Bosch kvaliteta

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Prekleta jajca od Boscha: pomivalni stroj je star dobre pol leta, dejansko pa priklopljen le 4 mesece, v uporabi je bil zgolj ene 20x, pa je odpovedala elektronika. Lokalni pooblaščeni serviser je bil na obisku že 4x. Prvič je prišel pogledat napako, drugič jo je prišel odpravit, pa je imel sabo napačen del, tretjič je prišel s kao pravim delom pa napake ni odpravil. Četrtič je prišel, da je stroj odpeljal na svoj servis ter hkrati pustil nadomestnega. Posvetoval se je z Bosch ekipo in niso našli pametnega vzroka. Vsega skupaj je bil serviser pri nas že ene 6 ur, pa smo še kar brez stroja.
Kaj naj rečem? Očitno ni vse v ceni, čeprav je stroj posodo pomil kvalitetno, dokler je delal.
tongue-1.gif


Medtem ko je Beko sušilni stroj v uporabi vsak dan, pa še kar dela.
grin1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Prej bi rekel, da je to slaba kvaliteta servisa.
Če s pomočjo Boscheve ekipe na telefonu ni znal popravit stroja, ker so mu menda tudi oni rekli, da jim kaj takega ni znano
tongue-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Ti samo čakaj mirno, da mine 45 dni. :D
Ravno to me skrbi, da mi privlečejo po enem mesecu razstavljen in nato nekako vkup dan stroj nazaj. Pol ko bo pa garancija mimo, bo šlo pa 500 ojrov rakom žvižgat.
 

MieleFan

Fizikalc
7. sep 2014
1.042
84
48
Tud men je v reku enega leta,crknila pečica.Sej peče,sam notranji grelec se ne vklopi,ampak laufa samo zunanji.In v sredini nikakor ne more spečt.Danes me serviser kliče iz Bosch,da druga ne more bit baje,kot da rele ne vklopi.Ker,ko pa uporabim funkcijo žara,takoj žarijo vsi.Med tem ko pečem,klasično brez ali z ventilatorjem,imam v sredini vse surovo...Še juter,kličem na Bosch,da naročim servis.Še dober,da sem sokupil dodatno garancijo.Če se že zdej napake pojavljajo,kaj šele bo v roku 5 letih.Tak pač je dan danes,z to elektroniko...dokler dela dela...ko pa zataji je pa tema...
Vam sporočim,kaj je bil vzrok Ne delovanja grelca.Pa sem kupil višji razred pečice.

VAG.

Vzrajaj,naj ti dajo nov pomivalni stroj.Sej se ne morjo tako igrat...kaj boš zdej z razstavljenim strojem,in ponovno nazaj sestavljenim.To ni to več,ko se enkrat razstavi.Tovarniško je le tovarniško...tega pa naj pošljejo nazaj na Bosch,in naj ugotavljajo vzrok...zdej maš priliko ko ga imajo na sevisu...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Citat:
Uporabnik MieleFan pravi:
Vzrajaj, naj ti dajo nov pomivalni stroj.Sej se ne morjo tako igrat...

A se to v praksi sploh da?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Zamenjaj serviserja.
Eh, dvomim, da bom s tem kaj rešil. Sem imel že en predhoden problem s tem pomivalcem in je prišel eden večjih ljubljanskih serviserjev, pa je bil odnos zelo suvereno vehementen kaj je vzrok težave. Seveda je vzrok konkretno falil in sem ga moral nato ponovno klicat. Tale drugi servis pa mi tudi ne vzbuja zaupanja.

Bosch telefonska podpora je pa itak katastrofa: kličem en večer tja, pa rečem uni tetki na drugi strani liniji, da mi zaupa kontakt vodje RMA za Slovenijo, pa mi odvrne da ne ve. Da včasih je bil nek Sebastjan, da pa ne ve ali je še ali ne. Zelo si lahko pomagaš s tako telefonsko podporo uporabnikom, če niti sami ne poznajo kontaktov pristojnih ljudi.
tongue-1.gif
 

MieleFan

Fizikalc
7. sep 2014
1.042
84
48
Seveda se da...vztrajat se mora...na tak način...je frend dobil nov pralni stroj tudi Bosch...Ga priklopil,že prvi dan napisal napako da je elektronika fuč..in je reku,da zahteva nov stroj ker ga je že prvi dan pustil na cedilu...in nima zaupanja v njega za v prihodnje,in je dobil novega po malem pregovarjanju...ta mu pa dela skoz že od 1 dneva...sej pa imamo potrošniki pravice...so še kje kakšna vrata za odpret...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Bi vi pri Mileju imeli novga psa na brnčičevi? Bi šel tja, za psa, ... delat.

