo tudi izkušnje glede dejanskega stanja.
To, da je nekdo slišal od kolegovega kolega, te info imam tudi sam.
Hvala za razumevanje.

Na netu je prvi zadetek RSR. Je OK, ali raje kdo drug, recimo da boljši?

Hvala za vaše informacije (iz prve roke).

LP

EDIT: gre za Audi 2.0 diesel, letnik 2017 - ročni menjalnik - 122 KM (čipanje bi bilo na cca. 150 KM)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
cist dobesedno, kak je ce das dreku šamar, vzgojnega, (focn po štajersko), tako nekako se počutiš ko čipaš krepelco za 20 konjev. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.597
4.530
113
50
Na sončni strani ALP
Oktavija čipana pri VS Tuning v Celju leti že dobrih 100.000km brez težav.
Poseg iz 105KM na 139KM, navor iz 250Nm na 332Nm. Avto je šel na valje pred in po optimizaciji.
Občutna razlika v vožnji in porabi. Seveda, če imaš težko nogo, gre temu primerno poraba tudi gor.

Na relaciji v Ingolstadt in nazaj, poleg testiranja nemškega avtobana, je bila poraba 5.5 l/100.
Doma, ko se pa jajcam v hrib in nazaj ter v službo in šolo po otroke, pa je poraba malo pod 7 l/100.

Verjetno bo naslednji avto z močnejšo konjenico, da ne bo potrebe po optimiranju.
Če pa bo kakšen majhen mlinček, pa bo po vsej verjetnosti ponovno šel na valje...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
in kaj je drugače pri tovarniških nastavitvah, da ima več konjev?

sej mašine so ponavadi iste... moč je pa različna. Ali je res razlika le v programski opremi al so še kakšni drugi elementi drugačni, da se pridobi moč in navor?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pač ma komplet sklop dost lufta. Saj ne delajo vsakega motorja posebi za 10KM različne moči.

Procesorje v računalnikih smo tudi navijal, dvignil si napetost, bolje hladil pa si lahko x2 navil proc. Vse je bilo odrezano iz istega kosa silicija in najbolj kvalitetni so šli za fabrško višje frekvence, ostalo pa za manj (fabrško).

Jaz sem s čipanjem mel same pozitivne pa če se motor/menjalnik dobro čipa (prav vse se ne) bi vedno peljal. Nisem bil še pri Tunercu in bi šel probat haha. :D
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
da ne bojo še prekmalu začeli na tehničnih preverjat teh "optimizacij"
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
drugi elemenit, večje turbine, drugačni sesalni in izpušni kolektorji, jermenice itd, pač perferija in glava je lahko drugačne plus elektronika. Blok je pa isti pa verjetno dosti ostalih stvari. Tako da tole da samo čip menjaš in vsi veseli, se jaz nebi šel.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
hehe se spomnem pred leti od kolega fotr octavio 1.9tdi pogumno čipal iz 110 na 170km... urezalo mašino že tam na valerjih
 
  • Haha
Reactions: sajkek

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Ena prvih stvari, ki jih narediš pri 2 leti starem dizlu iz DE. RSR. Ostalih ne poznam.

Sicer pa, glede na to da gre za VAG grupo, kjer že brez predelav tedensko nekaj crkne ali odleti itak nimaš kaj falit. Lahko je samo bolje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
drugi elemenit, večje turbine, drugačni sesalni in izpušni kolektorji, jermenice itd, pač perferija in glava je lahko drugačne plus elektronika. Blok je pa isti pa verjetno dosti ostalih stvari. Tako da tole da samo čip menjaš in vsi veseli, se jaz nebi šel.
Jst mam voz čipan že cca 130k.000 km na 170.000 podlage. Brez najmanjšega problema, še sklopko imam originalno. Tud dpf dela bp. Poraba je bolj ali manj enaka.

Avto je po čipanju kot prerojen. Kot bi mu odpel težko prikolico. Neverjetna razlika. Vleče zvezno, nobenega cukanja, čipal sem pri enem mojstu za te mašine na dvorišču.

Po moji dobri izkušnji se je čipalo po širši družini marsikaj. Tudi iveco kamijon. Nobene slabe izkušnje.

Meni je žal le to, da nisem že prejšnega dal čipat.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
drugi elemenit, večje turbine, drugačni sesalni in izpušni kolektorji, jermenice itd, pač perferija in glava je lahko drugačne plus elektronika. Blok je pa isti pa verjetno dosti ostalih stvari. Tako da tole da samo čip menjaš in vsi veseli, se jaz nebi šel.

jah to si zdej celo mašino naštel... to je pol že druga oznaka.

Če gledamo 1.9tdi imaš 90, 110, 130, 150 konjske. recimo, ne vem točno. A imajo tudi različno periferijo al je samo software drugačen?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Jst mam voz čipan že cca 130k.000 km na 170.000 podlage. Brez najmanjšega problema, še sklopko imam originalno. Tud dpf dela bp. Poraba je bolj ali manj enaka.

Avto je po čipanju kot prerojen. Kot bi mu odpel težko prikolico. Neverjetna razlika. Vleče zvezno, nobenega cukanja, čipal sem pri enem mojstu za te mašine na dvorišču.

Po moji dobri izkušnji se je čipalo po širši družini marsikaj. Tudi iveco kamijon. Nobene slabe izkušnje.

Meni je žal le to, da nisem že prejšnega dal čipat.

- minus lopute v sesalnem
- minus egr
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
jah to si zdej celo mašino naštel... to je pol že druga oznaka.

Če gledamo 1.9tdi imaš 90, 110, 130, 150 konjske. recimo, ne vem točno. A imajo tudi različno periferijo al je samo software drugačen?
ni druga oznaka., recimo mercedes je to imel vse om651 motor recimo, 3 različne moči od 136, 170 in 205 konjev (in napisal kaj so nekje razlike na motorjih). Tudi nov 2,0 dizl ima zdaj 2 al tri moči...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Jaz sem že pred leti čipal leona (mk1). Majstr (bil je en hrvat, delal pa je pri avtoelektroniki v črnučah) je pogledal motor in videl da je noter že variabilna turbina (pri 90ps so bile večinoma še z fiksno geometrijo) in rekel da lahko navije na 130ps. Na valjarih smo potem izmerili še nekaj več (135 in 140) in ta avto je potem še dolga leta letel "na max".

Za Forde RSR ne dela? Iščem za S-max-a, 2.0 150ps.
 

birca

Pripravnik
26. okt 2007
424
19
18
Pri RSR-ju čipal 105 konjca PD iz 105 na 140Km pri 32000km, danes imam 262000, zaenkrat motor še nič tikan, razen vztrajnika, kar je bila hiba pri teh motorjih.