Raje spojke s klescami, kot tole gor k omenjas, ker ponavad ni placa. Sploh ko se vec kablov najde za stukat.
Ce ni kablov za visokotonce, bos moral itak zadaj za radiem vlect kabel, pa kretnica itak pride za radiem. Se najmanj dela bos imel, ce kupis zvocnik, brez locenega visokotonca.
Pa se da te opozorim, original zvocniki imajo nimajo neke globine, kar se vidi po majhnem magnetu.
Na sliki, bos videl da je za zvocnikom na vratih izolacija iz stiropora, ki preprecuje udor vode v kabino. Torej ce bos menjal s poceni zvocnikom z velikim magnetom, bos moral ustrezno zascitit, ker ti ne uide rezanje. Imas nekoliko drazje zvocnike z neodim magnetom, ti ponavadi nimajo neke globine. Minus pri teh zvocnikih, da bass nekoliko manjka. Pa se ena zadeva, pri starih francozih, je zvocnik ker je vse skupaj na plastiko in se huje na tapeti od vrat. Torej ce das orenk zvocnik, bo vse skupaj ropotalo po plastiki, zvoka pa nikjer. Zato se ena prednost pri zvocnikih z neodim magnetom, pri francozih.
Sam sem pri dveh francozah reseval tako, da sem tapeto z notranje strani ojacal s poliestrom in tudi na novo nosilce za zvocnik naredil in utrdil vse skupaj s plehom. Vzame cel dan del, ce si malo vesc s poliestrem, pa ene 40eur za poliester. Obdrzis originalen izgled, zvok pa se boljsi, kot pri kakem bmw-ju, pa majhen ulozek. Zvocnike sem pa imel blaupunktove v rangu 120eur.