Bi znal kdo tole izdelati, gsm modul + avto ključ?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.856
6.955
113
Avtomobil Volt/ampera ima možnost vklopiti predgretja/hlajenja preko ključa. Rad bi raziskal možnost, da se bi nekako zadevo vseeno lahko prožilo preko GSM modula.

Bi bilo možno to nekako skombinirati, torej da bi GSM modul prožil signal iz ključa? Razmišljal sicer sem, da bi žrtvoval rezervni ključ, ampak potem se verjetno avto ne bi mogel zakleniti, ker bi zaznal, da je ključ "v vozilu". Potem sem se spomnil, da lahko "ključavničarji" in tudi serviserji sklonirajo ključe, kaj če bi se potem sklonirala samo funkcija za vklop predgretja, ostalo pa ne, in mogoče v tem primeru ključ ne bi oddajal signala "sem v avtu"?

Tisti bolj vešči takih zadev, kaj menite, vidi kdo kakšno drugo rešitev?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.557
2.607
113
še v SLO - ampak komaj
Ja - kupi si končno avto, ki ima vse te funkcije standardno.
rolleyes-1.gif


Na koncu bo to pregretje dealbreaker.
stupid-1.gif
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.884
626
113
Da se, ni pa ravno enostavno.
Če bi se npr jaz tega lotil bi naredil takole:

Če ti v garaži vleče WiFi potem bi to uredil preko wifi modula, sicer pa z gsm modulom.
Wifi modul: https://goo.gl/4JtgsY

V primeru GSM modula, rabiš še en MCU npr arduino (AtmegaXXX).
Za ardunota napišeš kodo, da "pritisne stikalo" na ključu in da sprejema komande preko wifi-ja ali gsm modula.

V primeru WiFija bi lahko preko browserja na telefonu ali pcju poslal komando do modula (web server na arduinotu).
V primeru GSM signala pa ali pošlješ sms ali pa pokličeš cifro simke v GSM modulu.

Torej, da se narediti, ampak sigurno pa tega ne zna vsak in tudi ne bo poceni... Jaz bi npr hotel cca 150€ za tole.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.856
6.955
113
V garaži sploh ni problem, je vedno primerna temperatura. Bolj je problem med službo, ker je avto direktno na prostem. torej se ali lepo zagreje, ali je zaledenel, zasnežen, itd. In zato GSM modul. sicer je še opcija da preverim če je kak wifi v bližini, ampak zastonj wifiji...se ne bi zanašal.

Za 150 se komot zmenima, pa še reklamo ti naredim na tujih forumih, sigurno bi koga to zanimalo
smile-1.gif


Torej bi moral preveriti, če deluje z obstoječim rezervnim ključem zaklepanje vrat, ko je ključ v avtu, potem ni problema. Če pa je, pa najti rešitev, kako sprogramirat nov ključ samo s signalom za predgretje. To lahko tudi ti sprogramiraš, ali se naj obrnem na servis oz "ključavničarje" - priporočaš kakšnega?
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.884
626
113
Ne mi reklame delat, ker že tako nimam nič časa.
grin1.gif


Kar se tiče tega signala, zna bit težava, če je slučajno "rolling code", torej da je vsakič druga koda.
Ampak če bi uporabil orig ključ, potem to verjtno ne bo težava.

Če prav razumem imaš ti na glavnem ključu dodaten gumb za vklop gretja?
In ta ključ bi potem puščal v avtu (nekje skrit) in potem z rezervnim ključem zaklenil/odklenil avto?

Kar se tiče snemanja signala od ključa, je pa tako da kaj takega še nisem delal, tudi ne vem na kateri frekvenci sploh oddajajo.
Veliko sem delal z IR signali, ki so večinoma zelo enostavni, razen Panasonic klim, ki pošljejo v IR signalu vse nastavitve vsakič, ko pritisneš gumb.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.856
6.955
113
Ne vem še, če bi se moral uporabiti glavni ključ, ali ima rezervni tudi to funkcijo. To bo vedel Andy, če bo slučajno pogledal sem. Drugače pa ja, ključ od avta ima gumb s katerim se to vklopi. Plan je takšen, kot si napisal ja. Je pa keyless sistem, če to kaj pove.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.059
113
Signal ki ga da ključ od sebe za vklop gretja (ali pa odklepanje) je šifriran in po rolling kodi, tega se ne da shekat in se ne da skopirat ker je koda vsakič drugačna. Tako da pozabi da bop nek X oddajnik lahko sprogramiral da dela kot ključ, bi bilo preveč enostavno krast avte potem.

Če ima kjuč namenski gumb za vklop gretja/hlajenja potem v teoriji rabiš samo GSM switch modul. Te dobiš pri kitajcih za male pare, delujejo na klic ali pa na SMS. S ključa odlotaš gumb in daš signalno linijo z GSM modula oz. najbrž pulzni rele, ki za sekundo ali dve "pritisne stikalo".

Glede deaktivacije keyless oz. detekcije ključa v vozilu ne vem če se da kako elegantno rešit, brute force bi pomagal (izoliraš anteno keyless funkcije). Ni neka znanost.

To so seveda neke šalabajzerske rešitve (ključ in GSM modul moraš da bo v stilu celotne rešitve obvezno z duct tapejem in vezicami montirat nekam na vidno mesto) .. prava rešitev je da kupiš avto ki to že ima (a se ne hvali opel z nekim "kajvem" konektom ki omoogča upravljanje vozila na daljavo?).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.856
6.955
113
Ja, onstar, ampak ti stari modeli imajo 2G modem, ki pa pri nas ni več v uporabi
smile-1.gif
Šele novi imajo 3G.

afaik.

Se bo pač naredilo brute force, pa se nekam v prtljažnik da zraven "rezervnega kolesa" in pozabim na to, samo baterije menjujem
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.059
113
V bistvu je 2G pri nas še kako v uporabi in tudi bo v uporabi dolgo po tem ko 3Gja več ne bo!
zmaga.gif


Za samo telemetrijo se danes več ali manj še vedno uporablja 2G omrežja .. precej bolj zanesljivo od 3G pa še pokritost je povsod večja. Stvar se b ospremenila z 4G, ampak do tam še nismo prišli .. med drugim se še vedno ne znajo zmenit o standardu kako klicat na 4G omrežju! Ampak to je debata za drugo temo!
grims-1.gif
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
685
39
28
Kaj pa če bi ugotovili kaj sproži, katere module vse požene ob pritisku na knof za gretje vozila, in bi le temu potem vzporedno vezali še GSM modul za vklop.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.059
113
V sodobnih vozilih pozabi na to. Grejo vsi ukazi preko vodila v vozilu v šifrirani obliki. Tudi če bi razbil kodo imaš povratne kontrole zanke ki bi zaznale in javile napake oz. naredile vozilo nevozno.

Če bi bilo vozilo starejše bi vezal en rele na grelec in en rele na ventilacijo pa bi bilo gretje preko stikala rešeno, smao danes to ne gre več tako!
grin1.gif