Chip tuning dizelskih motorjev

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.639
113
Kako je s tem biznisom dan danes? Se je z leti izkazalo, da so razni chip tuningi napaka ali imate dobre izkušnje? Recimo, da si kupiš nov avtomobil z dizel motorjem sklepam, da je chip tuning prepovedan in ni variante, da ga uporabljaš dokler je v garanciji ali pač?

Koliko so ti chip tuningi varni? Recimo imam 2.1l, 204 konjski Mercedesov dizel motor z avtomtskim menjalnikom. Chip tuning bi mi prinesel okoli 240 do 250 konjev. Obstajajo dobri/slabi čipi oz. dober/slab način predelave motorja?
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Kaj si končno avto kupil???
shocked-1.gif
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Moje izkušnje so zelo dobre. Imel sem čipana dva avtomobila, prvi je bil a6 2.5TDI (5 cilindrov) čipan pri ABT s 140 na 160KM, drugi pa MB C 200CDI čipan pri SKN s 122 na 150KM. Z obema sem naredil precej km, brez težav. Ob prodaji sta imela en 265kkm, drugi pa cca 340, brez težav. Če avto čipaš in ga voziš normalno, mislim da ne bi smelo biti problemov, profitiraš pa na vseh frontah, tudi na porabi.

Glede slabe in dobre predelave: znani predelovalci sigurno delo opravijo kvaliteno, razne tuning box varjante pa so zelo vprašljive.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Vedno čipam avto, novega nikoli ne kupim, do zdaj vedno pozitivne iskušnje pa sem bil pri treh Slovenskih.

Ne, med mapami ni baš nekaj razlike, tudi k temu CSS tuningu se bi upal zdaj it, ko je bil pred nekaj leti nazaj posmeh. Potem imaš pa še samo nalagalce map, pa je v slo tudi polno takih od velikih tuning hiš v tujini in so mape res preverjene, majo pa ponavadi potem malo rezerve.

Z nobenim nisem imel težav RSR, SKN, AE sem pa pri zadnjem avtu imel potem pomisleke, ker avto ni šel na valje, to bi zdaj zahteval in bi Tunerc bil moja naslednja destinacija.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
CSS je v SLO najboljši, kakšen posmeh neki.
SKN itak ne vem če je še, vsaj Google ga že kakšno leto ne najde, tako da nekih alternativ itak ni.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Nemca lahko BP čipaš. Zadovoljstvo bo popolno..sploh če si umirjen voznik, ker bo avto vlekel v nižjih vrtljajih plus kdaj ga boš stisnil, da ne boš vedno na čelu kolone (kot umirjen voznik
evil.gif
).

Čipaš ga takoj po ulavfavanju...da ga ne dušiš s tovaršniško mapo
grims-1.gif
.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
zakaj je najboljši?

Verjetno je blizu ali pa je enkrat dobil super popust. Če bi bil CSS tako superioren, potem ne bi izvajal "dumpinga" in se šel količine. Zdaj po vseh teh letih bi mu pa že zaupal svoj avto brez kakih pomislekov, da ne bo kdo mislil, da ga še tlačim v kako drugo ligo.

SKN še obstaja oz. sploh mape je pa to 69 performance zdaj verjetno.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Koliko so ti chip tuningi varni? Recimo imam 2.1l, 204 konjski Mercedesov dizel motor z avtomtskim menjalnikom. Chip tuning bi mi prinesel okoli 240 do 250 konjev. Obstajajo dobri/slabi čipi oz. dober/slab način predelave motorja?

Poleg ostalega pazi še na maksimalen navor, ki ga prenese avtomatski menjalnik.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mercedes Sprinter 1998, 2,9L 120 KM, pet cilindrov, avtomatik 4 brzine. Se to da kaj čipat? Ne gre za končno hitrost, malo več moči, oz. malo nižja poraba bi prav prišlo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
več moči in nižja poraba negre skupaj.
če rabiš več moči bo tudi več pil.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
več moči in nižja poraba negre skupaj.
če rabiš več moči bo tudi več pil.

Več moči in nižja poraba gresta po mojih izkušnjah zelo dobro skupaj, če je avto v osnovi podhranjen. Pri mercedesu se mi je po čipanju s 122KM na 150KM, pri enakem načinu vožnje, poraba znižala za malo več kot 0,5l/100km, merjeno na 25000km.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Poraba se ne zniža zaradi več moči ampak zaradi več in lepše razporejenega navora.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.742
5.900
113
Mene pa zanima zakaj v osnovi proizvajalci ne naredijo takih map da bi avto manj pil in bolj vlekel? Resno me zanima. Proizvajalec spravi na cesto miljon izdelkov in je tak laik da ne uspe iz motorja spravit optimuma. Sploh danes ko so v boju za čimnižje emisije, je poraba bistvenega pomena.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Razlog bo verjetno v zanesljivosti. Zakaj bi si proizvajalec zmanjšal procent zanesljivosti na račun pol litra porabe/par konjev več? Definitvno je malo bolj navit motor manj zanesljiv, vprašanje je le ali nekaj promilov ali procentov. Čipajo se avti izven garancij in ko gre kaj narobe pri mašini se to v določenem procentu tudi pričakuje in se razlogi skrijejo. Če pa bi bile napiljene mašine že iz tovarne, pa bi se odpovedi začele kazati že prej, potem ima pa proizvajalec bistveno večji problem.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Oni morjo narest eno mapo za nešteto avtomobilov, glede moči pa morajo gledat optimalno glede na trg. Poglej avtomobile na danskem, ki imajo manj konjev samo z mapami, da še pridejo v sprejemljive davčne oz. stroškovne razrede.

Komponente imajo določen luft, kdaj je veeeliiiko višji, kot zmogljivost (npr. Impreza STI ročni 6s menjalnik, ki je bil dober za 500KM), kdaj pa ravno toliko, da pokrije najmočnejšo različico iz tovarne. Pač lovijo to razmerje med zanesljivostjo in zgoraj omenjenimi faktorji.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Nizka poraba ni sorazmerna z emisijami.
En dizel je že 9 let chipan pri hiši. Vse bp okoli motorja, 215kkm po števcu.star je sicer 12 let.