čas na voljo strankam...

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
vprašanje za vse tiste, ki bi želeli, boste ali ste sp/doo v IT industriji...kakšen delovni čas imate? od 0800-1600, 0800-2000 ali 24/7? za tiste (ne)srečneže z nekaj tisoč eur mesečno, ki "morajo" biti dosegljivi tudi ob koncu sveta, vprašanje ne velja
smile-1.gif

ali izven delovnika dvignete telefon ali lepo mirno pustite telefon zvoniti? ali ste že naslednjo sekundo v avtu in gasa do stranke (ker stranka je pa res kralj...), pa čeprav je treba samo printer vklopiti.....(karikiram).
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Moje področje je kombinacija IT-ja in multimedije ... delovni čas je odvisen od naročnika oz. narave projekta. Načeloma se držim, da delam max. 8-10 ur na dan, mi pa ni problem za korektnega naročnika porihtati kakšno malenkost (na daljavo) tudi, ko sem doma ali na dopustu. V primeru, ko shit hits the fan, se tudi zapeljem tja (če sem doma).

Je pa vse stvar odnosa. Na srečo imam korektne naročnike, s katerimi se dobro razumemo, sodelujemo in prilagajamo drug drugemu. Če je na obeh straneh primeren odnos, ni problema narediti tudi kaj več, kot je v pogodbi. Ker mi je dober odnos z naročnikom, ki je reden plačnik in se obnaša človeško, veliko vreden.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Bussines as usual ali obvezno dosegljivost imam med 8:30 in 15:30. Dežurstvo pokriva ostalo (vikend in praznik). Med dopustom načeloma ne delam... drugače pa korektnim strankam se javim na klic tudi izven delovnika (do neke normalne ure in tudi rešujem zadeve), kradljivcem časa ne...
Če je 'štala' oz. bussines down' potem so drugi pogoji in tarifa...
 

Podobne teme