brušenje diskov lj/ gorenjska?

bozo_13

Pripravnik
11. jul 2010
201
0
16
pozna kdo kaksnega, ki zanesljivo zbrusi diske, po moznosti na avtu samem?
so skoraj novi, ampak zal ze krivi, ker sem se moral sunkovito ustaviti....
tongue-1.gif


vem ,da to kao ni dobro, ampak vseeeno, ce kdo ve za koga.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Diske moraš dol sneti, ni toliko več dela. Ti pa raje priporočam nove.. lahko da bo strugar malo len, pa ne bojo tako postruženi kot bi lahko bili in bo spet treslo, oziroma ti raje kupi nove. Za tistih 100 € ne varčuješ na zavorah...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Pa ne tega delat... S tem ne boš naredil nič druga kot dodatne stroške ter morda malo prestavil menjavo diskov...
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če boš delal sam doma snemi diske in pojdi do prvega strugarja. Bistvo vsega je centriranje diska na stružnici da so po struženju površine res vsporedne. če ne poznaš nikogar pod zasebno...
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Kaj pa če bi avto dvignil, daš v prestavo in fiksiraš fleksarco, tako da enakomerno drsi po disku, če nisi glih domač pri tem?
smile-1.gif
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
Kaj pa če bi avto dvignil, daš v prestavo in fiksiraš fleksarco, tako da enakomerno drsi po disku, če nisi glih domač pri tem?
smile-1.gif
zmaga.gif

Pa ne se zafrkavat z zavorami no. Je pa zdravje/življenje več vredno kot tistih par evrotov, ki se dajo za kvalitetno ravnanje diskov. Če se ne bodo kvalitetno poravnali/postružili na mašini, bo še naprej treslo.
Pa lep pozdrav.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Brezveze stružit, ker mora biti narejeno v okviru nekih toleranc, ki pa jih strugar po veliki verjetnosti ne pozna in bo še naprej treslo.. nove kupit, pa ne se sekirat preveč, se zgodi.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Glej, meni je že sama misel, da bi dal brusit diske banalna, neodgovorno dejanje itd.. Zdi se mi, da hoče šparat in sem mu napisal kako lahko sam pobrusi, če je že tak stiskač.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
pa ni mi jasno, kak lako zvijate diske...ker dvomim da se disk že pri enem nenadnem zaviranju ukrivi? al ja?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Komot...
Prisilno hlajeni diski so lahko konstrukcijsko tanjši... Pripizdiš npr. po AC, zaviranje na polno in potem čakaš da zaviješ iz izvoza AC na lokalno cesto. Vmeš držiš pritisnjeno zavoro, posledično se toplota na mestu kjer nalegajo ploščice drugače odvaj iz diska in ti disk skrivi. Konkreten primer je Mazda 323 iz leta 90, kjer je bilo potrebno menjati diske na 40kkm (pa je vseeno, originalne iz servisa, Brembo, ATE...). Diski so bili dvojni in tanki...
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Saj meni tudi. Ampak. Govora je bilo o flekserci in kar na dvignjenem avtu
bonk.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Komot...
Prisilno hlajeni diski so lahko konstrukcijsko tanjši... Pripizdiš npr. po AC, zaviranje na polno in potem čakaš da zaviješ iz izvoza AC na lokalno cesto. Vmeš držiš pritisnjeno zavoro, posledično se toplota na mestu kjer nalegajo ploščice drugače odvaj iz diska in ti disk skrivi. Konkreten primer je Mazda 323 iz leta 90, kjer je bilo potrebno menjati diske na 40kkm (pa je vseeno, originalne iz servisa, Brembo, ATE...). Diski so bili dvojni in tanki...

hvala, evo to me je zanimalo...
 

bozo_13

Pripravnik
11. jul 2010
201
0
16
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
kater avto in model?da vidimo koliko stanejo novi...
novi stanejo 40e, sam ne vem, a en al komplet. pomoje en.
fiesta 00 letnik sicer.

je pa hec, da so prakticno novi pa je mehankar ko jih je gor dajal zjebal sravf
uf-1.gif
da je zdaj cist obgrizen
menjani so bli pa ene pol leta nazaj z novimi, tko da novih spet ne bom kupoval, sploh ker je moznost, da bom ta avto menjal enkrat poleti alpa jeseni, nisem pa se zih.
takrat bo imo sel sam na stiskanje pa čau.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.400
235
63
Vsaki diski imajo navedeno minimalno debelino, do katere so uporabni. In če je materiala še dovolj, je pobiranje kake desetinke mm čisto normalno, pod pogojem, da strugar ve, kaj dela. Meni je 'moj' strugar (starejši gospod, z ogromno izkušenj iz letalske industrije) ves navdušen razlagal, da on diske zrihta na 1/2 tolerance, kot jo imaj proizvajalci OEM delov.
Kako to zgleda v praksi? Po enem letu je zaviranje pri njemu obdelanihdiskov še vedno brez najmanjšega tresljaja, pa je avto težkokategornik (beri zavore imajo kaj za delat).
 

B81

22. jul 2007
37.621
10.914
113
Kaj pa tisti rob zgoraj, ki se nabere, kot neka rja je? Se lahko da samo tisto pobrusit?