Na pragu bi sedel, pa jajca si lizal, ko vsako jutro prideš na šiht, me boš pa malce pobožal, kajne! (
roza.gif
)
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

??????--------------------------------?

Zato ker delaš reklamo!

Bo ti en Bosch priznal napako, ja!
uf-1.gif
Ali pa Gorenje, še huje!

Pa je bil nekoč Gorenje paradni konj v tej branži, - ampak "so se nekje vmes prilagodili trgu in zaposlili najmlajšo generacijo (razpoložljivih) ekonomistov in krepko crknili zraven! "

Le zakaj? Gospodarstvo kot korist narodu, ali bolj za striženje?

Aaa, - da sem idealist?
confused-1.gif
Samo spomniti se je treba, kaj je bilo prej. Kura ali jajce.? Kdo komu služi. ? Gospodarstvo narodu, ali narod gospodarstvu! ???
 

MieleFan

Fizikalc
7. sep 2014
1.042
84
48
Kako reklamo neki???????Svaštaaaaa

Povem pač,kok je bla situacija...če si tih...ne rešiš nč...treba se je borit...zase bom že poskrbel...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Saj v tem je stvar - da se moraš prav za vsak drek za svoje pravice vsakodnevno borit, čeprav si jih že v izhodišču organiziral, plačal, ... še nekajkrat plačal, pa se najde v kritični situaciji junak , ki ti obzirno razloži, da moraš "še enkrat plačati"!

Tako kot pri Triglavu, ko ti najdejo v drobnem tisku tudi tisto, kar si nisi nikoli mislil, da sploh obstaja.
rolleyes-1.gif


Torej plaæati še enkrat! Naša usoda. Z mekanim æ.
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Citat:
Uporabnik MieleFan pravi:
Seveda se da...vztrajat se mora...na tak način...je frend dobil nov pralni stroj tudi Bosch...Ga priklopil,že prvi dan napisal napako da je elektronika fuč..in je reku,da zahteva nov stroj ker ga je že prvi dan pustil na cedilu...in nima zaupanja v njega za v prihodnje,in je dobil novega po malem pregovarjanju...ta mu pa dela skoz že od 1 dneva...sej pa imamo potrošniki pravice...so še kje kakšna vrata za odpret...
To kar je on prvi dan uveljavljal je stvarna napaka, kar pa ni enako garanciji. Pri uveljavljanju garancije pa nimaš pravice dobiti novega, če ti servis popravi starega. Razen če je firmi to v dovolj velikem interesu, kar pa ponavadi ni.
 

MieleFan

Fizikalc
7. sep 2014
1.042
84
48
Itak,sem stroj pošteno plačal,ko sem ga kupil...dan danes...žal ne dobiš nč podarjeno oz servirano na krožniku...pa naj bo kristalni ali kovinski...krožnik...
 

MieleFan

Fizikalc
7. sep 2014
1.042
84
48
IMM

No,vsaj da so mu ga menjal...in priznali,da je tovarniška napaka.Sej lahko,da bo tudi,VAG po vseh teh nevšečnostih,ki jih je imel...dosegu dogovor z njimi in dobil nov pomivalni stroj...držim pesti...
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.863
113
pri taščici
Meni so kuhalna ploščo dvakrat servisiramo, v tretjo na dom prinesli drugo ploščo. Tudi ta je kavico kuhala četrt ure (indukcija).
Uveljavljal stvarno napako, in dobil vrnjeno kupnino. Je pa. Res da je bilo nekega letanja, telefonov.... Ampak potem ko so dobili dopis za stvarno napako je kar hitro šlo. (GAA)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Lepo si to napisal. Le ni mi jasno kdaj ima pečica "zunanji" grelec in "notranji"grelec. A zunanji greje roke, notranji pa pečenko?