Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
PS. To je DOBRA izvedba ročne, zelo malo problemov in možnost dražjih ali pa mehankarsko časovno potratnih popravil. Najbolj k*** so ročne z zajlo na zadnjo čeljust... Če se bi to redno mazalo in vzdrževalo bi blo večno, realno se pa ne in potem štekne komplet ali pa gre zajla ipd..
Popravek: to je dobra ideja ročne, in če je dobro izvedena, prime ko hudič. Pa tudi, če je vse v sistemu ročne zavore zarustano in staro 15 let. Se pa vsako idejo z slabo izvedbo da zaje6ati, in, roko na srce, zadnji bemfl s spodobno ročno je bil narejen leta '95. Od takrat je vse skupaj bolj žalost.
Kar pa ni argument, da zaradi ročne novejšega bemfla ne greš kupit, ker je sistem simpl servisirat in, po potrebi zamenjati. (Za razliko od kakšnih avtov, kjer je treba podirati pesto / menjati ležaj, da zamenjaš komplet zadnje bremze). Le početi to vsakih 5 let se človek enkrat malo naveliča.
Še to: vsi bemfli z zadnjimi diski so imeli od nekdaj v priboru rezervne gume železno kajlo za blokiranje avta v primeru menjave gume v sili...