Berlingo MK3 vžge in ugasne

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Oj,

od kolega Berlingo MK3, 1.6 HDI (90KM).
Občasno (od 1x tedensko do 1x na mesec) se mu zjutraj dogaja, da avto normalno vžge, potem pa po cca. 5 sekundah enostavno mrkne. Potem pravi, da rabi 15 do 20 sekund verglanja da avto ponovno vžge. Od tam naprej deluje vse normalno in brez težav - do naslednjič ko se zgornji hec ponovi.
Priklopila sva ga tudi na Lexio, zabeleženih napak ni (itak
rolleyes-1.gif
), gledanje trenutnih parametrov pa tudi ni obradilo sadov (hehe, kaj pa češ gledat takrat ko avto laufa....). Sumim (o) sicer, da mu nekje na lajtungah med rezervajrem in pumpo pade nafta (puščanje?), samo ne vem(o) če je to pravi simptom...
Kake ideje mogoče?

P.S. Pametnjakoviæi obvoz prosim.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
ksz

Če nekaj sekundno verglanje avto "ozdravi", je vzrok običajno kakšna smet. Če se pa to ponavlja?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
ksz

Če nekaj sekundno verglanje avto "ozdravi", je vzrok običajno kakšna smet. Če se pa to ponavlja?
Dvomim. Dogaja se izključno pri prvem vžigu zjutraj. Potem ne več. Pa tudi ne vsakič oz. vsak dan.
Kdo ve mogoče, kako ima izvedeno pot od rezervarja do visokotlačne črpalke? Ima "lift up" črpalko v rezervarju ali je mogoče skupaj z visokotlačno in mora zaugat iz rezervarja?
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Preveri lajtngo za gorivo...jaz sicer nisem mel teh simptomov, mi je pa zacela ta lajtnga spuscati, Berlingo1.6 HDI, letnik 2010.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Ponoci pade nafta in se sistem deloma sprazni. Neka cev ali tesnilo ki ne tesni. Simptomi ki so ponavadi izrazitejsi pozimi ko je plastika trda.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Včasih pomaga že menjava naftnega filtra, ker lahko tudi tam vzrok, da pade nafta, če filter ne dihta.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Eno noč parkiraj na klancu z nosom navzdol. Če bo vse ok, potem naslednjo noč parkiraj z nosom navzgor. Če ne vžge sploh, je nafta.
V zadnjem primeru si moraš zrihtat prevoz na šiht :p

lp
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.760
652
113
Romzi poglejta če ima regulator tlaka v filtru goriva. Na 20 hdi je ponavadi zarustal.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.992
9.529
113
Kaj pa če bi lepo zapeljal zadevo do Jerovška. Sem pa mel podobne težave, ko mi je zmrznila voda v filtru goriva, to je treba zamenjat pa bo.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Malo gledam po Citroen.service pa kaže da so različne variante na "istem" motorju. VIN-a še vedno nimam.
Eni imajo pumpo v rezervarju, eni je nimajo...
@Dentex: regulator tlaka je na sami HP pumpi, filter goriva je pa pred pumpo, razen če je še kak regulator za "nizkotlačni" sistem? Rajtam, da se nekje nahaja neke sorte by-pass ventil (regulator), ki vrača višek goriva nazaj v rezervar? Samo če bi bil tukaj kak problem, bi verjetno imel stalno probleme?
Sumim da:
- bodisi nekje malenkost pušča in čez noč "nafta pade", samo bi pričakoval da se stalno dogaja, ne pa 1x na xy dni ....
- po kmečki logiki, bi moral biti ali pa bi lahko bil v bližini rezervarja nek nepovraten ventil, ki bi preprečeval "padec nafte", lahko pa da ga nima ali pa heca. Lahko pa ga ima ali bi ga moral imeti na vhodu v HP pumpo (pri majhnem preseku cevi bi tudi to lahko delovalo) pa heca?

A kdo kaj bolj ve, kako je to čudo skup zmetano, potem bi (bo) lažje kaj pogruntat?

@Kalbo: se strinjam, samo nisemm lastnik niti "financ minister" od dotičnega voza
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.992
9.529
113
Probaj še filter goriva. lohk da zmrzne. Je odvisna ta napaka od zunanje temperature, al se dogaja neodvisno od tega?
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.760
652
113
Jap reguator nizkotlačnega sistema, meni je na pežoju to delal random tud med vožnjo. Javljalo je pa napako na tlaku goriva, tudi na visokotlačnem sistemu. Odpri filter na pokrovu filtra je na sredi bila plastika z fedrčkom ta je zarustal. Vrli na pežo servisu tudi na najbolj renomiranih so mi svetovali menjavo selotnega sistem vbrizga cena takrat sitnica. 1.2 mio sit :p debili zahojeni. V glavnem takrat rešil zadevo en v Mb h katerem sem vozil potem servisirat vse familjarne avte. Cena filtra takrat je bila 16000 SIT pa zračunaj razliko. Ne boli če pogledaš