Kaj tocno pa je razlog? Pri Akrapotu se tudi spomnim opomb, da je pri menjavi potreben poseg v elektroniko.
Verjetno je lahko tudi direktno preprogramiranje, brez PC, ce le najdes pravega mojstra?
Odgovor iz Motosvet.com (malo sem popravil tekst, zgolj slovnično
)
"Zadeva je enostavna ( ne velja samo za Hondo ): zaradi ekologije "laufajo" vsi novejši motorji na revno mešanico in ker to še ni dovolj za doseganje dovoljenih izpustov rabijo še katalizatorje. Nato odstraniš katalizator ( katalizator, zato, da kuri in pretvarja-čisti izpušne pline, potrebuje-ustvarja visoko temperaturo cca 1100°C ), posledično pade temperatura izpušnih plinov, elektronika odreagira, žal narobe, ( lambda, ecu, ...) in še zmanjša količino goriva, mašina laufa še z revnejšo mešanico, zato narašča temperatura v izgorevalnem prostoru, pregrevat se začne čelo bata, sedeži ventilov, krožniki ventilov, hladilni sistem je preobremenjen.
Če npr. na AC teraš ful gas 300km/h ene 15-20 min lahko pridelaš luknjo v batu ......Kako ohladit izgorevalni prostor ? Pri motorju z notranjim izgorevanjem je edini način dovod večje količine goriva in to motor ( in njegova elektronika ) sam ne zmore, zato potrebuje ( napiši kar želiš ) " prevaranta" (e.g. Power Commander), ki poskrbi, da malo predela informacije z določenih senzorjev in poskrbi, da ECU dvigne količino goriva."